Lieksalaiset olemaan suoraselkäisiä ja kollegiaalisia toisiamme kohtaan. Yhteisistä päämääristä syntyy tekoja ja vaikuttavuutta. Tämä jatkuva oman selustan varmistelu ja mielisteleminen ei vie mihinkään. Toisten nakertaminen on samalla-aikaa myös oman oksan sahaamista.
Eräs upseeri rauhanturvajoukoissa totesi meille, lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa...
Opetelkaamme
13
120
Vastaukset
Lahjaksi olette saaneet ja lahjaksi myös antakaa ,kyllä tuon asian on todennut hieman suurempi Herra vielä kuin upseeri ,jonka edessa jokaisen polvet notkahtavat ajallaan MK
Asia löytyy Luukaan evankeljumista 6 luku hyvin selkeästi todettuna
Myös matteukseksen- Matteus 25: 31 - 46
Viimeinen tuomio
31 "Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
34 Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
35 Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne.
36 Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'
37 "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'
40 Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. 42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
44 "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
45 Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." Ilmestyskirja kertoo,että oli suuri joukko joita kukaan ei voinut laskea kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kielistä ja he seisoivat valtaistuimen edessä ja karitsan edessä ja he olivat puettuna pitkiin valkoisiin vaatteisiin ja heillä oli palmut kädessä ja he huusivat pelastus tulee meidän Jumalaltamme ja kaikki ylistivät herraa kaikki ihmiset tulivat ahdistuksesta ja olivat pesseet vaatteensa ja valkaiseet ne karitsan verellä, heillä ei ollut nälkää eikä janoa ja aurinko ei heitä polta ja Jumala oli pyyhkivä kaikki kyyneleet heidän silmistä
Psalmi 108 Daavirin virsi Minun sydämeni on valmis tahdon soittaa ja laulaa heräjä harppu ja kannel uuteen aamunkoittoon
Juuri kävin laulamassa vuokatilla jatkoon ja tapaamassa ihmisiä muualta suomesta MK- hallelujaa
Joo. Siinä taasen ketju, joka joutaa ja joutuu ikuiseen kadotukseen.
- Väärässä paikassa
Uskontoasiat kuuluvat omille sivuilleen, ei Lieksan kunnan sivulle.
- väärässäkö?
Aikalailla täällä kyllä islaminuskosta kirjoitellaan..!
Lieksan kunnan sivustot on todella erikseen mutta juuri kaupungin sivustolla komeilee kirkon kuva.
Kuitenkin kysymys on kuntalaisten elämästä joten siinä suhteessa voidaan keskustella mutta selvää on tietysti, että olisi sitten syytä perustaa myös sivusto kokonaan noille maahanmuuttokeskusteluille ja koneinsinööreistä vatkaaville sehän on kuin uskon asia myös siihenkin asiaan pitäisi perustaa autajataho joka auttaisi siitä vatkauksesta pois sehän ihan kuin jostakin putkesta katsois maailmaa jos jokin katsoo kokoajan jeesustella ,että meitä on moneksi.
Kyllä tässä on useamman kesrran saanut osakseen helevetin tuomion joiltakin fanaatikoilta MK
- Jumala rankaisee
Tuon Matteuksen 25 mukaan, iso osa lieksalaisista jää rannalle ruikuttamaan oman turmiollisen toiminnan vuoksi. .
- sinä kuolet
Sitä vähätellään nyt kun terveyttä riittää. Lähdön hetkenä mieli yhtäkkiä muuttuu. Silloin on jo myöhä. Muistakaa Matteus 25: 31 - 46
sinä kuolet kirjoitti:
Sitä vähätellään nyt kun terveyttä riittää. Lähdön hetkenä mieli yhtäkkiä muuttuu. Silloin on jo myöhä. Muistakaa Matteus 25: 31 - 46
Koitahan rauhoittua koska asia kääntyy aivan kuin tuo tuuli joka pesee jokaisen kasvoja.Oli melkoinen myräkkä äsken kun olin liikenteessä.
Mutta kun olen nähnyt lähtöhetken hyvin monella niin ihminen on ihminen siinäkin tilanteessa ja annetaan jokaiselle arvo tehdä se oma ratkaisu miten hän toimii siinä tilanteessa. jos varsinkin tietää, että enää ei ole paluuta.on kuitenkin asiat sovittava ja keskusteltava läheisten kanssa ja siitä on ainakin hyvä mieli.
Mutta on monesti lähtö äkkiä mutta siihen on aina valmistauduttava, itselleni tuli jatkoaika helpon leikkauksen jälkeen kun allergia kohtasi lääkkeille ja sydän pysähty pari kertaa eli kohteena oli tuonela mutta tehtävää on vielä täällä muiden" huru ukkojen "joukossa MK
- niinnn niiin
Varokaa mielisairautta kun pohditte noita uskonasioita, se saattaa olla lähempänä kuin luulettekaan! Viimekesänä minun ainut työihokkaani repesi puusavotassa, mutta eipä näkynyt uskovaisia eikä kirkonedustajia tuomassa uutta työihokasta, itse piti hommata uusi! Lahjaksi ei tässä ole saatu muuta kuin pitkäaikaistyöttömyys joten annettavaakaan ei ole!
- Vaihtoehtoja on
Ennenkuin sekoat uskontojesi kanssa, ota yhtes auttajatahoon:
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/
Monet ovat pelastuneet uskovaisten kynsistä elämään normaalia elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254813Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1363272Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282716Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu842453Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91434Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211309Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41248