kilpapyöräilijä moottoritiellä

kesä tulee taas

voi vittu näitä pyöräilijöitä lauantaina klo 19.30 aikaan summan kohdalla moottoritiellä ja ilman valoja tietenkin , tulis tukkirekka takaa ja korjais pois............. ei kävis sääliks.

18

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bemmikurko

      Aijai, taisi mennä heittämällä ohi kiinanpommistasi. No sellaista se on kurjuus.

      • keskiverto kuski

        Sun olis kannattu mennä suomen surkein kuski ohjelmaa, oltais saatu nauraa mahakippurassa sun töpppäilyille. Oltais saatu taas titteli kymenlaaaksoon.


      • keskiverto kuski
        keskiverto kuski kirjoitti:

        Sun olis kannattu mennä suomen surkein kuski ohjelmaa, oltais saatu nauraa mahakippurassa sun töpppäilyille. Oltais saatu taas titteli kymenlaaaksoon.

        Töppäsin. Tarkoitin siis ketjun aloittajaa joka on umpisurkea kuski.


      • bemmikurko......
        keskiverto kuski kirjoitti:

        Töppäsin. Tarkoitin siis ketjun aloittajaa joka on umpisurkea kuski.

        anteeksi tarkotin itseäni minä olen surkea kuski


      • Bemmikurko
        bemmikurko...... kirjoitti:

        anteeksi tarkotin itseäni minä olen surkea kuski

        Bemmi on niin hyvä ajaa että surkea kuskikin on aina parempi kuin huippukuski kiinanpommis.


    • Veivatkaa vittuun

      Ite suihkuttelen lasinpesunestettä tuulilasiin ja pesen ajovaloja ihan vi'tusti ja toivon, että se roiskuu ohiajaessa pyöräilijän silmiin. Lisäksi ajan ohi noin 30 sentin päästä.

    • Bemmikurko

      80 luvun bemari muka hyvä ajaa hah vanha lintta paska

      • Bemmikurko

        Bemmikurkolle kelpaa vain nuoremmat ( vink vink )


    • Se oli valopää

      Voi video. Kyllä sen vielä ymmärtää, että pyöräilijä ajaa ajotien puolella. Mutta että lähteä nyt motarille sotkee, niin se menee jo pikkasen enemmän kuin övereiksi.
      Jos se oli joku Suomen versio Myytinmurtajista? Tyyppi oli alkanu kelailee päässään sitä, että mitä parempikuntoinen tie, niin sitä kovempaa uskaltaa polkea. Mutta jos alla on oikein moottoritie, niin pystyykö polkemaan vielä kovempaa? Eli: Pääseekö polkupyörällä kovempaa moottoritiellä kuin tavallisella maantiellä?

      • FillaristiSummasta

        Tulkaapa peltihessut naamatusten ulvomaan niin tulee polkupyörän vilkusta!


      • Nokia osake
        FillaristiSummasta kirjoitti:

        Tulkaapa peltihessut naamatusten ulvomaan niin tulee polkupyörän vilkusta!

        Mulla on viikset ja poninhäntä. Ajan käyräsarvisella ja kerään pullojakin.
        Älkää alkako mulle ! Ostan sentään Lidl istä sixpackin halpaa olutta.


    • Bemmikurko

      paina sinä summan munamankelin veivaaja pyörätielle

      • Bemmikurko

        Ka, aprillipäivän huumaa mopopojalla joka torilla pissii punttiisa kun näkee bemmin.
        No, saat aprillipäivän olla minä vaikka sinua katsoessa jokapäivä on aprillipäivä, niin hyvät naurut saadaan mopopojasta joka päivä.


      • bemmikurko
        Bemmikurko kirjoitti:

        Ka, aprillipäivän huumaa mopopojalla joka torilla pissii punttiisa kun näkee bemmin.
        No, saat aprillipäivän olla minä vaikka sinua katsoessa jokapäivä on aprillipäivä, niin hyvät naurut saadaan mopopojasta joka päivä.

        Mistäs tiedän vaikka sä olisit veikki bemmi


      • Vituttaako?
        bemmikurko kirjoitti:

        Mistäs tiedän vaikka sä olisit veikki bemmi

        Aito Bemmikurko naureskelee ihan yksikseen vaikka puhuu monikossa.
        Ja tykkää mopopojista, mikä on todettu useaan otteeseen.
        Narsisti mikä narsisti , olisi psykiatrilla työnsarkaa vuosiksi eteenpäin.


      • bemmiurpo
        Vituttaako? kirjoitti:

        Aito Bemmikurko naureskelee ihan yksikseen vaikka puhuu monikossa.
        Ja tykkää mopopojista, mikä on todettu useaan otteeseen.
        Narsisti mikä narsisti , olisi psykiatrilla työnsarkaa vuosiksi eteenpäin.

        ei yhtään


      • Bemmikurko
        Vituttaako? kirjoitti:

        Aito Bemmikurko naureskelee ihan yksikseen vaikka puhuu monikossa.
        Ja tykkää mopopojista, mikä on todettu useaan otteeseen.
        Narsisti mikä narsisti , olisi psykiatrilla työnsarkaa vuosiksi eteenpäin.

        In your dreams, sinä pikku hintelä mopopoika amisviiksines. Buahahaha.


      • raitapipo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe