Kun taas olimme menossa rukouspaikalle, kohtasimme orjatytön, jossa oli tietäjähenki ja joka ennustamalla hankki isäntäväelleen hyvät rahat.
Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!
Näin hän teki useana päivänä, kunnes Paavali menetti kärsivällisyytensä, kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinua: lähde hänestä! Siinä samassa henki lähti.
Sitä vaan, ettei Paavali kai olisi hyvää Jumalan henkeä pois ajanut, eikä olisi pystynytkään. Ja vielä, kun nykyäänkin on kaikenmaailman mentalistia, ynnä muuta, niin tämä jakeen perusteella, ei sellaisessa ole ainakaan mistään Jumalan hyvästä kysymys.
Hyvä vai paha henki ?
5
<50
Vastaukset
- 1+11
Koko juttu on kyllä melkoista uskonnollista propagandaa.
- Aivanniinkyllä
Ei, kyllä se on silkkaa Jumalan sanaa. Se on vain paavalinvihaajille myrkkyä. Tiedät kyllä, mihin propagandaan olet mielistynyt.
- olen hämmästynyt
Aivanniinkyllä kirjoitti:
Ei, kyllä se on silkkaa Jumalan sanaa. Se on vain paavalinvihaajille myrkkyä. Tiedät kyllä, mihin propagandaan olet mielistynyt.
"Tiedät kyllä, mihin propagandaan olet mielistynyt. "
Niinkö? Kerrotko tarkemmin kenen kanssa olet aikeissa haastaa riitaa? - Aivanniinkyllä
olen hämmästynyt kirjoitti:
"Tiedät kyllä, mihin propagandaan olet mielistynyt. "
Niinkö? Kerrotko tarkemmin kenen kanssa olet aikeissa haastaa riitaa?En haasta riitaa, mutta totuudesta en väisty.
- hyvä juttu
Aivanniinkyllä kirjoitti:
En haasta riitaa, mutta totuudesta en väisty.
No sehän on hyvä sitten, koska silloin olet jo selvittänyt itsellesi sen, ettei raamattu ole luotettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030