Se rupeaa Tuksulla olemeen hankalat ajat,vankilatuomion päätös tulee pian,Tuksu vetää kaksin käsin viinaa.
Oli eilen illalla todella huonossa hapessa ja ihan sekava,ei tietenkään mitään uutta.
Pakko sanoa vaikken henkilöä tunne kuin median kautta ja eka kerran näin livenä pirun pahaa teki.
On juonut itsensä todella huonoon kuntoon,ei varmasn pahemmin syö tai enää välitä itsestään.
Ja nyt kun paniikki on päällä ei varmaankaan ole hetkeäkään selvänä.
Katselin äsken vanhoja kuvia ja Johanna on ollut todella kaunis,mutta ei kai ketään jatkuva juominen kaunista.
Muutama kuukausi vankilassa voisi tehdä hyvääkin,olisi aikaa miettiä elämää ja mitä sillä aikoo tehdä.
Johaana Tukiaisen lähtölaskenta on alkanut???
49
2831
Vastaukset
- Aada.
Ei se aio elämällään varmaan enää mitään tehdä.
Toi vankila on ehkä viimesiä toivoja mikä vois auttaa, joten toivottavasti sit se auttaa.
Mä oon monesti laittanu tuksulle sähköpostia ihan ystävällisin mielin ja koittanut neuvoa että miten kannattaisi toimia elämänsä suhteen, että saisi sen takaisin raiteilleen kun näkeehän tuon ihan selvästi että tuo ihminen on tippunut raiteilta. Mut eipä tainnu tuksu niistä vinkeistä opiks ottaa !
En tajua mikä sillä on...
Kai se on jo niin sairas. Ja mä en tajua tätä palstaa et miten tällä palstalla on voinu olla niin paljon herjaus viestejä selkeesti sairaasta ihmisestä ! eikö ihmisillä oo mitään rotia, ei terveestä taviksestakaan joka on noin sairas niin saisi tuolla tavalla laukoa - mikä oikeus on laukoa siis julkisuudenhenkilöstä sitten? ja itsehän tuksu on itsensä julkisuuteen hilannut ja kaikki avaimet selkeästi aikuisella ihmisellä olisi ollut myös ottaa itsensä sieltä pois mutta kyllä varmasti osaksi Johannan sairastumisen takana on ollut tämä hirveä ihmisten ilkeyskin.
:/
Kaikkihan ne turhakkeet ansaitsivat samalla tavalla paskaa niskaansa jotka avoimesti seiskan sivuilla pyllistelee päivästä toiseen!- Tuomo Turmio
Ettekö te ymmärrä, että häntä revitellään mediassa sen takia, että todellisuuden ja hänen OMIEN puheittensa välillä on niin valtava ristiriita.
Osaan laulaa.
Osaan tanssia.
Olen normaalipainoinen.
Olen kaunis.
Olen älykäs.
Minulla on paljon rahaa.
Minä olen psyykkisesti terve.
Minulla ei ole päihdeongelmaa.
Minä en väärinkäytä lääkkeitä.
Hoidan lemmikkini esimerkillisesti.
Minut tunnetaan ulkomaita myöten.
Olen haluttu.
Olen kadehdittu.
Irvokkuus syntyy siitä, että yksikään näistä J:n väitteistä ei pidä paikkaansa. Kysymys ei ole edes tulkinta-asiasta, vaan mikään ei pidä yhtään paikkaansa. Kuka tahansa voi todeta tämän netin kautta.
J on itse valinnut osansa. - E.E.
Tuomo Turmio kirjoitti:
Ettekö te ymmärrä, että häntä revitellään mediassa sen takia, että todellisuuden ja hänen OMIEN puheittensa välillä on niin valtava ristiriita.
Osaan laulaa.
Osaan tanssia.
Olen normaalipainoinen.
Olen kaunis.
Olen älykäs.
Minulla on paljon rahaa.
Olen haluttu.
Olen kadehdittu.
Irvokkuus syntyy siitä, että yksikään näistä J:n väitteistä ei pidä paikkaansa. Kysymys ei ole edes tulkinta-asiasta, vaan mikään ei pidä yhtään paikkaansa. Kuka tahansa voi todeta tämän netin kautta.
J on itse valinnut osansa.Vielä puuttui yksi:
En ole väkivaltainen, mulle on muuten vain tulossa vankilatuomio pahoinpitelystä ;=) - ei näytä siltä
E.E. kirjoitti:
Vielä puuttui yksi:
En ole väkivaltainen, mulle on muuten vain tulossa vankilatuomio pahoinpitelystä ;=)Johanna on myös usein kertonut olevansa harras kristitty.
- Komeetta.
Tuksuhan ihan oikeasti! uskoo olevansa upea nainen ja taidokas esiintyjä. En oikein usko että se ymmärtää sitäkään että ihmiset pilkkaa sitä keikoillaan. Se kun elää niin omassa suljetussa maailmassaan. Siksi se ei myöskää ymmärrä hyvää tarkoittaviakaan neuvoja ulkopuolisilta: eihän sillä ole mitään ongelmaa!!!
