”Minä veisaan Herralle, sillä hän on
ylen korkea; hevoset ja miehet hän
mereen syöksi.
Herra on minun väkevyyteni ja
ylistysvirteni, ja hänestä tuli
minulle pelastus. Hän on minun
Jumalani, ja minä ylistän häntä,
hän on minun isäni Jumala, ja minä
kunnioitan häntä.” (2 Moos.15: 1-2
http://www.onewaymission.fi/images/pdf/raportti_1-2014.pdf
KUTSUTTU JUHLAAN
8
58
Vastaukset
- Luin sen
Hyvä raportti.
- ...
...
- ...
...
- ///
5:1 Senjälkeen Mooses ja Aaron menivät ja sanoivat faraolle: "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Päästä minun kansani viettämään minulle juhlaa erämaassa."
5:2 Mutta farao vastasi: "Kuka on Herra, jota minun pitäisi kuulla ja päästää Israel? Minä en tunne Herraa enkä päästä Israelia."
5:3 Niin he sanoivat: "Hebrealaisten Jumala on kohdannut meitä. Anna siis meidän mennä kolmen päivän matka erämaahan uhraamaan Herralle, Jumalallemme, ettei hän rankaisisi meitä rutolla tai miekalla- ...
...
- 4867o
Oletko saanut kutsukortin tulevaan juhlaan ja otitko sen vastaan?
- ...
....
- ...
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593