Onko noloa jos olen pian 13w ja leikin schleich hevosilla? harrastin 12w alussa vielä keppareilla mutta kiinnostus lopahti. Mutta teidän mielipide?
Onko noloa?
4
207
Vastaukset
- cccccccccccccccccccc
Ei mun mielestä..tee sitä mistä tykkäät :)
- mielikuvittelija1
Ei tosiaan ole.
Minusta on surullista, että lapset kokevat painetta lopettaa leikkimisen, vaikka siihen löytyisi vielä intoa. Se on surullinen hetki, jos/kun ihminen menettää halunsa leikkiä. Mielikuvitus on kaunis asia, vaali sitä, leiki Sleich-poneillasi, käytä mielikuvitustasi, äläkä koskaan luovu siitä.
Esimerkiksi taitelijat eivät koskaan lopeta leikkimistä, miksi sinunkaan tarvisi?
Älä koskaan lopeta, vaikka jonakin päivänä et enää haluaisikaan leikkiä poneillasi, älä koskaan lopeta elämällä ja mielikuvituksella leikkimistä! :)
(Enkä nyt ole mikään viisikymmenvuotias täti täällä puhumassa, en. Olen lukiolainen ja itse leikin vielä kolmetoistavuotiaana Barbeilla ystäväni ja pikkusiskoni kanssa. Nykyään minä kirjoitan runoja, novelleja ja sen sellaisia ja saan erinomaisia arvosanoja äidinkielestä. :D) - keppis heppa
ei ole noloo.Oon kohta 14ja ratsastellaa serkun ja siskon kaa keppiksillä
- Anonyymi
Ei ole noloa itse ratsastin Kepparilla vielä 15v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1162674- 862324
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651830- 561777
- 1661713
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581566Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461556- 1221362
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3711271Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281259