Jotkut ovat hyväntekijyyksissään esim. majoittaneet Tuksua, mutta se ei tajua olevansa uhri, saatika ymmärrä olla kiitollinen. Käyttää vaan edelleen muita röyhkeästi hyväkseen. Tuksu on mielessään glamourin ydin ja muut ovat olemassa vain hänen tarpeitaan varten.
Tuksu palaa täysillä upeana pyrstötähtenä, kunnes sammuu. - Aada.
Tuomo Turmio kirjoitti:
Osaan laulaa.
Osaan tanssia.
Olen normaalipainoinen.
Olen kaunis.
Olen älykäs.
Minulla on paljon rahaa.
Olen haluttu.
Olen kadehdittu.
J on itse valinnut osansa.Eli J on itse valinnut olevansa sairas?
Tuohan se just sen sairaus on, TODELLISUUDENTAJU PUUTTUU. Näitä mielenterveysongelmaisia esimerkkejä on vaikka kuinka tavallisessa elämässä, sanojasi lainaten:
" Ettekö te ymmärrä, että häntä revitellään mediassa sen takia, että todellisuuden ja hänen OMIEN puheittensa välillä on niin valtava ristiriita. "
Hän on sairas.
Ei sairasta ihmistä saa julkisuudessa revitellä ja käyttää hyväksi tai jo on rumaa käytöstä terveiltä ihmisiltä. - Aada.
Komeetta. kirjoitti:
Tuksuhan ihan oikeasti! uskoo olevansa upea nainen ja taidokas esiintyjä. En oikein usko että se ymmärtää sitäkään että ihmiset pilkkaa sitä keikoillaan. Se kun elää niin omassa suljetussa maailmassaan. Siksi se ei myöskää ymmärrä hyvää tarkoittaviakaan neuvoja ulkopuolisilta: eihän sillä ole mitään ongelmaa!!!
Jotkut ovat hyväntekijyyksissään esim. majoittaneet Tuksua, mutta se ei tajua olevansa uhri, saatika ymmärrä olla kiitollinen. Käyttää vaan edelleen muita röyhkeästi hyväkseen. Tuksu on mielessään glamourin ydin ja muut ovat olemassa vain hänen tarpeitaan varten.
Tuksu palaa täysillä upeana pyrstötähtenä, kunnes sammuu.No minkä ihmeen takia sairasta ihmistä pilkataan? tähän on turha vastata kun se on tehnyt ite sitä sun tätä, koska siihen taas vastaus on se et hän on sairas eli ei käy täysillä niin kuin normaali ihminen.
Minkä takia tätä sairasta ihmistä palkataan edes keikoille? sekin on tässä monta kertaa nostettu ylös. - AnaLyytikko89
Aada. kirjoitti:
Eli J on itse valinnut olevansa sairas?
Tuohan se just sen sairaus on, TODELLISUUDENTAJU PUUTTUU. Näitä mielenterveysongelmaisia esimerkkejä on vaikka kuinka tavallisessa elämässä, sanojasi lainaten:
" Ettekö te ymmärrä, että häntä revitellään mediassa sen takia, että todellisuuden ja hänen OMIEN puheittensa välillä on niin valtava ristiriita. "
Hän on sairas.
Ei sairasta ihmistä saa julkisuudessa revitellä ja käyttää hyväksi tai jo on rumaa käytöstä terveiltä ihmisiltä.Sairaalla ihmisellä pitäisi olla tahto parantua. Tukiaisen tapauksessa sairautta pahentaa hänen oma riippuvuutensa julkisuudesta. Hän itse tosiaan luulee olevansa ammattitanssija, menestyvä, haluttu, kadehdittu, rikas, kansainväliset mitat omaava tähti. Oikeasti hän on kouluttautumaton, ammattitaidoton, suunnilleen asunnoton, päihteitä käyttävä ihmisparka, joka elää harhakuvitelmiin perustuvaa elämää. Keikkoja riittää ja niillä megamäärin ihmisiä. OIkeasti Tukiainen ei osaa laulaa ja käyttäytyy hyvin sekavasti keikoilla, eli työssään. Ihmiset tulevat katsomaan sekoiluaan, ei kaunista tanssia ja kuuntelemaan kaunisäänistä laulajaa.
Hän ei ole itse valinnut sairauttaan, mutta eipä sitä, että voisi parantuakin. Pahoinpitelytuomioita on, ja ehkä vankeus koittaa. Se karsii kaiken glamourin. Jos Tukiainen ihan oikeasti unohdettaisiin, se olisi hänen loppunsa. Ikävä sanoa näin.
Itse on tiensä valinnut ja tavan paisutella joka asiaa. Eikö työtön talonmies Arto Länsmankin ollut Seiskan kihlajaishaastattelussa "karismaattinen liikemies"? Tuksun mukaan siis. Yli-iso vaaleansininen silittämätön kauluspaita (suoraan paketista) kihlajaiskuvassa kaverilla, kera eksyneen ilmeen.
Glamouria kerrakseen. Mistä helewatasta se glamour-etuliite Tukiaiseenkin on takertunut? - Leipää ja sirkushuve
Aada. kirjoitti:
No minkä ihmeen takia sairasta ihmistä pilkataan? tähän on turha vastata kun se on tehnyt ite sitä sun tätä, koska siihen taas vastaus on se et hän on sairas eli ei käy täysillä niin kuin normaali ihminen.
Minkä takia tätä sairasta ihmistä palkataan edes keikoille? sekin on tässä monta kertaa nostettu ylös.Friikki showt on aina menestyneet, elefanttimiehet ja muut. Elefanttimies on siitä varmasti kovin kärsinyt mutta Tuksu painii eri sarjassa.
- Höpölöpö
Kun olet noin ystävällinen Tuksulle,ole hyvä ja hoida hänet.
Haet kapakasta, viet kotiisi ja peset ja ruokit.
Haet lisäapua jos tarve vaatii.
Täällä palstalla on hyvä kirjoitella ja leikkiä jotain enkeliä. - Ouh näen näkyjä.
ei näytä siltä kirjoitti:
Johanna on myös usein kertonut olevansa harras kristitty.
Sekä samalla kertaa mielisairas joka näkee demoneita. Toinen demonin näkijöistä läksi taivaalliseen laulukuoroon kun havahtui todellisuuteen mutta PÄÄDEMONI ja pahin jäi henkiin ja vaeltelemaan tänne näätä haamujen joukkoon.
- Sähköpostiterapiaa.
Onkohan Aada tyttösellä kaikki muumit laaksossa? Olet siis lähettänyt ihmiselle jota et tunne, muuta kuin julkisuuden kautta,elämänohjeita?
Millälailla alkoholistia auttaa tuntemattomien sähköpostitse antamat elämänohjeet?
Toivottavasti tämä kirjoitus on provo?! - Sad story
AnaLyytikko89 kirjoitti:
Sairaalla ihmisellä pitäisi olla tahto parantua. Tukiaisen tapauksessa sairautta pahentaa hänen oma riippuvuutensa julkisuudesta. Hän itse tosiaan luulee olevansa ammattitanssija, menestyvä, haluttu, kadehdittu, rikas, kansainväliset mitat omaava tähti. Oikeasti hän on kouluttautumaton, ammattitaidoton, suunnilleen asunnoton, päihteitä käyttävä ihmisparka, joka elää harhakuvitelmiin perustuvaa elämää. Keikkoja riittää ja niillä megamäärin ihmisiä. OIkeasti Tukiainen ei osaa laulaa ja käyttäytyy hyvin sekavasti keikoilla, eli työssään. Ihmiset tulevat katsomaan sekoiluaan, ei kaunista tanssia ja kuuntelemaan kaunisäänistä laulajaa.
Hän ei ole itse valinnut sairauttaan, mutta eipä sitä, että voisi parantuakin. Pahoinpitelytuomioita on, ja ehkä vankeus koittaa. Se karsii kaiken glamourin. Jos Tukiainen ihan oikeasti unohdettaisiin, se olisi hänen loppunsa. Ikävä sanoa näin.
Itse on tiensä valinnut ja tavan paisutella joka asiaa. Eikö työtön talonmies Arto Länsmankin ollut Seiskan kihlajaishaastattelussa "karismaattinen liikemies"? Tuksun mukaan siis. Yli-iso vaaleansininen silittämätön kauluspaita (suoraan paketista) kihlajaiskuvassa kaverilla, kera eksyneen ilmeen.
Glamouria kerrakseen. Mistä helewatasta se glamour-etuliite Tukiaiseenkin on takertunut?Toi muuten varmaan pätee Tukiaisen kohdalla! Eli jos hänet unohdetaan, se on hänen loppunsa...hän elää julisuudesta ja on rakentanut elämänsä sen varaan. Todella, todella surullista...
- motafoka
mä tykkään jolo kun molo sano kolo miauww . enn o meenos päkki sanotu tuu mäkkii läkkii ouu shervattuuu
- kepu
motafoka kirjoitti:
mä tykkään jolo kun molo sano kolo miauww . enn o meenos päkki sanotu tuu mäkkii läkkii ouu shervattuuu
mee menee vitu somali
- motafoka
kepu kirjoitti:
mee menee vitu somali
öö mitä vittua kuka pyys sun kommentii ja mitä vittua sä haukut mua sompuks vitu paska siis mitä hemmettii tää on mun mielipide tost muijast ja sä tuut haukkuu mua ja sanoon mee menee? minne vittuu te vajootte suomalaiset?!
- körmy
Vankila tekee fyysisesti hyvää mutta lyhyt lusiminen ei saa aikaan asenteenmuutosta, mikä olisi Tuhnulle tarpeen.
- Hoitoon pian
Please kapakat, lopettakaa keikkojen tilaus talta MIELISAIRAALTA, ja ihan uskomatonta se ilmaisen viinan tarjoilu klamuuri martalle, tamahan on MIELISAIRAAN hyvaksikayttoa.
Tuntuu silta etta etenkin mamu kapakoitsijat kayttaa klamuuri marttaa hyvakseen, juomaa ja kebabbia, pitsaa ilmaiseksi kun taydessa kannissa hoilailee ja lattiaa moppailee teko tukallaan paikat levallaan, sita emme tieda mita tapahtuu takahuoneessa kun "huippu show" on ohi???- kaurakeksit
Olen kanssasi täysin samma mieltä.ei se Tuksu Show ole enää aikoihin ollut hauskaa,ihminen on ihan pihalla tästä maailmasta ollut jo pitkään.
En häntä puolistele mitenkään mutta ei se ainakaan auta jos tilataan ns esiintymään ja pidetään pilkkana.
Ja ravintolat ainakin osa mitä näitä oli maksavat käteisellä Tuksulle,sit on taas se toiminta tonni käytössä.
Ja Juha Immonen ja Virtanen täysiä hyväksikäyttäjiä.
Olkalaukku homolle kyllä lelpadi ulkomaan matkat jos noin paljon inhosi Tuksua miksi meni mukaan,
Virtanen kuppilasa nauranut et sen haisulin takia pääsin julkisuuteen....joopa upeita tyyppejä.
Johannaa tuskin enää mikään pelastaa.
- KASVATTAJA !!!!!
Kurppa mikä kurppa koko ämmä ja tuo läpyttely on turhaa?Jos ruuhkasuomessa asuisin niin ei olis paris hilttonia eikä pikku possua ihmisellä joka ei ota edes selvää mitä se minipossu tarvitsee elinympäriöstä kun se ei ole kerrostalo kinkku!Sikojen paska haisee tosi pahalta joten alappa nyt tilata tuhnu ne siivous porukat ettei naapurit omistajalle valita paljon.En Tuksu sano pahalla kun olen noita elukoita haalinut aikas monta ja on se kasvatussikala viellä siinä lisäksi?
- Forever young
Johanna tuntuu tosiaan olevan jo niin sairas,ettei kohta enää varmaan jaksa kannatella niitäkään vähiä "kulisseja", joita on pyrkinyt pitämään...todella surullista ajatellen perhettä, joka varmasti kärsii suunnattomasti. On surullista seurata nuoren ihmisen oman elämänsä tuhoamista. Mutta niin se vain taitaa olla, että ei siinä voi kukaan muu auttaa, kun kyseinen ihminen itse. Erästä akoholistia sivusta seuranneena, voin sanoa, että Luojaani kiitän, etten ole koskaan vajonnut alkoholismiin. Se on sairautena kamala ja ennenkaikkea, kuinka paljon muut läheiset saavat kärsiä siitä..ja mitkään puheet ja neuvot eivät auta, vaikka kuinka haluaisi auttaa...Paranemisen lähtökohta on, että holisti itse haluaa toisenlaista elämää. Siihen päätökseen vaikuttaa monet eri asiat..Johannan kohdalla varmaan siskon kuolema on tunnontuskia tuottava asia. Toivon voimaa kaikille Tukiaisen läheisille ja muille alkoholistien läheisille.
- ....................
Entäs jos haluaa toisenlaista elämää, mutta on niin masiksessa ettei usko sitä enää saavansa? Pullo on silloin onnen korvike.
Mietin parasta aikaa, että jos Johanna saisi mahdollisuuden aloittaa alusta, tekisikö toisin. - yrjö tulee
.................... kirjoitti:
Entäs jos haluaa toisenlaista elämää, mutta on niin masiksessa ettei usko sitä enää saavansa? Pullo on silloin onnen korvike.
Mietin parasta aikaa, että jos Johanna saisi mahdollisuuden aloittaa alusta, tekisikö toisin.En ole tänne kirjoitellut mutta nyt sen teen.
Olen Johannan ex ystävä yksi niistä jolta hän varasti puhelimen,rahat ja meikkejä.
Yllätys sain kamani takaisin kun menin niitä vaatimaan ja siellähän ne Jollaksessa oli,rahat oli juonut.
Älkää hyvät ihmiset menkö tähän saisseen Johanna on sairas jne...
S ihminen on täysi sekopää narsisti,juoppo ja väkivaltainen.
Nyt buukkailee keikkoja vaikka on silloin jo vankilassa.
Luojan kiitos edes hänen perhe saa hetken rauhan.
Johanna on käynyt Jasminen,isänsä ja äitinsä päälle Juliasta puhumattakaan.
En ole aikoihin pitänyt yhteyttä ja en pidä halusin tämän kertoa ettei kukaan ikinä alkaisi sen kanssa kaveeraamaan.
Johannan pitäisi muistella mitä tapahtui viimeisinä tunteina kun Julia kuoli,Juha tietää totuuden.
