kilpapyöräilijä moottoritiellä

kesä tulee taas

voi vittu näitä pyöräilijöitä lauantaina klo 19.30 aikaan summan kohdalla moottoritiellä ja ilman valoja tietenkin , tulis tukkirekka takaa ja korjais pois............. ei kävis sääliks.

18

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bemmikurko

Aijai, taisi mennä heittämällä ohi kiinanpommistasi. No sellaista se on kurjuus.

• keskiverto kuski

Sun olis kannattu mennä suomen surkein kuski ohjelmaa, oltais saatu nauraa mahakippurassa sun töpppäilyille. Oltais saatu taas titteli kymenlaaaksoon.

• keskiverto kuski
        keskiverto kuski kirjoitti:

Sun olis kannattu mennä suomen surkein kuski ohjelmaa, oltais saatu nauraa mahakippurassa sun töpppäilyille. Oltais saatu taas titteli kymenlaaaksoon.

Töppäsin. Tarkoitin siis ketjun aloittajaa joka on umpisurkea kuski.

• bemmikurko......
        keskiverto kuski kirjoitti:

Töppäsin. Tarkoitin siis ketjun aloittajaa joka on umpisurkea kuski.

anteeksi tarkotin itseäni minä olen surkea kuski

• Bemmikurko
        bemmikurko...... kirjoitti:

anteeksi tarkotin itseäni minä olen surkea kuski

Bemmi on niin hyvä ajaa että surkea kuskikin on aina parempi kuin huippukuski kiinanpommis.

• Veivatkaa vittuun

Ite suihkuttelen lasinpesunestettä tuulilasiin ja pesen ajovaloja ihan vi'tusti ja toivon, että se roiskuu ohiajaessa pyöräilijän silmiin. Lisäksi ajan ohi noin 30 sentin päästä.

• Bemmikurko

80 luvun bemari muka hyvä ajaa hah vanha lintta paska

• Bemmikurko

Bemmikurkolle kelpaa vain nuoremmat ( vink vink )

• Se oli valopää

Voi video. Kyllä sen vielä ymmärtää, että pyöräilijä ajaa ajotien puolella. Mutta että lähteä nyt motarille sotkee, niin se menee jo pikkasen enemmän kuin övereiksi.
      Jos se oli joku Suomen versio Myytinmurtajista? Tyyppi oli alkanu kelailee päässään sitä, että mitä parempikuntoinen tie, niin sitä kovempaa uskaltaa polkea. Mutta jos alla on oikein moottoritie, niin pystyykö polkemaan vielä kovempaa? Eli: Pääseekö polkupyörällä kovempaa moottoritiellä kuin tavallisella maantiellä?

• FillaristiSummasta

Tulkaapa peltihessut naamatusten ulvomaan niin tulee polkupyörän vilkusta!

• Nokia osake
        FillaristiSummasta kirjoitti:

Tulkaapa peltihessut naamatusten ulvomaan niin tulee polkupyörän vilkusta!

Mulla on viikset ja poninhäntä. Ajan käyräsarvisella ja kerään pullojakin.
        Älkää alkako mulle ! Ostan sentään Lidl istä sixpackin halpaa olutta.

• Bemmikurko

paina sinä summan munamankelin veivaaja pyörätielle

• Bemmikurko

Ka, aprillipäivän huumaa mopopojalla joka torilla pissii punttiisa kun näkee bemmin.
        No, saat aprillipäivän olla minä vaikka sinua katsoessa jokapäivä on aprillipäivä, niin hyvät naurut saadaan mopopojasta joka päivä.

• bemmikurko
        Bemmikurko kirjoitti:

Ka, aprillipäivän huumaa mopopojalla joka torilla pissii punttiisa kun näkee bemmin.
        No, saat aprillipäivän olla minä vaikka sinua katsoessa jokapäivä on aprillipäivä, niin hyvät naurut saadaan mopopojasta joka päivä.

Mistäs tiedän vaikka sä olisit veikki bemmi

• Vituttaako?
        bemmikurko kirjoitti:

Mistäs tiedän vaikka sä olisit veikki bemmi

Aito Bemmikurko naureskelee ihan yksikseen vaikka puhuu monikossa.
        Ja tykkää mopopojista, mikä on todettu useaan otteeseen.
        Narsisti mikä narsisti , olisi psykiatrilla työnsarkaa vuosiksi eteenpäin.

• bemmiurpo
        Vituttaako? kirjoitti:

ei yhtään

• Bemmikurko
        Vituttaako? kirjoitti:

In your dreams, sinä pikku hintelä mopopoika amisviiksines. Buahahaha.

• raitapipo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      130
      3089
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      38
      1467
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1319
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1057
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      949
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      753
    Aihe