Kas vain! EmakkoPoika on saanut tyypillisen karjalaisten itsekeh

Kas vain! EmakkoPoik

Kas vain! EmakkoPoika on saanut tyypillisen karjalaisten itsekehukohtauksen,jossa valtavasti valetta, paatosta ja typerää sontaa!

19

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin se vaan on

Oletko tavannut rehellisen evakon jossakin? Parissa minuutissa ne alkaa virtensä kartanoistaan ja pianoistaan, jotka pitää taas maksaa valtion rahoista.

• Kantosiipi laskee al

Kantosiipi laskee alas ja olemme kiinnittymässä kohta Tallinnan satamaan.

• oioioiliol

Sontaletkunsa on vaihtunut Avaran kanssa?

• 4554

y

• 313484

9

• 48489

11

• grrtrtrtrt

Nykyään terapialla ja lääkityksellä lapsiin sekaantujat saadaan pidettyä kurissa. Joten alahan evakkoukko mennä!

• oijouijouiou

Sitten kirjoituksesi pariin kohtaan. Itsenäistä Suomeahan ei ole enää! Se myytiin EU -nimiselle burgermolokille ja siinä meni itsenäisyys omiin asioihimme. Olemme vasallivaltio lähinnä Saksalle, johon me pyrimme jo 1918. Itsenäistä asiaa meillä on vain hölmöjen juhlapuheissa ja vielä hölmömpien poliittisissa lässytyksissä.
      Toiseksi pitää kysyä mitä maata me puolustamme, kun halumme näyttää kiimassa kirmaavan pitkin Afrikkaa ja Aasiaa? Ei sellainen sakki välitä mitään Suomesta, joka juoksee mustaan Afrikkaan ansaitsemaan verirahaa pankkitililleen, muka jonkun saatanan heimopäällikköjen toraisen tekosyyn varjolla!
      Ruåttalaiset nyt parkuu, että Venäjä kuuntelee ja vakoilee heitä! Ha haaa! Ne ovat 97 vuotta vakoilleet ja kuunnelleet meidän jokaisen puhelun ulkomaille ja jokaisen nettiyhteyden.
      Eihän meillä tosin ole mitään salaisuuksia, kun ministereissämme on ollut ja on edelleen NSA:n ja CIA:n ja ulkomaalaisten vakoilijoita, kuten Max Jakobsson ja Johannes Virolainen. Ketkä ovatkaan tämän hallituksen tietojuoksijat NSA:lle? Kerronko? Fiksuimmathan ne jo tietävätkin.

• Ovatko mielettömät e

Ovatko mielettömät evakkojätökset kehitelleet itsestään sellaisia sankaritaruja, että ovat Väinämäisen tekemiä ja avaruusolioiden kiillottamia ja pyhää vettä juoneita kartanonomistajia Viipurista?

• Älä marise! Teidän k

Älä marise! Teidän kakarankakaroistanne ei ainutkaan haluaisi todellisuudessa takaisin täältä minnekään Äyräpäähän. Siellä joutuisi tekemään työtä ja raivaamaan. Täällä on kaikki valmiina ja mukavasti hoidettuna.
      Teidän "karjalaantakaisinitkunne" ällöttää fiksuimpia suomalaisia ja osaa teidän omaa sakkiannekin! Ei sitä saatananmoista marinaa pidä sallalaiset, ei saarista tulleet tai petsamolaiset, mutta kannaksen itkuvirsimiehet ovat itkeneet 70 vuotta.

• Kyllä me karjaliitos

Kyllä me karjaliitossa hyväksymme pikkupoikien hyväksikäytön. Kuseskelu on vielä mukava harrastus, joka oli yleinen tapa Kivennavalla ja Kurkiojassa. Me viipurilaiset vielä leikimme paskallamme ja maalaamme poikalasten pyllyt sillä ennen nuolentaa.

Tervein Karja-liitto Käpylä

• Onko Avara sontalaar

Onko Avara sontalaarisi pysynyt auki nyt pakkasella?

• Se Avarakatseinen

Tänne kirjoitta joku sonta nimimerkilläni, kuin olisi karjalainen, mutta sen täytyy olla mutanttiryssä Tehtaankadulta. Vain minä olen Se Avarakatseinen se oikea. Vain minulla on mitätön palli ja ******* pää. Voin ottaa EvakkoPojalta kusta ja pallia suuhuni vaikka koko päivän, jos se antaa!

• Se Avarakatseinen

Tänne kirjoittaa joku sonta nimimerkilläni, kuin olisi karjalainen, mutta sen täytyy olla mutanttiryssä Tehtaankadulta. Vain minä olen Se Avarakatseinen se oikea. Vain minulla on mitätön palli ja sontainen pää. Voin ottaa EvakkoPojalta kusta ja pallia suuhuni vaikka koko päivän, jos se vain antaa!

• Valkoinen lippu hulmuaa?

Tehtaankadun ureamiehet ovat jo täysin lyötyjä, koska he kykenevät enää kopioimaan vain yhtä ja samaa feikkiviestiä. Tulkitsen tämän niin, että ureamiehet heiluttavat paniikissa valkoista lippua antautumisen merkiksi. Meidän evakkojen ylivoiman edessä antautuminen onkin erittäin järkevä teko näiltä ureamiehiltä.

• Tietojeni mukaan Se

Tietojeni mukaan Se Avaran ja EmakkoPojan kapillaariseen ilmiöön perustunut kusipaskaliemi on sakkautunut heidän kallossaan. Se tipahtelee pieninä evakkoalkioina pitkin latua. ja sen reunoja. Kokonainen evakkoreki on täynnä niitä Seurasaaressa, Mustasaaressa ja Korkeasaaressa.
      Valvira varoittaa niiden bakteeripitoisuudesta ja arvaamattomasta karjalaisbasillista.

• Epäluotettavia kavereita?

Nyt Tehtaankadun ureamiehet taas syyllistyivät väärän tiedon välittämiseen. Eihän minun ja Avaran aivoissa ole mikään sakkautunut, mutta Tehtaankadun ureamiehille varaamassani pullossa ollut laadukas evakkokuseni alkoi kyllä selvästi sakkautua auringonpaiseessa, joten jouduin kaatamaan heidän mielijuomansa maahan.

Todella ihmeellisiä hiippareita ovat nämä nämä Karjalan palauttamista vastustavat ureamiehet. Ensin he viikkokaupalla haluavat juoda hyvää evakkokustani, mutta kun sitten varaan sitä heille pullollisen, niin pojat menevätkin puihin, eivätkä uskalla tulla noutamaan mielijuomaansa. Eihän näihin kavereihin voi ollenkaan luottaa, sillä hehän saattavat muuttua hetkessä Karjalan palautuksen vastustajista palautuksen kannattajiksikin.

• EvakkoPoika 1.6.2014

EvakkoPoika
      1.6.2014 22:34
      Kylläpä nyt esität aivan sekopäisiä väitteitä. Minä taatusti olen karjalainen!
      Muihin väitteisiisi en oikein osaa ottaa kantaa, sillä en tunne käyttämiäsi moderneja sivistyssanoja. Jos ensin kerrot minulle, mitä tarkoittavat perversio ja pedofilia, niin sen jälkeen kyllä pystyn sinulle näihinkin syytöksiin selkokielellä vastaamaan.
      Kusen mielelläni Karjala- pulloihin sinuakin varten, kuten teen Se Avarakatseiselle jo kolmatta viikkoa. Viipurilaisten kanssa myös haluaisin kakkaleikkeihin levittämään sitä pikku Jari-Petterin pakaroille. Nam nam...

EvakkoPoika

• ggghjkj

2

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      32
      3335
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      20
      2272
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1894
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1312
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1157
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1032
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      47
      984
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      55
      811
    9. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      763
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      741
    Aihe