Itel varmaan kaheksalt eri firmalt joku about 16 000e yhteensä.
Omat näkymät omast tulevaisuudest on kuitenkin ihan jeba. Meen päivä kerrallaan, ei fygest kande ottaa stressii. Elämä on laiffii, vai mitä jäbät on mieltä?
Paljon jäbil on vipsanderia?
10
229
Vastaukset
- jäbäsnen
oot alkuvuoden tyhmin, sitä ollaan mieltä.
- Jäbä?
Mitä jäbä raivoo netissä? Voiks jäbä tarkentaa jäbän argumenttii?
- jäbä20v
meikä jäbäl 10 tonni... pikkuvikoi elämäs eteepäi positiivisi asentei se o vaa fyssee komppaan alottaja jäbäää kuha o pimppa mitä nusnuttaa nii kaikki o hyvi
- 30 donaa...
Jooo-oh... Tuletpa huomaamaan että mielesi muuttuu vielä ton asian suhteen... Itellähän oli ihan sama asenne aikanaan... Ja onnistuin rakentaan melkein 30 tonnia maksettavaa noilla paskavipeillä... Hauskaa oli... Helvetin hauskaa.... Vielä olis kuitenkin 13 tonnii maksettavaa.. kaks vuotta siihen menee, ja sitten oon kuivilla...
- Jäbänder
Hei jäbälle!
Jäbä lähestyy tätä negaation kautta. Mut arvostan silti jäbän neuvoa!
Muista kuitenkin, että jäbän pitää välillä chillaa, ei elämästä selviä kukaan hengissä. Muista tää jäbä!
- 20000
eskoo...
- EskoValle
30 tonttuu, ylikin jos oiken rupee laskee korot päälle.
- 18+7
"ei fygest kande ottaa stressii."
Monet ottavat stressiä vasta sitten kun lainahanat sulkeutuvat. Siis kysymys oli paljonko on vipsanteria?
No täydet nolla...- Hyvät on hermot
Kovahermoinen jätkä. Minulla olisi kyllä stressi päällä 16000 euron lyhyiden velkojen kanssa. Ja tulee se vielä sinullekin, kun maksupäiviä alkaa olla tiheämmin kuin tilipäiviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966