Miksi väännät ja provosoit?

Antero Onninpoika

Palstan vääntäjä on ärsytysvimmassaan tehnyt ihmiskunnian kärkkymishimossaan uuden aloituksen, jossa hän valheellisesti provosoiden pyrkii vääntämään jopa Pietarinkin varoituksen, jossa hän varoitti kaikkien aikojen ihmisiä vääntämästä Paavalin kirjoituksia, jota he tekevät omaksi kadotuksekseen. Tämä palstan vääntäjä tekee kuitenkin tätä tieten, ei tietämättömänä, sillä siksi usein on häntä varoitettu tuon teon vaarallisuudesta.

2. Piet. 3:16
"niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen".

20

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinon.

Hän osansa valinnut, tieten tahtoen.

• ikäväjuttu

Raamatun vääntäjän, niinpä ja mikä kauheinta, sen, mitä siitä seuraa.

• Väänsi tai käänsi
        ikäväjuttu kirjoitti:

Raamatun vääntäjän, niinpä ja mikä kauheinta, sen, mitä siitä seuraa.

Eihän se sun napaas hierrä

• Et ymmärrä et
        Väänsi tai käänsi kirjoitti:

Eihän se sun napaas hierrä

Sinä olet välinpitämätön, koska et ymmärrä hengellisistä mitään.

• Väänsi tai käänsi
        Et ymmärrä et kirjoitti:

Sinä olet välinpitämätön, koska et ymmärrä hengellisistä mitään.

Täytyy myöntää että en ole perehtynyt henkimailman juttuihin, tietyistä syistä.
        Tunnen pari kaveria joita alkoi moiset höpinät kiinnostaa, ehkä liikaakin, taitavat olla tälläkin hetkellä hoidossa.

• Löydetty henkilö

Täytyy myöntää että en ole perehtynyt henkimailman juttuihin, tietyistä syistä.
        Tunnen pari kaveria joita alkoi moiset höpinät kiinnostaa, ehkä liikaakin, taitavat olla tälläkin hetkellä hoidossa.

Jaa. Itse olisin aikoinaan tehnyt luultavasti itsarin ( yritystä oli ) elämän tyhjyyden ja tarkoituksettomuuden takia, mutta onneksi löysin Jeesuksen tai oikeastaan Jeesus löysi minut. Elämällä on nyt tarkoitus ja sisältö.

• Väänsi tai käänsi
        Löydetty henkilö kirjoitti:

Jaa. Itse olisin aikoinaan tehnyt luultavasti itsarin ( yritystä oli ) elämän tyhjyyden ja tarkoituksettomuuden takia, mutta onneksi löysin Jeesuksen tai oikeastaan Jeesus löysi minut. Elämällä on nyt tarkoitus ja sisältö.

Sehän on hyvä, jos siitä oli apua sun kohdalla.
        Kunhan et ala muita millään kadotuksilla uhkaileen.

• Löydettu henkilö

Sehän on hyvä, jos siitä oli apua sun kohdalla.
        Kunhan et ala muita millään kadotuksilla uhkaileen.

En minä uhkaile, mutta Raamattu-palstalla kun ollaan, niin Raamattu kertoo, että kadotus on kyllä olemassa. Jeesus tuli siksi, ettei kukaan, joka häneen uskoo, hukkuisi, eli joutuisi kadotukseen.

• Tuttujuttu,

Niinkuin ennenkin, Teuvo kopioi tämän aloituksen ja kiinnittää sen omaan ketjuunsa.

• niin tekee

Hän tekee sitä, mitä osaa.

• Näkemystäjä

On se vaan hyvä, että joku jaksaa pistää hanttiin oudoille ja väärille opintuulille.

• Asko Anteron poika

Mehän saamme vaåpaasti hänet kirota, kuten rakas Paavalimme on opettanut:

Gal. 1:9
        Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu.

• Kukkuu!
        Asko Anteron poika kirjoitti:

Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu.

Teuvohan se siellä!

• Totuus esille
        Asko Anteron poika kirjoitti:

Nimimerkki edelleen kateissa?

• Antero Onninpojalle.

Miksi raivoat minulle, ja suötät valhetta, joka osuu sinuun itseesi.

Ei ole minun syyni, ettet ole Saa-ta-nalta saanut selitystä siihen, miksi Paavali antoi Jeesuksen alkuperäistä opetuslapsista tämän todistuksen:

"Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte.

En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot apostolit."

"Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saa-ta-nakin valon enkeliksi.

Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun."

• Pitkään palstalla

Pahasti olet kompastunut Ja Pietarin varoituskaan ei näy sinuun vaikuttavan. Hän kuitenkin varoituksensa Pyhässä Hengessä. Halveeraat Jeesuksen lähettämiä apostoleita. Miksi? Omaksi vahingoksesi sen teet. Väännät Kirjoituksia, kuten Pietari sanoi, omaksi kadotukseksesi. Miksi ihmeessä? Eikö sielusi ole sinulle tuon arvokkaampi?

• Pitkään palstalla kirjoitti:

Pahasti olet kompastunut Ja Pietarin varoituskaan ei näy sinuun vaikuttavan. Hän kuitenkin varoituksensa Pyhässä Hengessä. Halveeraat Jeesuksen lähettämiä apostoleita. Miksi? Omaksi vahingoksesi sen teet. Väännät Kirjoituksia, kuten Pietari sanoi, omaksi kadotukseksesi. Miksi ihmeessä? Eikö sielusi ole sinulle tuon arvokkaampi?

Tämä on Paavalin todistus Jeesuksen alkuperäisistä apostoleista, eikä sillä ole Teuvo Sunin kanssa muuta tekemistä, kuin tuoda se esille, kaltaistesi Jumalan paaduttamien raivon kohteeksi.

"Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte.

En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot apostolit."

"Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun."

• Omaksi kadotuksekses
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tämä on Paavalin todistus Jeesuksen alkuperäisistä apostoleista, eikä sillä ole Teuvo Sunin kanssa muuta tekemistä, kuin tuoda se esille, kaltaistesi Jumalan paaduttamien raivon kohteeksi.

En ole raivonnut. Miksi valehtelet?
        Kiertelysi ja valehtelusi eivät poista sinusta sitä syntiä, että olet vääntänyt Paavalin sanoja itsellesi kadotukseksi. Pietarin sanat osoittavat sen kiistatta.

• Totta.
        Omaksi kadotuksekses kirjoitti:

Kiertelysi ja valehtelusi eivät poista sinusta sitä syntiä, että olet vääntänyt Paavalin sanoja itsellesi kadotukseksi. Pietarin sanat osoittavat sen kiistatta.

Totta.

• Arvioitsija
        Omaksi kadotuksekses kirjoitti:

Noin Teuvo aina tarinoi. Hän luulee tietävänsä kirjoittajien mielialat, mutta menee pahasti metsää arvioinneissaan. Teuvon aggressiivisesta kirjoitustyylistä päätellen hän itse raivoaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      74
      7617
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      128
      3037
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      153
      1884
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      69
      1709
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      126
      1540
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      172
      1482
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1202
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      879
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      48
      822
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      784
    Aihe