Vai oletko jo löytynyt elävän veden lähteen, Jeesuksen Kristuksen elämäksesi, lihallisen ja hyödyttömän uskonnollisuuden sijaan: Kol.2:16-23 - ?
Valitsitko itse elämääsi uskonnon nimeltä luterilaisuus?
7
<50
Vastaukset
- Jeesus vapautti
En valinnut itse luterilaisuutta, vaan minut liitettiin luterilaiseen kirkkoon vauvakasteen kautta, tahtoani kuulematta ja kysymättä, ja sen seurauksena minut altistettiin luterilaisen nimikristillisyyden paaduttavilla valheilla uskonnon uhriksi ja sen manipulaation välineeksi vastoin tahtoani, - kunnes kasvoin aikuiseksi ja tulin itse uskoon, ja Jeesus vapautti minut kaikista maailman uskonnoista, elmänsä ja tuntemisensa kautta: Kol.2:16-23.
- pöh
On ollut suuri siunaus syntyä kristittyyn maahan. Paljon huonommin olisi jos olisin sntynyt johonkin ateistiseen tai islamilaiseen maahan.
Jo lapsena olen saanut kristillisen kasvatuksen. Tämä usko on kantanut minua elämässäni niin iloissa kuin suruissakin.
Tuskinpa olisin itse osannut valita paremmin. Jumala teki valinnan puolestani. - Pirullista valtaa...
On suuri onnettomuus syntyä valekristilliseen maahan, jossa ihmiset on saata-nan kavalien valheiden vaikutuksesta tuuditettu nimikristillisyyden hengelliseen kuolonuneen, ja koko terveen opin mukainen käsitys aidosta kristinuskosta on julkisesti turmeltu, - ja sen sijaan on asetettu perke-leen papistot markkinoimaan rahapalkkaa vastaan velekristinuskoa, ja läänittämään ihmisiä pi-run verokarjaan kuuluviksi jo riistäen heidät sen osallisuuteen, äitinsä rinnoilta vauvoina - pirunkasteella kastettavaksi kirkkojen verokarjaan heidät liittäen.
- Näin on
Historilallisten kirkon valtaa ja jäsenhankintaa mahdollistavien pakko- ja vauvakasteiden jälkeen, olisi kummallista, jos ihmisiä ei enää pakkoliitettäisi lainkaan kirkkoon näiden historiallisten pakotoimien jäänteenä.
- siksi näin
Valitsin luterilaisuuden, en halua tulla yhdistetyksi mihinkään puolijauhosten putkijakkara lahkoihin.
- valitsen itse
Alun pitäen en valinnut luterilaisuutta itse. Mutta elämäni aikana olen ehtinyt sen valita itse lukemattomia kertoja. Koko ajan on mahdollisuus valita toisin. Silti valitsen aina vain luterilaisuuden.
- ossaan
Valitsin Jeesuksen ja luterilaisuuden. Ne sopivat paremmin yhteen kuin mitkään muut kristilliset yhteisöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800