Ari olisi ollut paras!!!

merkku78

Mielestäni Vilja valitsi väärin. Ari oli aivan ihana tyyppi. Jos olisin sinkku niin kaivaisin vaikka mistä tämän miehen yhteystiedot. Komea ja aito ja jotenkin niin herttainen. Hyvä myös käsistään ja fiksu. Ei juha eikä Janne mitään siihen verrattuna vaikka ei nekään huonoja olleet. Vilja teki kuiteskin järkivalinnan tai tuntui siltä katsoessa sitä Jannen kanssa. Toisaalta nyt joku muu ihana nainen saa Arista ihanan miehen. huoh.
Kaikkea hyvää Arille!! Toivottavasti löydät tai olet jo löytänyt oman Viljasi. God bless.

61

2483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mul o lehmitte

      No toivottavasti ei mitään Viljaa löydä, vaan oikean naisen!

    • Ihastuin suhun

      Jepjep, onnea Arille! Toivottavasti lköydät ansaitsemasi morsmaikun!

    • samalla aallolla

      Eihän me ruudun tältä puolen voida sanoa kuka on kellekin paras. Jokanen jolla on ollut useita parisuhteita tietää, että sen oikean tuntee vaan. Siihen ei auta ulkonäkö eikä mitkään ulkoiset seikat. Sanotaanko sitä sielunkumppanuudeksi vai miksi. Parisuhde ei ole helppoa, jonkun kanssa on oitis samalla aaltopituudella toisen kans ei synkkaa tai ei synkaa niin hyvin. Hienosäätöinen tunne, se oikea tai sopivin muista.Mut ei siinä sen suhteen, etteikö Ari olisi kunnon mies ja antoi erittäin hyvän kuvan itsestään. Vilja vaan arvosti Jannen paremmaksi.

      • Anonyymi

        Juuri näin, en minä ollut Viljalle se oikea.


    • keskenkasvuista

      Keskenkasvuinen kommentti Viljan valinnasta. Miten jos sinun valinnasta joku tulee sanomaan että valitsit väärin. Ei se ole sopiva sulle, se toinen olisi. Et taida paljoa tietää miten suhteet toimivat tai miten ne rakentuvat.

    • Ari-fani

      Minun suosikki oli myös Ari. Todella sympaattisen oloinen mies ja komea..vaikka komeita oli nämä muutkin ehdokkaat mutta Arissa vaan oli sitä jotain joka sai meikäläisen sydämen läpättämään. Arille kaikkea hyvää ja se OIKEA kyllä tulee jossain vaiheessa jos ei ole jo tullutkin..ei noin ihana mies voi kauaa ollla vapailla markkinoilla.:)

      • Naimanaamat

        Vilja ja Ari olivat aikatavalla saman näköiset ja sama puhetyylikin oli, kuin sisko ja sen veli . Vielä Janne saattaa vaihtua Ariin vai olisko että vastakohdat täydentävät toisiaan?


      • Anonyymi

        Kiitos sympatiasta, tässä Ari kiittää


    • tuleva miehesi

      Naiset luulevat saavansa kaikki omakseen kuka sattuu nyt miellyttämään.

      Kyllä siihen miehelläkin on sanansa sanottavana.

      On minustakin aika moni hameen kantaja kiinnostunut, mutta minulle ei kaikki vaan kelpaa.

      Mieluummin sinkkuna ja odottelen sitä "oikeaa"

      • parempi ilman ,,,

        kuin Hilma...Ja kun tarpeeksi kauan odottelet,jäät kokonaan ilman.


    • Köpa

      Minä myös olin Arin kannalla, toisaalta olin näiden kahden miehen eli Jannen ja Arin kannalla myös. Janne ja Vilja olivat niin läheisissä tunnelmissa ensitreffeillä, jolloin auringonlasku sinetöi heidän kalastusiltansa ja käsi kädessä oltiin....Aria kyllä ajattelin sopivammaksi täältä tv-ruudun toiselta puolelta. Hyvää jatkoa kaikille osallistujille, niin Arille, Jannelle, Juhalle sekä Viljalle...rohkeita olitte kun esiinnyitte ohjelmassa.

      • oikean tuntee

        Juha oli oikeilla linjoilla kun arveli, että tanssiessa tuntee kuka on oikea. Sen vaan tuntee kuka on useasta samalla aaltopituudella. Ei siinä ole ihmeellistä.


      • surusilmä
        oikean tuntee kirjoitti:

        Juha oli oikeilla linjoilla kun arveli, että tanssiessa tuntee kuka on oikea. Sen vaan tuntee kuka on useasta samalla aaltopituudella. Ei siinä ole ihmeellistä.

        Minusta Juha oli kaikkein paras, todellinen maajussi. Toivon hänelle jotain ihanaista naista, ei sellaista käkättäjää kuin Vilja on.


      • Anonyymi

        Ari kiittää tuosta kommentista.


    • Arin tunteva

      Ari on edelleen sinkku ja todellakin on mukava mies ja rauhallinen (paitsi kun pääsee mutkateille ;) ). Hyvän miehen joku saa Arista.

      • joopa joo

        Mukava ja rauhallinen???

        Hehhhee....


      • Ariatar

        Ari on ihku! Voi harmi, ku oon liian vanha äidiksi Arin haaveilemalle isolle lapsilaumalle. Onnea hänelle, joka Arin saa!


    • ihkuhanse

      jaa mistähän sais yhteystiedot???:D

    • Arin tunteva

      Jos oot Facebookissa, niin kokeile sitä kautta. Ari on siellä ihan omalla kuvallaan ja nimellään. Viestiä vaan raapustamaan :)

      • Helen-marie

        Niin mutta, emme tiedä Arin sukunimeä....paha häntä on facebookista löytää, anna edes sukunimivinkkiä....


    • Arin tunteva

      Sama sukunimi kuin edesmenneellä kuuluisalla suomalaisella tanssijalla ja tanssinopettajalla joka piti myös tanssikoulua. Toivottavasti jeesaa.

      • Osuiko oikeaan?

        Blomqvist???


      • rilääx
        Osuiko oikeaan? kirjoitti:

        Blomqvist???

        Ei tää ainakaan nimensä veroinen tanssija ollut :D Turhaan hermoili muutenkin..


    • rrrrgggdddth4t

      Tanssi on turhaa pyörimistä tavaran ympärillä.

      TOSI MIES EI TANSSI!

    • tositosimies

      Ei tanssikaan. Tosi mies vetää turvan täyettn lajaa poikien kanssa saunaillassa ja vääntää kättä ja kehuu naisseikkailujaan. Niin tekee vain suomalainen tosi mies........

    • Herttasen herttanen

      Olen ihan samaa mieltä. Kyllä Ari on aivan ihana. Voisin ajatella ihan elämänkumppaniksi. Herttanen mies !!!

    • apuvaaa

      kohta on Ari-paralla liuta akkoja lähettämässä kaveripyyntöjä facebookiin nyt kun se sukunimikin tuli julkiseen tietoon...on poika helisemässä !

    • melkeen vilja

      Kaikki Viljan miehet vaikuttivat ihanilta miehiltä, mutta onko liian hyviä ollakseen totta ? Minä ottaisin Juhan tai Arin. Jos vaan tietäisin miten. Olen myös nauravainen =) Kuten VIljakin. Ja lähellä häntä asunkin =) Mukavia miehiä olivat kaikki. Näin tv:n perusteella. Fiksuja, työteliäitä, hyväkäytöksisiä, rauhallisia silti saivat kaikki suunsa auki. Tämä Juhakin vaikutti rehelliseltä mieheltä.

      • Hanneleee

        Ari ja Juha olivat parhaat.

        Se Janne oli sellainen jäyhä mörökölli, mutta Ari oli ihana, sen silmät loistivat, kun hän jutteli kameralle.

        Sitäpaitsi Janne on edelleen sinkku, senkin sukunimi on puurosta ja viljasta tuttu... ja loppuun -nen pääte.facebookissa hänkin on puurekan kanssa kuvassa, rekkakuski.


      • Kokki vai ei?
        Hanneleee kirjoitti:

        Ari ja Juha olivat parhaat.

        Se Janne oli sellainen jäyhä mörökölli, mutta Ari oli ihana, sen silmät loistivat, kun hän jutteli kameralle.

        Sitäpaitsi Janne on edelleen sinkku, senkin sukunimi on puurosta ja viljasta tuttu... ja loppuun -nen pääte.facebookissa hänkin on puurekan kanssa kuvassa, rekkakuski.

        Eikös se Janne ole kokki? Näin käsitin.


      • Gitta gitta
        Kokki vai ei? kirjoitti:

        Eikös se Janne ole kokki? Näin käsitin.

        Varmaan sekin, mutta puurekkaa ajaa. Jollet usko, niin mene katsoon hänen facbook sivuilleen.


      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        Hanneleee kirjoitti:

        Ari ja Juha olivat parhaat.

        Se Janne oli sellainen jäyhä mörökölli, mutta Ari oli ihana, sen silmät loistivat, kun hän jutteli kameralle.

        Sitäpaitsi Janne on edelleen sinkku, senkin sukunimi on puurosta ja viljasta tuttu... ja loppuun -nen pääte.facebookissa hänkin on puurekan kanssa kuvassa, rekkakuski.

        Kauranen siis ? Löytyi facebookista


    • Merkka

      Nyt kaikki laittamaan Arille facebookiin kaveripyyntöjä, Vilja ei hänen kaverinsa siellä ole. Aika hassua, eikö totta?

      Ari ansaitsee ihanan huumorintajuisen ja luotettavan naisen, se Vilja ei olisi ollutkaan Arille se oikea, vaikka Ari Viljaan ihastuikin, senhän itsekin myönsi kameralle.

      Nyt naiset Arille vaan kauheesti facebook viestejä, kesä on tulossa ja Arin moottoripyörän taakse suomea kiertämään ihanan miehen kanssa!

      • Keittiöpsykologi

        Mä en ymmärrä tuota Ari hehkutusta kun mun mielestä mies vaikutti tosi hermostuuneelta. Puhui nopesti ja silmät räpsyi. Jotenkin vaikutti sellaiselta tyypiltä jossa on pidäteltyä raivoa, joka voi purkautua sopivassa tilanteessa väkivaltana.
        En tiedä olenko oikeassa vai väärässä, mutta jotenkin vain mulla on hyvä ihmistuntemus ja tykkään seurata ihmisten kehonkieltä.

        Olis kiva saada tänne kommenttia Arin exiltä.


      • Hurrihurja
        Keittiöpsykologi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä tuota Ari hehkutusta kun mun mielestä mies vaikutti tosi hermostuuneelta. Puhui nopesti ja silmät räpsyi. Jotenkin vaikutti sellaiselta tyypiltä jossa on pidäteltyä raivoa, joka voi purkautua sopivassa tilanteessa väkivaltana.
        En tiedä olenko oikeassa vai väärässä, mutta jotenkin vain mulla on hyvä ihmistuntemus ja tykkään seurata ihmisten kehonkieltä.

        Olis kiva saada tänne kommenttia Arin exiltä.

        Ari on superia, vaikka kuinka yrität keittiöpsykologina päteä täällä.


      • Ariatar
        Keittiöpsykologi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä tuota Ari hehkutusta kun mun mielestä mies vaikutti tosi hermostuuneelta. Puhui nopesti ja silmät räpsyi. Jotenkin vaikutti sellaiselta tyypiltä jossa on pidäteltyä raivoa, joka voi purkautua sopivassa tilanteessa väkivaltana.
        En tiedä olenko oikeassa vai väärässä, mutta jotenkin vain mulla on hyvä ihmistuntemus ja tykkään seurata ihmisten kehonkieltä.

        Olis kiva saada tänne kommenttia Arin exiltä.

        Kukapa tavallinen suomalainen mies ei olisi hermostuneenoloinen kameroiden edessä, varsinkin kun kyseessä on tällainen ohjelma. Niin ja ihan tiedoksi, me turkulaiset puhutaan aina nopeasti ja lyhkäsest :)


    • Arin ex

      Olet väärässä.

      • Keittiöpsykologi

        Mitä varten sitten olet exä jos kerran Ari on niiiiin ihana mies?


    • Ninniini

      Se Vilja sanoi jossain kohtaa, että niillä Arin kanssa keskustelussa ilmennyt juttuja, joiden johdosta eivät Viljasta varmaankaan yhteen tulisi sopimaan. Siis sitä keskustelua ei näytetty ohjelmassa eikä niitä asioita kerrottu. Mutta pointtina tässä se, että Viljat ja muut tietävät tarjokkaista enemmän kuin mitä katsojille voidaan televisiossa näyttää. Eli varmasti jotain arvopohjaisia asioita tai luurankoja menneisyydestä.

      • maajussifani

        Niin jotenkin haluaisi ajatella,että eihän ruudun tältä puolelta voi valita toiselle. Viljalla ja Jannella näytti kyllä synkkaavan jo treffeiltä lähtien. Mistä aikaisempi päätteli,että Janne olis sinkku,tai Vilja? Eihän ne facebookissa huutele varsinkaan kun sarja vielä näkyy. Arista saa joku hyvän puolison ja Juhasta myös.


    • tuutuu

      Katoppa Janne facebook sivun tietoja, on sinkku.

      • Napakymppi N

        Ei enää huomenna,jos on minusta kiinni.


      • ajan 1
        Napakymppi N kirjoitti:

        Ei enää huomenna,jos on minusta kiinni.

        Kokki ja rekkamies. Mitä muuta nainen kaipaa.


    • legalzedwriter

      Munaa!

    • pintaraapaisua

      Pintaraapaisua meille, kun he jotka ovat tekemisissä ehdokkaiden kanssa voivta keskusteluilla saada selville mm elämänarvoja ym... Ei sitä voi pintaraapasulla tietää kuka on oikea. Ja meistä kaikista löytyy ja voi löytyä puolia, jotka tulevat jossakin kohtaa ilmi. Sitä ei vain näytetä eikä kerrota telkussa.

    • joku muu

      Kun muutettiin Varsinais-Suomeen aikoinaan, niin luulin, että kaikki nämä täkäläiset jotenkin eivät halua olla missään tekemisissä. Aina kun jotain puhetta tuli, niin sanoivat asiansa äärettömän nopeasti ja sanat vielä lopusta lyhentäen ja sitten olivat hiljaa. Itse kun olin tottunut hitaaseen ja rauhalliseen puheeseen, jossa asian jälkeen jutellaan asian vierestä ja kaikkeen puhumiseen otetaan aikaa. Monen vuoden perästä vasta hoksasin, että sehän onkin heidän puhetapansa kaikkien kanssa, kauhean nopea ja sanat vielä lyhennetään lopusta. Vähän kuin joku puhumiskilpailu, että kuka sanoo asiansa nopeiten, se voittaa :)

    • Se toinen puoli

      Ottakaa ex-kumppanit osaa keskusteluun,kuinka hyviä "HE" ovatkaan.

    • MalltsupaLTSU

      GRRRR.....rekkamies( kuulemma raavaan hurjia rakastelemaan) ja kokki ( hyvää käsipeliä), hyvä yhdistelmä ja mieskin ihan miehen näköinen, se Janne meinaan.
      Ajais vaan sen pimppikarvakiitoradan pois, niin olis vielä komeampi.

      Janne, sulla taitaa olla aika paljon faneja , kuka ottaa sut pian palvelijakseen???

      Muuten, sillä oli kyllä hyvännäköinen perse, kattokaas uudestaan katsomon kautta...

    • Rekkalesbo

      Pakkaa vaan olemaan noilla rekkaluusereilla maha edessä panohommissa.

    • vanha hieho

      Niin, mikä tuossa Viljan tilalla on se millä eletään? Myymällä karsean näköisiä hiehoja pitoon? Siis oikeasti elukat oli kammottavassa kunnossa: Nuorkarjan tulisi olla lihasikasta ja lyhyellä, kiiltävällä karvalla varustettuja eläimiä. Ja miksi ne oli aidattu siihen mutalutakkoon? Eikö sillä ole laidunta tai kunnollista pihattoa?

      Ja Viljan miesmaku on omituinen: Raakkasi heti kättelyssä sen söpöimmän pois. Jukka vaimikäsenyoli?

    • Janne on tavallinen

      Siis muakin kiinnitti huomio siihen, kun lehmät olivat mutasavikossa, siinä huomaa, ettei se nainen väitä oikeesti eläinten hyvinvoinnista, kuhan leikkii luomutilallista.

      Muuten lehmien kuuluu olla kuivassa tilassa, eikä lillua jalkoja myöten mutavellissä.

      Perkele, mitä touhua.

      Janne on edelleen sinkku. ainakin facebookin profiilin mukaan.

    • kanailija

      Eikä se kananpitokaan ihan täyspäiseltä vaikuttanut. ei ortta, ja kuivikkeen olki, missä kana ei pysty kylpemään.

      Ja kyllä täytyy sanoa, että vaikka murteet ovat rikkauksia?, niin aivan käsittämätöntä mongerrusta Viljan puhe:)

    • naiivi kommentti

      Lapsellisin kommentti ikinä. Ei ihmissuhde ja parisuhde ole sellanen, että sivullinen tietää kuk sopii kellekin? Pitää olla elämän koulua takana kun tuon tajuaa.

    • Arin kamu

      Ari on ihanin, tiedän sen koska tunnen hänet jo nuoruudesta. Komea mies ja hyväkäytöksinen.

      • miksi yksin?

        Miksi ihana mies ei ole löytänyt oikeaa kumppania?


      • Turust
        miksi yksin? kirjoitti:

        Miksi ihana mies ei ole löytänyt oikeaa kumppania?

        Hänhän on valtavan kranttu, ei ota ketä vaan ja on järkistyny.


    • Lapsuudenkaveri

      Ari on oikeesti fiksu ja hyväkäytöksinen mies, sääli, ettei Vilja valinnut häntä, niin innoissaan olisi Ari sinne mennyt isännäksi.

      Toisaalta, ehkei se olisi ollutkaan Arillr se oikea.

      Toivon, että Ari löytää pian sen oikian emännän itelleen.

      Olen Arin lapsuudenkaveri ja Ari on oikeesti kullanarvoinen mies hyvälle ja aidolle naiselle!

      • Orjapiiskuri

        Olisitko toivonut Aria orjatyövoimaksi Viljan työleirille?


    • Ari B

      Kiitos kaikille kannustaneille ja myös negatiivisen palautteen antaneille, eiköhän meillä kaikilla on jotain vikoja, ketään ei ole täydellinen. Sen voin sanoo, etten enää ole sinkku. RUISSISSA nähdään.

      • Jukka I

        Olihan se kokemus! Itse olen ihan tyytyväinen, etten farmiviikolle päässyt, eikä harmita. Uusia tuttavuuksia ja kokemuksia ohjelman jälkeen on tullut todella paljon. Kivoja naisia ja sen sellasta ;)


    • Anonyymi

      Ari tässä moro, en ole vielä saanut sitä valittua, Vilja on tukevasti tuon Taivassalolaisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe