Tieteellisen tutkimuksen mukaan uskovaisilla matala serotoniiniaktiivisuus aivoissaan.
http://keskustelu.skepsis.fi/message/FlatMessageIndex/179317
Kreationismi = serotoniinin puute?
10
105
Vastaukset
- Hiski+naapurin.kissa
Olisiko serotoniiniselektiivisistä lääkkeistä apua?
Varmasti, mutta ne pitäisi ehkä aluksi markkinoida vaikkapa Jeesuksen ruumiina. Paranemisen edistyttyä voitaisiin paljastaa, että aikuisten oikeesti olet napsinut serotoniiniselektiivisiä lääkkeitä, ja Jeesus, tai itse asiassa koko joukko sen nimisiä, eli ja kuoli jo noin 2000 vuotta sitten ja sen pituinen se.
- Evoluutio=uskonto
"...uskovaisilla matala..."
Tämähän selittääkin sitten evoluutio-uskon lähestulkoon kokonaan.- ;)kretu
Olipas paska trolli, onneksi me kaikki tiedämme että maapallo on rakennettu savesta 6000 vuottas sitten ;)
Juolahtipa mieleen, että kun runsas ryyppääminen vetää serotoniinit alas, niin selittäisiköhän se juoppojen helppoa uskistumista...
- evoluutio=uskonto
Tätä kannattaisi kysyä repeltä, hän kun on kovasti evoluutio-uskonnollinen ja ryyppää melko runsaasti.
- evokkihomokki
evoluutio=uskonto kirjoitti:
Tätä kannattaisi kysyä repeltä, hän kun on kovasti evoluutio-uskonnollinen ja ryyppää melko runsaasti.
Ai että sä oot ihqu kun teet noin älykkäitä huomioita kanssaihmisistäsi. Ja aina positiivisessa hengessä. Rakastan sinua.
Masennus on varmasti paljolti samanlainen tunne kuin itsensä kokeminen maan matoseksi ja kurjaksi syntiseksi.
evokkihomokki kirjoitti:
Ai että sä oot ihqu kun teet noin älykkäitä huomioita kanssaihmisistäsi. Ja aina positiivisessa hengessä. Rakastan sinua.
Kuten huomaamme, uudestisyntyminen Jeesuksessa Kristuksessa antaa ihmiselle ihmeellisen sisäisen rauhan ja tyyneyden.
- 18+5
Kyllähän kreationismi ja ääriuskovaisuus ovat selvästi mielenterveysongelmia. Hyviä esimerkkejä tästä ovat jyr (multinikki., jyri.kop., jne), Jaakob ja Miikanaahum.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822