Oletko ihastunut/rakastunut mutta salailet sitä

kysymys iltaan

et kerro kohteelle vaikka kysyttäisiin ja miksi et?

23

407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olen nainen

ja niin on hänkin.

• ap.

vastaa loppuihinkin, miksi et kerro?

• tämä riittää
        ap. kirjoitti:

vastaa loppuihinkin, miksi et kerro?

se on se suurin syy, suuri kynnys.

• En salaile

Kerron kyllä kohteelle, jos kysyy.

• röllerssön

En varsinaisesti salaile, en vain kehtaa tunnustaa. Ehkä sitten jos hän jostain syystä tuntisi samoin ja kertoisi ensin, voisin tunnustaa mutta en sitä ennen. Muille kuin hänelle henk koht en kerro mitään.

• en sanoa nyt

Komppaan, sama täällä

• ...

Mä en ole kertonut kuin yhdelle kuinka paljon hänestä tykkään. Siitäkin on jo vuosia. En tiedä kenelle hän on kertonut, mutta luulen kaikkien tietävän joka tapauksessa. Mistäköhän tämä sitten johtuu?? Mua ei oikeastaan haittais vaikka koko maailma tietäis, mut mut... VÄHÄN VAIKEA TÄMÄ TILANNE!!!

• hmmmmmmmm...

Joopas ja kas,kas

• ...
        hmmmmmmmm... kirjoitti:

Joopas ja kas,kas

Näinpä! Jopas jotakin ja köh köh!!!

• onpas, onpas nyt
        ... kirjoitti:

Näinpä! Jopas jotakin ja köh köh!!!

No tietääkö.. Köh,köh ne kaikki

Eli kaikki tietää paitsi itse ihailun kohde ei tiedä mitään???

• minä en

varattuna kerro kerro varatulle, että olen häneen rakastunut,tiuedän, että hänelläkin tunteita minua kohtaan, mutta eihän meillä saisi olla,eihän,,

• joo, onpas tämäkin

Varattuna häneen, ei saisi olla. Hänkin on varmaan varattu, en kyllä tiedä varmasti, mutta eiköhän. Hän ei minuun, sen nyt olen ymmärtänyt.

• lisään tämän

Miksi et kerro, eihän saisi olla, mutta eikö asiaa voisi helpottaa puhumalla, kun kerran molemmat varattuja. Mitä mieltä sinä olisit, jos sä olisit mä. Sitäpaitsi jokin tässä nyt hiertää, vai :)

• näillä taas mennään
        lisään tämän kirjoitti:

Miksi et kerro, eihän saisi olla, mutta eikö asiaa voisi helpottaa puhumalla, kun kerran molemmat varattuja. Mitä mieltä sinä olisit, jos sä olisit mä. Sitäpaitsi jokin tässä nyt hiertää, vai :)

No ei sitten :) meen nukkumaan. Olihan Se vähän provosoivaakin.

• Olen kertonut

Kysyttäessä ja kysymättä.
      Ja kaikki varmasti tietävät, "julkinen salaisuus".
      Olen hyvin stabiili tunteissani, ne eivät kovin hetkahda.
      Intohimoinen kuitenkin. Kaiken ruhallisuuden alla.
      Joten hiukan pelkään, että kun asia ei tästä liikahda, ole liikkunut pariin vuoteen, että otan jonkun hauskan, ja hurvittelen, sydämeni kyllyydestä. Ei siinä sinänsä mtn, mutta jos siitä seuraa enemmän..
      No, aikani yritin, enempää ei nainen voi.

• Unelmista kasvaa...?

Koska jalat maahan. Haluan tutustua enkä ihastua pelkkään mielikuvaan. Uskon muutenkin että sekä järkeä että tunteita on kuunneltava. Ei pelkästään tunteita vaikka olen hyvin tunteellinen tyyppi mutta järkeni kanssa minun on oltava. Sopiiko ko. henkilö yleensä minulle, tullaanko toimeen, millaiset elämäntilanteet jne. Olisiko kumppanuus enimmäkseen positiivinen asia ....? Kaikkea tälläistä mitä ei voi tutustumatta tietää. Eiköhän ne mielikuvaihastukset ole vain itselle.

• salaisuus

En tunnusta rakkauttani, koska hän mies on varattu, vaikka suhteessa ollaankin.

• coc

Olen varattuna ihastunut varattuun, mutta jos kysytään, en valehtele. Tilanne on mutkikas, enkä todellakaan halua pahoittaa kenenkään mieltä. En halua menettää tärkeintä, perhettä. Vaikka kuinka järki sanoo, että ei,ei,ei, niin sydän parkani ei kuuntele järjen ääntä.

Yritän, mutten lupaa mitään.........

• yritän peittää

tunteeni, niin hyvin kuin se vain on mahdollista. Ja miksikö, no kun se ei vain ole (minun mielestäni) soveliasta. Tämän tarkemmin en viitsi tänne kertoa.

• päätöjuttu

En salaile ;D

Vaikka hän mies tulisi sen polvilleen kertomaan, en uskoisi. Lienee takana joku piilokamera tai muutes luovittu juttu

• Oikea Tosimies71

Olen ihastunut "murtumalääkäriini", eikä minulla ole syytä sitä salailla. Hän on vaalea, 27-vuotias, kaunis ja upeavartaloinen ikävä kyllä ihan noin nopeasti en sitten pystynyt valloittamaan häntä, mutta minä olin myyty!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      626
    Aihe