Koska tulevaisuudessa ei ole ihmisillä varaa ostaa enää mitään kun ei ole töitä eikä rahaa. Tulee entistä enemmän orjatyöläisiä koska ei ole varaa maksaa palkkaa kun kukaan ei osta. Jotkut kahvilatkin palkkaa ainoatsaan vain jos ilmaiseksi tekee töitä ja kaupan kassat ottaa vain harjoittelijoita. Firmat lopettaa koska ei ole tuloja.
Tiedän jo monia firmoja joilla velkaa paljon ja luottotiedot huonossa jamassa. Olin itse harjoittelijana tilitoimisossa ja näin enemmän kun tarpeeksi mihin ei kannata töihin hakea.
Työpaikat vähenee
7
112
Vastaukset
- jaaa...
Olen ollut useammankin kerran työtön. Viimeksi olin 11 kk. Olen aina saannut vakituisen työn ja asiantuntija työtä laadultaan.Ei mitään orjatyötä. Puuttuu semmoisilat koulutus, ammatti ja työkokenmus jonka kerryttämine alkaa jo 16 vuotiaan vaatimattomista hommista. Jos opiskelee 24-25 vuoden ikään ja vasta sen jälkeen yrittää tutustua ensimmäistä kertaa työelämään niin voi kyllä unohtaa työnsaannin. Itse en palkkaisi 26 vuotiasta hyvällä koulutuksella joka ei päivääkään ole tehnyt töitä. Arvostan jopa kaupan kassa työtä jonka nuori tehnyt.
- Nyt en ymmärrä
Totanoin... oot ollut useamman kerran työttömänä, viimeksi 11kk ja joka kerta oot kuitenkin saanut vakituisen työn. Miten voit olla työttömänä, jos oot kerran saanut vakituisen työn?
- massatyöttömyys
http://www.youtube.com/watch?v=rbWIdAU9Qug
Kerrankin Katainen puhuu totta! "Me viemme eläkkeet ja työvoiman ja tuomme lisää lamaa", hän sanoo selvästi. EU-Suomessa on massatyöttömyys tulevaisuudessa kotimaisella työvoimalla, mutta halpatyövoima työllistyy täydellisesti. - sanompahan vain
Olet ymmärtänyt kotimarkkinalaman alkamisen: kulutus vähenee->työpaikat vähenee->kulutus vähenee.....
Miksi alunperin työpaikat alkoivat vähentyä? No siksi, että erityisesti vientiteollisuus joutui ongelmiin. Alkushokki tuli toki globaalista talouskehityksestä, mutta tilanne vain jatkuu laskuna, vaikka muualla jo elpyy. MIKSI?
Siitä yksinkertaisesta syystä, että meillä on kommunistihallitus, jonka kaikki toimet ovat nostaneet työn teettämisen ja tekemisen hintaa jatkuvasti. Kun kerätyt verot ja sivukulut ja maksut ja byrokratia nousevat vuosi vuodelta jo valmiiksi ennätyskorkealta tasolta, tulos ei voi olla mikään muu kuin, mikä se nyt on: työ ei kannata, josta seuraa, että työtä ei ole, eikä tule.
Vasta, kun julkiselta sektorilta leikataan vähintään 10 miljardia kuluista ja ne pistetään veronalennuksiin, jotka koskevat nimenomaan työtä tekeviä ja teettäviä, voi tilanne alkaa kääntymään taas ylöspäin.
Kommunismi ei toiminut....missään, eikä toimi jatkossakaan.- sanompahan vain
Lisättäköön sen verran, että tätä te köyhät olette itse taas kerran halunneet äänestämällä näitä vihervasuripuolueita. Kiitos teille taas kerran maan tuhoamisesta!
Miksi se on niin vaikea uskoa, että kateudesta kumpuavalla loputtomalla halulla äänestää veronkorotuksilla tukien nostamista ajavia puolueita, ei KUKAAN voita? Vaikka jokainen tietää, ettei homma voi toimia, jos työn hinta tilaajalle on helposti moninkertainen tekijän nettoon verrattuna.
- eläke1
Helppo tapa vähentää yritysten kustannuksia on alentaa vaikka työnantajan eläkekustannus maksuja. Miksi hyväpalkkaiselle pitää lisäksi maksaa enemmän eläkevakuutusmaksuja , siksikö että henkilö voi sitten saada kovan eläkkeen. Maksakoon hyväpalkkainen itse itsellensä hyvän eläkkeen. esim henkilö jonka palkka
on 5000 € /kk niin työnantajan kustannus on 932 €/kk kun taas vastaavasti 1500 €/kk palkkaa tienaava, niin sen kustannus on 279 €/kk työnantajalle. Tässä voitaisiin hyvin menetellä että työnantajan kustannus olisi tuo 279 myös hyvin tienaavalle ja työntekijän itse maksamaa eläkevakuutus prosenttia nostetaisiin.
http://www.yrittajat.fi/palkkalaskuri/- Näin se vaan menee
Vielä helpompi tapa alentaa työnantajien kustannuksia on taata työnantajille uuden lainsäädännön voimalla karenssiuhalla pakotettua ilmaista orjatyövoimaa, jolle ei tarvitse maksaa senttiäkään ja joka pidetään verovaroin hengissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268