Olen "lirissä" kun en pysty maksamaan Ainalainan 500 euron vippiä pois. Onko kellään kokemusta pystyykö kyseisen firman kanssa tekemään maksusopimusta?
Ainalaina ja perintä
10
410
Vastaukset
- money talk
Kysy heiltä, älä meiltä.
- Tyhmä minä
Mene muualle inisemään. Siis oikeesti, olen LIRISSÄ kun en pysty maksamaan Ainalainan 500 euron vippiä pois. Onko kellään kokemusta pystyykö kyseisen firman kanssa tekemään maksusopimusta?
Pystyy tietenkin. Luuri kätee ja soittamaan.
- 20+5
Aika kumma ettei tuollaista pysty maksamaan takaisin. Miksi otit lainan jos kerran tiesit ettet sitä pysty takaisin maksamaan? Tässä on jälleen kerran vippikeisarien mainosten uhri, vippikeisarit käyttävät häikäilemättömästi hyväkseen ahdingossa olevia ihmisiä, joilla ei ole tuloja maksaa velkojansa takaisin. PIKAVIPIT ON VÄLITTÖMÄSTI KIELLETTÄVÄ LAILLA!
- guikjhh
Ainakin ennen pystyi sopimaan maksusuunnitelman mutta sitä on EHDOTTOMASTI noudatettava tai suunnitelma purkautuu eikä enää ole keskustelunvaraa.
- Joak
Onpa melko törkeää kommentointia tyypille joka on oikeasti pulassa. Eli kannattaa heti soittaa firmaan ja koittaa sopia ja selvittää. Valitettavasti jotkut noista firmoista ei kuitenkaan anna venyttää eräpäivää yhtään ja ovat täysin ehdottomia. http://bloggen.fi/lainallaomaantalouteen/2014/05/01/ainalaina-vippi-tarpeen-mukaan/
Ainalainasta en tiiä miten ne suhtautuu. Jos et saa järjesteltyä, ei ku lakki kouraan ja vaikka äidiltä ne rahat! Olet todella lirissä jos et maksa tuota. Jos äidillä ei oo antaa niin mieluummin vaikka pankista kuin toisesta pikavippifirmasta...- my ass
*** mieluummin vaikka pankista kuin toisesta pikavippifirmasta... ***
Ei löydy yhtäkään pankkia, joka myöntäisi 500 euron lainan pikavippisotkujen selvittämiseen. - 15+5
Kehut sivullasi kovasti Ainalainaa. On näköjään edullinen pienissä lainoissa, mutta taitavat vaatia sen päälle lisäksi takauksen?
- Takuutus, sano Jutta
15+5 kirjoitti:
Kehut sivullasi kovasti Ainalainaa. On näköjään edullinen pienissä lainoissa, mutta taitavat vaatia sen päälle lisäksi takauksen?
Satasen lainasta takaus on 23,33.
Sekä lainassa että takausksessa on sama tilinumero, mutta viitenumero tietysti eri.
Takauksen osoite näyttää olevan Espanja ja laskussa teksti: Espanjan lain mukaan tämä palvelu on vapautettu arvonlisäverosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187536- 535643
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72683Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2051504Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931139Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501101Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä31969