Mukavaa luettavaa

HUUTONAURUA !!!

30

86

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei Sarasvuon

mielestä, ainoastaan Bäckmanin.

• miksi valehtelet?

Tässä nyt lainaus tuosta yllä olevasta linkistä:

""Lähetin Jarille tekstiviestin, jossa luki: "Miten haastatteluni vaikutti ohjelmasi lopumiseen? Siitä spekuloidaan." Kysymykselläni halusin vahvistaa, oliko haastatteluni vaikuttanut ohjelman loppumiseen. Lisäksi toin esiin, että asiasta on paljon spekulaatiota. Sarasvuo vastasi kolmen minuutin kuluttua: "Epäilen, että ratkaisevasti. En kadu!" "2

Nyt ainakin itse Saravuokin on itse sitä mieltä että hän sai potkut juuri tuon Bäckmanin haastattelun takia.

• Tarkkis valehtelee
        miksi valehtelet? kirjoitti:

Tässä nyt lainaus tuosta yllä olevasta linkistä:

""Lähetin Jarille tekstiviestin, jossa luki: "Miten haastatteluni vaikutti ohjelmasi lopumiseen? Siitä spekuloidaan." Kysymykselläni halusin vahvistaa, oliko haastatteluni vaikuttanut ohjelman loppumiseen. Lisäksi toin esiin, että asiasta on paljon spekulaatiota. Sarasvuo vastasi kolmen minuutin kuluttua: "Epäilen, että ratkaisevasti. En kadu!" "2

Nyt ainakin itse Saravuokin on itse sitä mieltä että hän sai potkut juuri tuon Bäckmanin haastattelun takia.

"Nyt ainakin itse Saravuokin on itse sitä mieltä että hän sai potkut juuri tuon Bäckmanin haastattelun takia."

Ei ole. Bäckman on tulkinnut hänen tekstiviestinsä väärin.

• turhaan valehtelet
        Tarkkis valehtelee kirjoitti:

"Nyt ainakin itse Saravuokin on itse sitä mieltä että hän sai potkut juuri tuon Bäckmanin haastattelun takia."

Ei ole. Bäckman on tulkinnut hänen tekstiviestinsä väärin.

Bäckman itsekin nyt jo ihmettelee Sarasvuon takinkääntöä. Bäckmanin mukaan viestin muotoilu kuului oikeasti näin : "Epäilen, että ratkaisevasti. En kadu!", ja se kertoo että Sarasvuo todella tarkoitti viestillään sitä että Bäckman-haastattelulla oli vaikutusta ohjelman lopettamiseen.

Bäckman myös itse nyt muistuttaa, että Sarasvuo on sanankäytön täysi ammattilainen ja olisi varmasti muotoillut asiansa täysin toisin jos olisi jotain muuta tarkoittanut.

• Jari tietää itse
        turhaan valehtelet kirjoitti:

Bäckman itsekin nyt jo ihmettelee Sarasvuon takinkääntöä. Bäckmanin mukaan viestin muotoilu kuului oikeasti näin : "Epäilen, että ratkaisevasti. En kadu!", ja se kertoo että Sarasvuo todella tarkoitti viestillään sitä että Bäckman-haastattelulla oli vaikutusta ohjelman lopettamiseen.

Bäckman myös itse nyt muistuttaa, että Sarasvuo on sanankäytön täysi ammattilainen ja olisi varmasti muotoillut asiansa täysin toisin jos olisi jotain muuta tarkoittanut.

Viestin voi tulkita kahdella tavalla: Joko Sarasvuo epäilee haastattelun vaikuttaneen ratkaisevasti eli olleen primääri syy potkuihin, tai sitten hän epäilee, että haastattelulla olisi ollut ratkaisevaa vaikutusta, eli olleen merkityksetön.

Bäckmanin tulkinta on edellinen vaihtoehto, Sarasvuo itse todistaa tarkoittaneensa jälkimmäistä.

• niinpä..
        Jari tietää itse kirjoitti:

Viestin voi tulkita kahdella tavalla: Joko Sarasvuo epäilee haastattelun vaikuttaneen ratkaisevasti eli olleen primääri syy potkuihin, tai sitten hän epäilee, että haastattelulla olisi ollut ratkaisevaa vaikutusta, eli olleen merkityksetön.

Bäckmanin tulkinta on edellinen vaihtoehto, Sarasvuo itse todistaa tarkoittaneensa jälkimmäistä.

Sarasvuon potkut on eräs menneen viikon tärkeimpiä uutisia myös Venäjällä. Asia on tärkeä, koska Sarasvuon potkut jo yksinäänkin osoitavat, miten suorassa Naton ja Yhdysvaltain sotilaallisten intressien ohjauksessa suomalainen länsimedia on. Sarasvuon yleisö on nyt kasvanut runsaasta sadasta tuhannesta arviolta 60-70 miljoonaan. Ainakin niin moni ihminen on nyt kuullut Sarasvuosta Venäjällä. Hänelle ollaankin tietojeni mukaan tarjoamassa Venäjältä töitä. Uskon että Jari haluaa jatkossakin tehdä laatujournalismia eikä mitään Yhdysvaltain tai Naton sanelemaa länsimaista sotapropagandaa.

• eipäsentään
        niinpä.. kirjoitti:

Sarasvuon potkut on eräs menneen viikon tärkeimpiä uutisia myös Venäjällä. Asia on tärkeä, koska Sarasvuon potkut jo yksinäänkin osoitavat, miten suorassa Naton ja Yhdysvaltain sotilaallisten intressien ohjauksessa suomalainen länsimedia on. Sarasvuon yleisö on nyt kasvanut runsaasta sadasta tuhannesta arviolta 60-70 miljoonaan. Ainakin niin moni ihminen on nyt kuullut Sarasvuosta Venäjällä. Hänelle ollaankin tietojeni mukaan tarjoamassa Venäjältä töitä. Uskon että Jari haluaa jatkossakin tehdä laatujournalismia eikä mitään Yhdysvaltain tai Naton sanelemaa länsimaista sotapropagandaa.

Jos kuvittelet kuluvalla viikolla koko ryssanmaan seurannen pääuutisena henkeään pidätellen suomalaisen talkshown vaiheita, niin hybriksesi on vielä pahempi kuin desantti bäckmanin.

• no voi voi..
        eipäsentään kirjoitti:

Jos kuvittelet kuluvalla viikolla koko ryssanmaan seurannen pääuutisena henkeään pidätellen suomalaisen talkshown vaiheita, niin hybriksesi on vielä pahempi kuin desantti bäckmanin.

Sinä et nyt näköjään ole lukenut tuota avaajan linkittämää juttua koskaan nyt yhtään mitenkään.
        Sillä siinähän juuri kerrotaan että Bäckman itse esiintyi kyseisen asian tiimoilta myös Venäjän eri medioissa.
        Ja teki siinä samalla myös Sarasvuosta kuuluisan henkilön Venäjällä.

• heipätihei
        no voi voi.. kirjoitti:

Sinä et nyt näköjään ole lukenut tuota avaajan linkittämää juttua koskaan nyt yhtään mitenkään.
        Sillä siinähän juuri kerrotaan että Bäckman itse esiintyi kyseisen asian tiimoilta myös Venäjän eri medioissa.
        Ja teki siinä samalla myös Sarasvuosta kuuluisan henkilön Venäjällä.

Eli desantti valehteli ja ryssat (tai tyhmempi osa heistä) uskoi.

Ei mitään uutta ryssanmaalla.

• Uutta ei ole
        heipätihei kirjoitti:

Eli desantti valehteli ja ryssat (tai tyhmempi osa heistä) uskoi.

Ei mitään uutta ryssanmaalla.

sekään, että Tarkkis meni retkuun ja yrittää tyrkyttää uskomustaan totuutena.

• HEH HEE !!
        Uutta ei ole kirjoitti:

sekään, että Tarkkis meni retkuun ja yrittää tyrkyttää uskomustaan totuutena.

Jaa kun Sarasvuo itse myöni vielä lähettäneensä tektarin jossa luki että:
        "Epäilen, että ratkaisevasti. En kadu!"
        Joten kuka tässä nyt sitten oiken valehteleekaan?:))
        En ainakaan minä.:)))

• Sarasvuon oma
        HEH HEE !! kirjoitti:

Jaa kun Sarasvuo itse myöni vielä lähettäneensä tektarin jossa luki että:
        "Epäilen, että ratkaisevasti. En kadu!"
        Joten kuka tässä nyt sitten oiken valehteleekaan?:))
        En ainakaan minä.:)))

tulkinta tekstiviestistään on se, ettei Bäckmanin haastattelu vaikuttanut ohjelman lopettamiseen.
        Tarkkis on tavanmukaisen typerä tässäkin asiassa.

• turha valehdella
        Sarasvuon oma kirjoitti:

tulkinta tekstiviestistään on se, ettei Bäckmanin haastattelu vaikuttanut ohjelman lopettamiseen.
        Tarkkis on tavanmukaisen typerä tässäkin asiassa.

Sarasvuo se näköjään vahingossa lipasutti ptkujensa todellisen syyn.
        Ja Sarasvuon nyt vain sitten koittaa vain jälkikäteen paikkailla omia viestejään ja sanomisiaan.

• simo renttulainen

Näin Sarasvuo itse Ilta-Sanomissa:

Twitter-viesteissä Sarasvuo selvittää, että tekstiviestin lähettäminen on totta. Sarasvuo kirjoittaa, että viesti oli kiireessä kirjoitettu ja tulkinta oli eri kuin tarkoitus.

”Tekstarini on aito, mutta tulkinta päinvastainen kuin tarkoitukseni. My bad. Tekstasin nopeasti keskellä asiakastilannetta.”

• haiskahtaa kovasti

Ja Sarasvuon nyt vain sitten koittaa vain jälkikäteen paikkailla omia viestejään ja sanomisiaan.

• simo renttulainen
        haiskahtaa kovasti kirjoitti:

Ei haise yhtään, miksi Sarasvuo valehtelisi moisesta? Dosentin haastattelu oli ohjelman kiinnostavimpia kohtia, kelpasi varmasti Neloselle.

Bäckman yrittää tapansa mukaan korostaa omaa tärkeyttään, selvä motiivi.

• luulisi tietävän
        simo renttulainen kirjoitti:

Ei haise yhtään, miksi Sarasvuo valehtelisi moisesta? Dosentin haastattelu oli ohjelman kiinnostavimpia kohtia, kelpasi varmasti Neloselle.

Bäckman yrittää tapansa mukaan korostaa omaa tärkeyttään, selvä motiivi.

Totuuden väärentäjille sopii sekin, että Sarasvuo ei käy todistajaksi oman tekstiviestinsä suhteen.

• Tämähän on

varsin tavallista ja tyypillistä "Bäckmanilaista" tiedottamista medioissa.

Tulkitaan asioita ja sanomisia ns. "omaan pussiin". Omaa tulkintaa sitten toistetaan ja pidetään ainoana totuutena vaikka itse asianomaiset yrittäisivät tehdä oikaisua. Kun nyt on päätetty tekstiviestin perusteella Sarasvuon erottamisen syy, niin se syy on ja pysyy todellisena syynä ja kaikki muu on yritystä kierrellä ja peitellä jonkun "Bäckmanin" julistamaa ainoaa oikeaa totuutta tässäkin asiassa. Nyt kaikki huttilat, o-villet ja muut korohorot jankuttamaan tätä Sarasvuon erottamista kaikissa mahdollisissa viesteissä, kyllä se totuudeksi muuttuu, kun kärsivällisesti vaan toistetaan ja toistetaan ja toist.............

Nämä "huutonaurajan" jutut on yleensä aina tämmösiä!

• 9 + 16

J Bäckman: "Sarasvuon potkut olivat järkytys ja yllätys monelle."

Väärin! Potkut olivat suomalaisten tv-ohjemien laadun parantamista.
      Ja J B:n potkut Helsingin yliopistosta olivat opetuksen laadun parantamista.

• jenkkihapatusta..

Sarasvuo nyt yritti vain matkia amerikkalaisia.

• hapankaalitusta
        jenkkihapatusta.. kirjoitti:

Sarasvuo nyt yritti vain matkia amerikkalaisia.

Backman nyt yritti vain matkia venäläisiä.

• niinkö?
        hapankaalitusta kirjoitti:

Backman nyt yritti vain matkia venäläisiä.

No kerrohan nyt sitten että miten tuo kertomasi asia nyt sitten ilmeni käytännössä?

• plöts möykky plöts

Bäckman on läski narsisti. Luulee varmaan tarkkispojan tavoin olevansa jopa Venäjällä kovakin pillumagneetti.

• vedä kätees !!

Ja sinä pähveli olet nyt vain pelkkä säälittävä,onneton pedofiiliraiskuri.

• jhj 66

Sarasvuo omien sanojen mukaan vastasi
      "epäilen, että ratkaisi"
      ja se voidaan lukea kummin päin vain. JB ei ratkaissut tai ratkaisi.
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014031918139040_uu.shtml

Nyt Pressiklubissa tulee lisää. Katsotaan.
      No se Pressiklubi meni ihan pelkäksi sotkuksi ja skeidan jauhamiseksi.

• denjys

Miksiköhän Sarasvuo sai lopputilin nimenomaan Bäckmanin haastattelun jälkeen?
      Sarasvuolla oli 6 ohjelmaa jäljelllä sopimuksen mukaan.
      Ja kukahän oli toi Isokenkäinen, joka oli varoittanut Bäckmania ottamasta ohjelmaan?
      Ja kyllä tämä Sarasvuon komentti ohjelman lopussa "kuinkahan tässä nyt käy" on kyseenalainen.
      Näyttää kyllä siitä, että USA ja EU määräävät Suomalaiset uutiskanavat.

• HEH HEE !!

Sarasvuo itse kertoo olevansa vain pelkkä "huomiohuara".:))

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288668368863.html

• Ei tarvita tuota

"Ja kukahän oli toi Isokenkäinen, joka oli varoittanut Bäckmania ottamasta ohjelmaan?"
      Sitä en ymmärrä, että JB:lle yleensäkään annetaan julkisuutta - päinvastoin.

• HEH HEE !!

Ethän sinä nyt onneton pöhveli ymmärrä yleensäkkään yhtään mitään yhtään mistään.:))

• Ei tarvita tuota
        HEH HEE !! kirjoitti:

Ethän sinä nyt onneton pöhveli ymmärrä yleensäkkään yhtään mitään yhtään mistään.:))

Suksi kuuseen, sinä aloittajaänkkääjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe