Ihmiset kuvataan eläiminä. LOISTAVA AJATUS!!

kissa kissa

Sefumme on ottanut esiin tekstin:

En ole rasisti, mutta hei - oikeesti - jotain ...
http://cheatingu.com/

Siinä mm näin:
"Perussuomalaiset harkitsee välikysymyksen tekemistä muuttolintujen hyysäämisestä ja ulkomailta saapuvien lajien pesimisestä valtion omistamissa metsissä."
(uutissirkus)

Totean:

Todella hyvä oivallus. Voimme myös laajentaa eläinvalikoimaa rottiin, koiriin, sikoihin ja muihin, tarpeen mukaan. Koirat ja siat ovat jo käytössä Koraanissa mutta voimme varmaan lainata kielikuvaa myös ei-juutalaisiin.

Nyt saamme uuta virtaa keskusteluun ja voimme kuvat ihmisiä eläimillä.

26

112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minä vertaa mitään. Minä puhun muuttolinnuista.

Niistä tunkeilijoista.

• kissa kissa

Mover
        21.3.2014 21:49
        -1
        Sulje
        Mitä - eikö palstalla löydy suoraselkäisyyttä puolustaa Suomea Afrikasta tunkevaa pääsky-, kiuru- ja varpusinvaasiota vastaan?

Varikset ja pulut on käyneet talvisodan muiden isänmaallisten rinnalla.

Ja eiks noi tunkeilijat o ihan tyhmiäkin?

MOVER:

KIERTOLMAISUJEN KÄYTTÖ VAATII TAITOA!!

ON PAKKO MUITA LUKIJOITA VARTEN TODETA, ETTÄ JOS KÄYTTÄÄ KIERTOILMAISUJA EI PIDÄ VÄITTÄÄ ETTÄ VARIKSET JA PULUT OVAT TALVISODAN VETERAANEJA.

Kirjoita vain sellaista jota todella osaat!!!

• kissa kissa kirjoitti:

Mover
        21.3.2014 21:49
        -1
        Sulje
        Mitä - eikö palstalla löydy suoraselkäisyyttä puolustaa Suomea Afrikasta tunkevaa pääsky-, kiuru- ja varpusinvaasiota vastaan?

Varikset ja pulut on käyneet talvisodan muiden isänmaallisten rinnalla.

Ja eiks noi tunkeilijat o ihan tyhmiäkin?

MOVER:

KIERTOLMAISUJEN KÄYTTÖ VAATII TAITOA!!

ON PAKKO MUITA LUKIJOITA VARTEN TODETA, ETTÄ JOS KÄYTTÄÄ KIERTOILMAISUJA EI PIDÄ VÄITTÄÄ ETTÄ VARIKSET JA PULUT OVAT TALVISODAN VETERAANEJA.

Kirjoita vain sellaista jota todella osaat!!!

En minä kai väittänyt että ne veteraaneja olisivat.

Mutta varikset olivat kyllä ihan etulinjassakin. Pulut enimmäkseen siistimässä toreja kotirintamalla.

Sen sijaan pääskyt & kumppanit loisivat raukkamaisesti missä lie Afrikassa.

• asdfasdf

muuttolinnut sentään etsii oman ruokansa itse.
        muuttolinnut tosin levittävät sairauksia mutta niinhän tekevät muualta tulleet muutkin loiset ja kuka maksaa?

• Ornitologi h.c.

Mitä sinulla on muuttolintuja vastaan? Nehän matkustavat omalla kustannuksellaan Suomen ja Afrikan väliä, rakentavat itse pesänsä, hankkivat itse ruokansa, ruokkivat itse poikasensa, ja tekevät siinä sivussa arvokasta ympäristötyötä pitämällä hyönteiskannat kurissa.

Toista ovat lokit, nuo lintumaailman somalit. Ne loisivat ihmisten riesana, sottaavat paikat, levittävät tautej, varastavat ruokansa, asuvat luvatta ihmisten taloissa, käyttäytyvät agressiivisesti varsinkin pesimisaikoina, ja pitävät järkyttävää mekkalaa päivät pitkät.

• Wallinin Jaska

Milloin ne saatanan sompanssit häipyvät kotiinsa?

• Z. Mäntyorava
        Wallinin Jaska kirjoitti:

Milloin ne saatanan sompanssit häipyvät kotiinsa?

Eivät milloinkaan. Nyt kun tässä ketjussa veratuskuvien kautta puhutaan, niin heitä voi verrata tulokaskasviin nimeltä jättiputki. Jokainen ken siihen on erehtynyt koskemaan tietää mitä tarkoitan. Mutta kun se tänne on juurtunut, niin eroonpääsy on vaikeaa.

• kissa, kissa
        Z. Mäntyorava kirjoitti:

Eivät milloinkaan. Nyt kun tässä ketjussa veratuskuvien kautta puhutaan, niin heitä voi verrata tulokaskasviin nimeltä jättiputki. Jokainen ken siihen on erehtynyt koskemaan tietää mitä tarkoitan. Mutta kun se tänne on juurtunut, niin eroonpääsy on vaikeaa.

Jos tarvitaan lentävä tuholainen, niin Koloradonkuoriainen on parasta a-luokkaa.

• kissa kissa

Moverista ja hän en kömpelöstä selityksestään huolimatta totean että hänen esimerkkinsä mukaan voimme siis toimia.

• Te?

Oletko sinä ehkä pulu?

• höppötihöps
        Mover kirjoitti:

Te?

Oletko sinä ehkä pulu?

Mitä jos nukkuisit pääsi selväksi?

Lueppa sitten aamulla nämä viestisi, ja mieti uudelleen, mitä olet tekemässä.

M'kay?

• höppötihöps kirjoitti:

Mitä jos nukkuisit pääsi selväksi?

Lueppa sitten aamulla nämä viestisi, ja mieti uudelleen, mitä olet tekemässä.

M'kay?

Loukkasinko puluja?

• höpsis
        Mover kirjoitti:

Loukkasinko puluja?

Sinun pitää kysyä sitä puluilta itseltään. En nimittäin ole itse samalla aaltopituudella niiden kanssa, mutta hyysärinä sinä varmaan saat niistä itseäsi älykäämpää juttuseuraa.

Kerro miten kävi.
        M'kay?

• höpsis kirjoitti:

Sinun pitää kysyä sitä puluilta itseltään. En nimittäin ole itse samalla aaltopituudella niiden kanssa, mutta hyysärinä sinä varmaan saat niistä itseäsi älykäämpää juttuseuraa.

Kerro miten kävi.
        M'kay?

Tarkoitatko, höpsis, että yksilöä tulisi arvioida hänen omien ominaisuuksien perusteella ja hänen omista lähtökohdistaan käsin?

• höppötihöps
        Mover kirjoitti:

Tarkoitatko, höpsis, että yksilöä tulisi arvioida hänen omien ominaisuuksien perusteella ja hänen omista lähtökohdistaan käsin?

Mitä jos kysyisit niiltä puluilta, joista jaksat jauhaa.

• höppötihöps kirjoitti:

Mitä jos kysyisit niiltä puluilta, joista jaksat jauhaa.

Ei ole kysymys puluista, vaan siitä kuinka niihin suhtaudutaan.

Kuinka itse siis suhtaudut?

• suomi suomalaisille

onko kukaan tavannut juutalaista ns.ryskä töissä joissa kädetkin voivat likaantua.
      meikä-manne tapasi yhden,hänkin osasi lukea ja kirjoittaa ja hän sai siirron yhtiön pääkonttorille heti kun hänen setänsä sai tietää veljenpoikansa alennustilasta.

• Miksi kysyt tuollaista?

• somi suomalaisille
        Mover kirjoitti:

Miksi kysyt tuollaista?

tuli vaan mieleen että toiset on tasa arvoisenpia kuin toiset.
        valittu kansa on aina pitänyt huolen asemastan muita parenpina esim. palestiinalaiset
        joita pidetään halpatyövoimana aparheitin otteella ja muutenkin alenpana rotuna.
        niin ja miksi sitä ei saisi kysyä...täh
        joo ja,joko somalin sanakirjasta löytyy sana TYÖ,joku kertoi että somalinkielessä ei semmosta sanaa ole.

• somi suomalaisille kirjoitti:

tuli vaan mieleen että toiset on tasa arvoisenpia kuin toiset.
        valittu kansa on aina pitänyt huolen asemastan muita parenpina esim. palestiinalaiset
        joita pidetään halpatyövoimana aparheitin otteella ja muutenkin alenpana rotuna.
        niin ja miksi sitä ei saisi kysyä...täh
        joo ja,joko somalin sanakirjasta löytyy sana TYÖ,joku kertoi että somalinkielessä ei semmosta sanaa ole.

"tuli vaan mieleen että toiset on tasa arvoisenpia kuin toiset."

Minusta tuntuu että kysymyksesi osoittaa, että jotkut haluavat pitää toisia tasa-arvoisempina kuin toisia: Asemastaan kiinnipitämisessä ei liene sinänsä mitään huomautettavaa, jos se tapahtuu lain mukaisesti.

• suomi suomalaisille
        Mover kirjoitti:

"tuli vaan mieleen että toiset on tasa arvoisenpia kuin toiset."

Minusta tuntuu että kysymyksesi osoittaa, että jotkut haluavat pitää toisia tasa-arvoisempina kuin toisia: Asemastaan kiinnipitämisessä ei liene sinänsä mitään huomautettavaa, jos se tapahtuu lain mukaisesti.

saivartelet kuten tavallista.meitin betre volk on pitänyt ja tulee pitämään erikois asemansa hienovaraisesti heille säädettyjen lakien mukaan.
        tasa arvon nimissä kyllä siitä ny jotain huomautettavaa löytyy jos muukalaisten maahantuontia vastustavasta tehdään rasisti.

• suomi suomalaisille kirjoitti:

saivartelet kuten tavallista.meitin betre volk on pitänyt ja tulee pitämään erikois asemansa hienovaraisesti heille säädettyjen lakien mukaan.
        tasa arvon nimissä kyllä siitä ny jotain huomautettavaa löytyy jos muukalaisten maahantuontia vastustavasta tehdään rasisti.

Tuohan sinulta jäi vielä mainitsematta.

Ja "bättre folk" noudattaa lakia vielä paremmin kuin muut.

Mutta sehän ei sinulle mitään paina.

• suomi suomalaisille
        Mover kirjoitti:

Tuohan sinulta jäi vielä mainitsematta.

Ja "bättre folk" noudattaa lakia vielä paremmin kuin muut.

Mutta sehän ei sinulle mitään paina.

mikäs on noudattaessa kun lait on heille käsityönä tehty.
        kieli,maanomistus ym.lait niin mikäs on elää suomen niemellä vähän tasa arvoisempana kuin esim.sudeetti-savolaiset.

• evoluutio

Miksi ihmisen vertaaminen eläimeen on edes paha juttu? Tieteen mukaan ihminen on yksi apinalaji, Homo Sapiens, ihmisapinoiden heimoon kuuluva nisäkäs. Ihminen on eläin. Miksi sen toteaminen olisi väärin?

• Gorilla gorilla

Aiva, määrittelykysymys. Uskomuksiin perustuvan määritelmän mukaan kaikki muut lajit paitsi Homo Sapiens ovat eläimiä. Itse sanoisin että Homo Sapiens on nisäkäslaji joka kuuluu kädellisiin.

• ¢­­
        Gorilla gorilla kirjoitti:

Aiva, määrittelykysymys. Uskomuksiin perustuvan määritelmän mukaan kaikki muut lajit paitsi Homo Sapiens ovat eläimiä. Itse sanoisin että Homo Sapiens on nisäkäslaji joka kuuluu kädellisiin.

Moverin mielestä nee­kerin sanominen elukaksi kuuluu maahanmuuttopalstalle muuttolinnut osioon.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1504
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1400
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      54
      1219
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      28
      1114
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      962
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      908
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      872
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      733
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe