silloin voi sen ujouden luokitella sairaalloiseksi ujoudeksi.
Eikö??
En koskaan varmaan jutellu työurani aikana kellekään töissä.
Päivää sanoin ja kirjoitin kuitin.
Siinä se oli.
Enpä mä jaksanutkaan kauaa, 7 vuotta oravanpyörässä.
Hiljainen ja ujo mies loppui henkisesti siihen omaan ujouteensa ja hiljaisuuteensa, josta kärsin.
Parhaiten pärjää ilman työtä ja omissa oloissa, turvallisten rutiinien kera.
Vähänki jos pitää olla sosiaalinen, puhelias tai esillåä, ni alkaa ahdistaan lähinnä.
Kyllä ujoudesta voi kärsiä, jos se ujous muistuttaa jo autismia.
En oo kyllä koskaan ollu niitä puheliaimpia.
Tiiän, että työelämässä on paljon hiljaisia ja ujoja, mutta on eri asia, jos alkaa kärsimään siitä henkisesti.
Jos siitä ujoudesta kärsii, niin
4
192
Vastaukset
- MrJuha82
Mulle diagnosoitiin uusi diagnoosi, sillä Psykiatri sanoi, että olen syntymästä asti ollut asperger-ihminen.
Jostain syystä sitä ei oo vain huomattu oikein.- MrJuha82
aspergeriin voi liittyä myös sairaalloinen ujous ja arkuus sekä ihmispelko, mutta aspergeriin voi liitttyä myös ylivilkkaus, oudot jutut ja keskittymishäiriö.
- kotitohtori
MrJuha82 kirjoitti:
aspergeriin voi liittyä myös sairaalloinen ujous ja arkuus sekä ihmispelko, mutta aspergeriin voi liitttyä myös ylivilkkaus, oudot jutut ja keskittymishäiriö.
Liian helppo diagnosoida aspenger, toisaalta tapauksessasi se voi sitä ollakin.
Vaikka itse olen ujo en pidä rutiineista enkä uppoudu yhteen asiaan. Moni ujo olisi myös sosiaalisesti lahjakas, mutta eivät vaan saa sitä näytettyä. Ujot lukee myös paremmin ilmeitä, joita taas aspenger ei pysty. - MrJuha82
kotitohtori kirjoitti:
Liian helppo diagnosoida aspenger, toisaalta tapauksessasi se voi sitä ollakin.
Vaikka itse olen ujo en pidä rutiineista enkä uppoudu yhteen asiaan. Moni ujo olisi myös sosiaalisesti lahjakas, mutta eivät vaan saa sitä näytettyä. Ujot lukee myös paremmin ilmeitä, joita taas aspenger ei pysty.Asperger ei katso silmiin, mut eikö ne juuri osaa hyvin lukea ihmisten ilmeitä????
Nehän on siinä tietääkseni mestareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758