En ole koskaan ketään halveksinut yhtä paljon kuin tätä ihmistä. - Lopun alkua
yrjö tulee kirjoitti:
En ole tänne kirjoitellut mutta nyt sen teen.
Olen Johannan ex ystävä yksi niistä jolta hän varasti puhelimen,rahat ja meikkejä.
Yllätys sain kamani takaisin kun menin niitä vaatimaan ja siellähän ne Jollaksessa oli,rahat oli juonut.
En ole aikoihin pitänyt yhteyttä ja en pidä halusin tämän kertoa ettei kukaan ikinä alkaisi sen kanssa kaveeraamaan.
Johannan pitäisi muistella mitä tapahtui viimeisinä tunteina kun Julia kuoli,Juha tietää totuuden.
En ole koskaan ketään halveksinut yhtä paljon kuin tätä ihmistä.No onhan hän sairas ja varmasti kaikki ne exänkin jutut vaan pahensi tilannetta. Glamourlehti veti kaiken Johannasta ja siskostaan. Ajelutettiin limusiinillä ja viinaa oli hotellihuoneessa aimo arsenaali siitä oli hyvät todisteet kun Länsmannin kanssa vetivät perseitä ja tappelivat. Sitten saatiin hyvät lööpit ja kuvattiin mm.Länsmania munasilleen Johannaa melkein alasti. Tässä. On tulos, kun mielenterveydeltään heikolle uskotellaan hienoa elämää! Nyt on lehdellä kolmas sisaruksista kierroksessa.Niillä on varmasti varaa maksaa Johannalle paras mahdollinen hoito mutta missä vastuu?Kyllä pikkuhomoille kelpaa roikkua siivellä mukana, mutta kun meni Johki huonoon kuntoon kelpaa pikkuhomojen kirjotella paljastuksia raukat luuserit! Toivottavasti Johanna tajuisi ja jaksaisi tuskin Se oli Sillon ennen julkisuutta samanlainen, mutta kun sairastui!
- Voi oksetus!!!
Lopun alkua kirjoitti:
No onhan hän sairas ja varmasti kaikki ne exänkin jutut vaan pahensi tilannetta. Glamourlehti veti kaiken Johannasta ja siskostaan. Ajelutettiin limusiinillä ja viinaa oli hotellihuoneessa aimo arsenaali siitä oli hyvät todisteet kun Länsmannin kanssa vetivät perseitä ja tappelivat. Sitten saatiin hyvät lööpit ja kuvattiin mm.Länsmania munasilleen Johannaa melkein alasti. Tässä. On tulos, kun mielenterveydeltään heikolle uskotellaan hienoa elämää! Nyt on lehdellä kolmas sisaruksista kierroksessa.Niillä on varmasti varaa maksaa Johannalle paras mahdollinen hoito mutta missä vastuu?Kyllä pikkuhomoille kelpaa roikkua siivellä mukana, mutta kun meni Johki huonoon kuntoon kelpaa pikkuhomojen kirjotella paljastuksia raukat luuserit! Toivottavasti Johanna tajuisi ja jaksaisi tuskin Se oli Sillon ennen julkisuutta samanlainen, mutta kun sairastui!
7 tuntia, 39 minuuttia sitten | Livekäyttäjä27474
Huono kuva. Tässä näkyy tukkahiukset takapuoleltakin: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/523576_530269200423794_1411283817_n.jpg - Jollaspää2
yrjö tulee kirjoitti:
En ole tänne kirjoitellut mutta nyt sen teen.
En ole koskaan ketään halveksinut yhtä paljon kuin tätä ihmistä.Johanna lähti baariin ja jätti Julian selviämään yksin... Vai jotain muutakin? Johanna on Juhan mukaan itkenyt huonoa omaatuntoaan Julian kuolemasta.
- Dorka
Voi oksetus!!! kirjoitti:
Huono kuva. Tässä näkyy tukkahiukset takapuoleltakin: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/523576_530269200423794_1411283817_n.jpgKyllä olet saatana nerokas!!! Varmaan oli elämäsi tähtihetki. Kun postasit kuvan sairaasta tiedottomasta ihmisestä kuvan tänne! Tässä olisi rikos ilmoituksen paikka jos missä!!!! Oikea malliesimerkki, kuinka luulet, että voit julkistaa mitä vaan sairaasta loppuun kalutusta ihmisestä! Toivottavasti joudut vastuuseen!
- tuntematon potilas
Voi oksetus!!! kirjoitti:
Huono kuva. Tässä näkyy tukkahiukset takapuoleltakin: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/523576_530269200423794_1411283817_n.jpgEn tiedä, kenen pershe siinä paljaana kikottaa. Jonkun naisen kumminkin.
- nimi & os. kiitos!
tuntematon potilas kirjoitti:
En tiedä, kenen pershe siinä paljaana kikottaa. Jonkun naisen kumminkin.
Joku varmaan tunnistaa kenen kämpässä kuva otettu. Ei tuo ainakaan hotellihuoneelta näytä...
- silmät auki
Pitääkö paikkansa, ettäkö Pappa Tukiaisella on skitsofrenia? Hyvin usein sairaus periytyy lapselle myös. Voisiko siinä olla syy Johannan käytökselle?Pitäisi saada hänet pakkohoitoon.
- Hoidontarve
Sehän selittäisikin paljon ja tämä kommentti ilman mitään ilkeilyä.Monet skitsofreenikot tosiaan peittävät oireitaan alkoholilla.Vankila olisi varmasti hyvä paikka,koska siellä on ainakin psykiatrinen sairaanhoitaja, joka varmasti osaa arvioida hoidon tarpeen.Pelkkä erikoinen ja itsetuhoinen käytös kun ei välttämättä ole pakkohoidon peruste.
- säälittävää
Ihmiset käyttävät yleisesti nimittelyä skitsofreenikoksi toista haukkuessaan tietämättä ylipäätään skitsofreniasta yhtään mitään. Siksi ei pidä yleistää jostain kuultua huhua ja johdatella sitä eteenpäin.
Selvää on, kun katselee ns glamour-tähtien elämää, että moni päätyy juuri tuota kautta itsetuhoon. Esimerkkejä mm Marilyn Monroe, Jayne Mansfield, Elvid Presley, ... Tunnetuimpia ihmisten palvomia seurapiiri-julkkiksia. Kun naisen elämään tulee seksi-idolius on ensin aika jyrkkä nousu, sitten vielä jyrkempi lasku! Ihmistä ei ole tarkoitettu huoraamaan ja siten tuhoamaan sekä omaa että muidenkin elämää. Näin kaikki porno ja huoruus kääntyvät esittäjäänsä vastaan jo nuorella iällä ja tekee vain onnettomia ihmisraunioita. Tässä hyvä esimerkki. Aikansa miehet kuolasivat silmät (ja ...) tapillaan, ja nyt, kun itseään levitellyt on ihan levällään joka suuntaan elämässään, ihailijat katoavat kauas halveksimaan, ilkeitä letkautuksiaan heittämään ja pilkkaamaan tuota ihmisrauniota. Saivat, mitä halusivat, ja raadon jättävät heitteille! Noiden kuolaajien pitäisi nyt huolehtia uhristaan ja auttaa hänen loppuelämäänsä, kun ovat hyötyneetkin ja nostattaneet itsekkyyttään itselleen seksisymbolin hänestä. Järkyttää nähdä, millaisia hyväksikäyttäjiä monet miehet ovat (tuolla aiempi kommentti mamuista). - Mee niuvaan.
säälittävää kirjoitti:
Ihmiset käyttävät yleisesti nimittelyä skitsofreenikoksi toista haukkuessaan tietämättä ylipäätään skitsofreniasta yhtään mitään. Siksi ei pidä yleistää jostain kuultua huhua ja johdatella sitä eteenpäin.
Selvää on, kun katselee ns glamour-tähtien elämää, että moni päätyy juuri tuota kautta itsetuhoon. Esimerkkejä mm Marilyn Monroe, Jayne Mansfield, Elvid Presley, ... Tunnetuimpia ihmisten palvomia seurapiiri-julkkiksia. Kun naisen elämään tulee seksi-idolius on ensin aika jyrkkä nousu, sitten vielä jyrkempi lasku! Ihmistä ei ole tarkoitettu huoraamaan ja siten tuhoamaan sekä omaa että muidenkin elämää. Näin kaikki porno ja huoruus kääntyvät esittäjäänsä vastaan jo nuorella iällä ja tekee vain onnettomia ihmisraunioita. Tässä hyvä esimerkki. Aikansa miehet kuolasivat silmät (ja ...) tapillaan, ja nyt, kun itseään levitellyt on ihan levällään joka suuntaan elämässään, ihailijat katoavat kauas halveksimaan, ilkeitä letkautuksiaan heittämään ja pilkkaamaan tuota ihmisrauniota. Saivat, mitä halusivat, ja raadon jättävät heitteille! Noiden kuolaajien pitäisi nyt huolehtia uhristaan ja auttaa hänen loppuelämäänsä, kun ovat hyötyneetkin ja nostattaneet itsekkyyttään itselleen seksisymbolin hänestä. Järkyttää nähdä, millaisia hyväksikäyttäjiä monet miehet ovat (tuolla aiempi kommentti mamuista).Elvis ei ollut glamour-tähti vitun idiootti.
Muutenkin tuo tekstisi on ihan vitun sekavaa, vailla mitään logiikkaa.
Pitääkö sitten Tunkin huolehtia loppuelämänsä omista uhreistaan? - Mariskan äiti
säälittävää kirjoitti:
Selvää on, kun katselee ns glamour-tähtien elämää, että moni päätyy juuri tuota kautta itsetuhoon. Esimerkkejä mm Marilyn Monroe, Jayne Mansfield, Elvid Presley, ... Tunnetuimpia ihmisten palvomia seurapiiri-julkkiksia. Kun naisen elämään tulee seksi-idolius on ensin aika jyrkkä nousu, sitten vielä jyrkempi lasku! Ihmistä ei ole tarkoitettu huoraamaan ja siten tuhoamaan sekä omaa että muidenkin elämää. Näin kaikki porno ja huoruus kääntyvät esittäjäänsä vastaan jo nuorella iällä ja tekee vain onnettomia ihmisraunioita. Tässä hyvä esimerkki. Aikansa miehet kuolasivat silmät (ja ...) tapillaan, ja nyt, kun itseään levitellyt on ihan levällään joka suuntaan elämässään, ihailijat katoavat kauas halveksimaan, ilkeitä letkautuksiaan heittämään ja pilkkaamaan tuota ihmisrauniota. Saivat, mitä halusivat, ja raadon jättävät heitteille! Noiden kuolaajien pitäisi nyt huolehtia uhristaan ja auttaa hänen loppuelämäänsä, kun ovat hyötyneetkin ja nostattaneet itsekkyyttään itselleen seksisymbolin hänestä. Järkyttää nähdä, millaisia hyväksikäyttäjiä monet miehet ovat (tuolla aiempi kommentti mamuista).Jayne Mansfield kuoli auto-onnettomuudessa. Miten hän liittyy mainitsemaasi itsetuhoon päätymiseen?
- Hälyttävää
säälittävää kirjoitti:
Selvää on, kun katselee ns glamour-tähtien elämää, että moni päätyy juuri tuota kautta itsetuhoon. Esimerkkejä mm Marilyn Monroe, Jayne Mansfield, Elvid Presley, ... Tunnetuimpia ihmisten palvomia seurapiiri-julkkiksia. Kun naisen elämään tulee seksi-idolius on ensin aika jyrkkä nousu, sitten vielä jyrkempi lasku! Ihmistä ei ole tarkoitettu huoraamaan ja siten tuhoamaan sekä omaa että muidenkin elämää. Näin kaikki porno ja huoruus kääntyvät esittäjäänsä vastaan jo nuorella iällä ja tekee vain onnettomia ihmisraunioita. Tässä hyvä esimerkki. Aikansa miehet kuolasivat silmät (ja ...) tapillaan, ja nyt, kun itseään levitellyt on ihan levällään joka suuntaan elämässään, ihailijat katoavat kauas halveksimaan, ilkeitä letkautuksiaan heittämään ja pilkkaamaan tuota ihmisrauniota. Saivat, mitä halusivat, ja raadon jättävät heitteille! Noiden kuolaajien pitäisi nyt huolehtia uhristaan ja auttaa hänen loppuelämäänsä, kun ovat hyötyneetkin ja nostattaneet itsekkyyttään itselleen seksisymbolin hänestä. Järkyttää nähdä, millaisia hyväksikäyttäjiä monet miehet ovat (tuolla aiempi kommentti mamuista).En ilkeillyt skitsofrenialla, kun kysyin pitääkö paikkansa, että heidän isänsä sairastaa sitä. Hyvin usein sairaus periytyy lapselle ja myös voi aktivoitua jostain ikävästä tapahtumasta. Johanna kertonut itsekin, että alamäki alkoi, kun exän kanssa meni välit poikki. Skitsofreenikot ovat usein älykkäitä, mutta huonoina kausina ilman oikeaa lääkitystä käyttäytyvät mm.väkivaltaisesti ja ovat usein harhaisia kuvittelevat olevansa jotain muuta, vaikka glamourprinsessa tms.Turvautuvat usein juuri viinaan,pillereihin ja huumeisiin. Ei mitään tajua omasta tilastansa.Eikö sopisi diagnoosiin, jos isällänsäkin on?Sairaudelle ei kukaan mitään voi, mutta pitäisi saada hoitoon.Tuli vielä mieleen ne nettipostaukset, joita sataa välillä kaatamalla
- yleistys
Hälyttävää kirjoitti:
En ilkeillyt skitsofrenialla, kun kysyin pitääkö paikkansa, että heidän isänsä sairastaa sitä. Hyvin usein sairaus periytyy lapselle ja myös voi aktivoitua jostain ikävästä tapahtumasta. Johanna kertonut itsekin, että alamäki alkoi, kun exän kanssa meni välit poikki. Skitsofreenikot ovat usein älykkäitä, mutta huonoina kausina ilman oikeaa lääkitystä käyttäytyvät mm.väkivaltaisesti ja ovat usein harhaisia kuvittelevat olevansa jotain muuta, vaikka glamourprinsessa tms.Turvautuvat usein juuri viinaan,pillereihin ja huumeisiin. Ei mitään tajua omasta tilastansa.Eikö sopisi diagnoosiin, jos isällänsäkin on?Sairaudelle ei kukaan mitään voi, mutta pitäisi saada hoitoon.Tuli vielä mieleen ne nettipostaukset, joita sataa välillä kaatamalla
Skitsofrenialla ja älykkyydellä ei ole yhteyttä. Skitsofreniaa sairastavilla ei ole muuta yhteyttä kuin sairaus.
- sulle silmät auki
haloo miks tuot aina esiin johannan isän ja hänen sairautensa .näädi johannaa mutta jätä muu perhe rauhaan.
mitä sinä vieras ehkä ämmä teet sellaisilla tiedoilla toisten sairauksista . eiköhän ne ole ihan yksityisiä toistaiseksi kiitos jo etukäteen.
jos haluat rääpiä johannan isän sairautta mene peittos alle ja häpeä.
onko tämä ihminen tehnyt sinulle jotain pahaa , aina otat sen hampaisiisi. - ittehän läksit
sulle silmät auki kirjoitti:
haloo miks tuot aina esiin johannan isän ja hänen sairautensa .näädi johannaa mutta jätä muu perhe rauhaan.
mitä sinä vieras ehkä ämmä teet sellaisilla tiedoilla toisten sairauksista . eiköhän ne ole ihan yksityisiä toistaiseksi kiitos jo etukäteen.
jos haluat rääpiä johannan isän sairautta mene peittos alle ja häpeä.
onko tämä ihminen tehnyt sinulle jotain pahaa , aina otat sen hampaisiisi.Opettele Lukemaan ja ymmärtämään! Se sairaus periytyy ja on ilmiselvästi Johannalla! Kannattas miettiä, mutta kun EI tajua muuta KU paskas suoltaa pitkin sivuja! On niin realityä!
- kotikuntoon sano
Oliko tuo joku luritus että säälikää tuksua?Ei kuule yhtään tule sääliä kun osaan latkia tuota vaahtoavaa mutta ostan kerralla kellariin500 pulloa tekeytymään tai mikä se oli valmistajalta en muista!Tuksun kannattais kanssa hyödyntää kellaritila niin aina olis mukava tulla siistiin kauniiseen omaan kotiin.
- oink oink
Tunkki elää ihan tyypillistä alkoholistinaisen elämää. Säälittekö niitä muitakin rääväsuuakkoja samalla lailla sydänjuurianne myöden? Jokaikisessä lähiökapakassa on vakiasiakkaana vähintään yksi juoppo akka joka käyttäytyy yhtä väkivaltaisesti kuin Tunkki, riehuu kapakoissa, pummii juotavaa, makaa milloin kenenkin kanssa ja sammuu milloin minnekin. Menkää nyt niitäkin neuvoon miten niiden pitäisi elää!
Tunkkia on ihan turha sääliä, se elää niin kuin se haluaa, juo aivonsa pihalle ja kuolee alkoholiin. Eikä välitä pas-kaakaan kenestäkään muusta. - Sähköpostispämmiä
Mieluummin mä kirjoitan täällä juorupalstalla Tunkista stooria kuon lähetän sille henkilökohtaista sähköpostia! Tunkkihan inhoaa sääliä ja neuvomista! Aika tyhmää mennä sitä ihan henkilökohtaisesti kiusaamaan. Jättäis Aadakin sen rauhaan! Tietty jos on (Tunkion mielestä alentavien) neuvon sanojen sijaan tarjonnut majapaikkaa, peseytymismahdollisuuksia ja ruokapöytää niin se on ok, Tunkinkin mielestä.
- Elämä on laiffii
Joo,pitäis ehkä miettiä mitä omasta elämästä puuttuu,kun ottaa jonkun julkkisen asiat niin omikseen että lähettelee sähköpostilla elämänohjeita ja paasaa jossain anonyymi-palstalla ihmisestä jota ei tunne henkilökohtaisesti. Jokainen julkisuuteen hakeutuva varmasti tietää,että julkisuus on kaksiteräinen miekka,toiset osaa elää sen mukaan,toiset ei.
Johanna on oman julkisuuskuvansa luonut,mutta hänen antamansa kuva on vääristynyt peili.
- Nakkikone666
Koska se vankilatuomion päätös tulee? Siis suomeksi ilmeisesti vankilaan passitus?
http://1i.fi/tilaisuutesi - jäitäpoltelles
kuha sais käräjät ensi, hyvinkään rättärirattius luulis kohtapuolii käsiteltävä
- viinaa aa a a
Krapula hoituu lääkkeillä niin mikäs siinä on juopotellessa...
- ....................
Liian myöhäistä, on sekaisin kuin...
http://youtu.be/FzM_fDWmMSk - jullepulle
Pakko Hoitoon pitäis saada toi nainen tai hauta kutsuu!!ei se ite tajuu apuu hakee tai sitten ei enää välii,hidas itsemurha tossa tapauksessa!
- .A-M.
J:n isällä EI ole psykoosia, skitsofreniaa, eikä mitään muutakaan mielitautia. Se on J:n omaa keksintöä taas. Tämä on totuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2813512Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221948Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.411603- 841451
- 1431139
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.751105- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91928Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210811Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747