60-vuotias norjalainen teki itsemurhaiskun Somaliassa

kissa kissa

- Hän uhrautui päästäkseen lähemmäs Allahia tappamalla vihollisensa. Tämä osoittaa, että pyhässä sodassa ei ole ikärajoja, sanoi järjestön edustaja.
Al-Shabaab
Iltis 19.3 2014

Kissa istuu hämmentyneenä ja miettii ihmiseloa. Totta vie, on parasta pelätä fobistisesti kaikkia Allahin lapsia, ikään katsomatta. Itsensä miehuullisesti uhranneen nimeä ei ole tiedossa joten voitte pitää minua rasistina. Rasistihan on ihminen joka syyttää nimetöntä ihmistä jostakin teosta.

21

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissa kissa

Tutkin tarkemmin tekstiä. Tuossa iässä ihminen alkaa haluta selvittää paikkaansa taivaassa, ihmisten muistoissa, " kansakunnan kaapin päällä" tai missä ikinä hän arvostaa olla. Mitäs jos joku maahanmuuttaja, 60-vuotias, haluaa päästä lähemmäs Allahia ja tappaa vaikkapa joukon suomalaisia joulukinkkuostoksilla olevia ihmisiä?

• Alfa Centaur

Ei tämä enää kaukana ole. Johan täällä 1990-luvulla kaiken maailman abdikadirit pääsivät tosi lähelle allahia raiskaamalla ja tappamalla lapsia.

• asdfasdf

ja linkkiä?
      olisi ihan hyvä saada lukea alkuperäinen juttu ja saada linkki kirjanmerkkeihin että voi käyttää tarvittaessa myöhemmin.

• kissa kissa

Ilta-Sanomat 19.3 2014

• asdfasdf
        kissa kissa kirjoitti:

Ilta-Sanomat 19.3 2014

tarkoitin suoraa linkkiä,etsiä en kehtaa koska olen laiska.:p

• kissa+
        asdfasdf kirjoitti:

tarkoitin suoraa linkkiä,etsiä en kehtaa koska olen laiska.:p

60-vuotias norjalainen teki itsemurhaiskun Somaliassa/Ilta-Sanomat 19.3 2014

• mette.soderman

• kissa kissa
        mette.soderman kirjoitti:

http://m.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288667216901.html

Tieto on Al-Shabaabilta.

Osasit!

Kuten sanoin, mitä ihminen ei tekisi jotta pääsisi Allahin luo. Marttyyreitä on joka uskontoon, pitää vain olla varma siitä ettei itse kuulu uhrilampaisiin.

• ¢...
        kissa kissa kirjoitti:

Osasit!

Kuten sanoin, mitä ihminen ei tekisi jotta pääsisi Allahin luo. Marttyyreitä on joka uskontoon, pitää vain olla varma siitä ettei itse kuulu uhrilampaisiin.

Moveri ihailee maailmanuskontoa, jossa tappamalla vääräuskoisia pääsee paratiisiin.

• kissa kissa
        ¢... kirjoitti:

Moveri ihailee maailmanuskontoa, jossa tappamalla vääräuskoisia pääsee paratiisiin.

¢...
        24.3.2014 11:59

Toisuskoiset uskoo väärin= ovat vääräuskoisia?
        Vääräuskoisia tappamalla pääsee paratiisiin?

Jtaah. Ainakin Koraania lukemalla saa käsityksen jonka mukaan usko ja alistu tai kuolet ja päädyt helvettiin jossa nahkasi poltetaaan, vaihdetaan uusi nahka joka sekin poltetaan. ..loputonta kärsimystä...

Jos nuo olisi vain sanoja niin voisi olla huoleton. Sanathan ovat vain sanoja.
        Avainsana tässä on Koraani jonka sanat pitää uskoa kirjaimellisesti.

• mette.soderman
        kissa kissa kirjoitti:

¢...
        24.3.2014 11:59

Toisuskoiset uskoo väärin= ovat vääräuskoisia?
        Vääräuskoisia tappamalla pääsee paratiisiin?

Jtaah. Ainakin Koraania lukemalla saa käsityksen jonka mukaan usko ja alistu tai kuolet ja päädyt helvettiin jossa nahkasi poltetaaan, vaihdetaan uusi nahka joka sekin poltetaan. ..loputonta kärsimystä...

Jos nuo olisi vain sanoja niin voisi olla huoleton. Sanathan ovat vain sanoja.
        Avainsana tässä on Koraani jonka sanat pitää uskoa kirjaimellisesti.

Koraanissa ei sanota noin. Toisaalta voisit mennä "Uskonnot ja uskomukset" -palstalle lkuemaan, mitä kristityt meuhkaavat ikuisista tulijärvistä ja muusta ihmisystävällisestä, vaikka Vanhassa Testamentissa ei edes kirjoitella moisesta.

• ¢...

Koraanissa ei sanota noin. Toisaalta voisit mennä "Uskonnot ja uskomukset" -palstalle lkuemaan, mitä kristityt meuhkaavat ikuisista tulijärvistä ja muusta ihmisystävällisestä, vaikka Vanhassa Testamentissa ei edes kirjoitella moisesta.

no ainakin kuolemantuomio tulee muslimimaissa jos sanoo olevansa ateisti.

minusta on ihan sama minne uskovaiset minua kuoleman jälkeen manaavat, kunhan eivät tule tappamaan minua elävänä.

• kissa kissa

mette

Nahka poltetaan..eikö sitä sanota..? Ulkomuistista naputtelin. .ja ydinajatus oli että ihminen (joka tuomitaan kidutukseen) kokee polton ja sitten uuden nahan ja sen polton ja sitten uuden nahan...ikuisesti

"palstalle lkuemaan" ei varmasti koske minua. Olen monesti sanonut, että Koraani ja sen luoma ihmiskäsitys pitää tuntea kun tutustuu muslimiin.

Pointtini jonka sinäkin varmaan voit allekirjoittaa on tämä: "Marttyyreitä on joka uskontoon, pitää vain olla varma siitä ettei itse kuulu uhrilampaisiin. "

Toisin sanoen ihmisen tappamisella saa pääsyn Paratiisiin. Eikö ole omituista?

Jos haluaisin meuhkata, valitsisin paremmin asioita tuntevia "vihollisia" koska toisen käden sormetkin sidottuna voittaisin kaikki vastapuolet, jos riitaa etsisin.
        En etsi riitaa vaan keskustelua aiheesta joka täällä on esillä.

• mette.soderman
        kissa kissa kirjoitti:

mette

Nahka poltetaan..eikö sitä sanota..? Ulkomuistista naputtelin. .ja ydinajatus oli että ihminen (joka tuomitaan kidutukseen) kokee polton ja sitten uuden nahan ja sen polton ja sitten uuden nahan...ikuisesti

"palstalle lkuemaan" ei varmasti koske minua. Olen monesti sanonut, että Koraani ja sen luoma ihmiskäsitys pitää tuntea kun tutustuu muslimiin.

Pointtini jonka sinäkin varmaan voit allekirjoittaa on tämä: "Marttyyreitä on joka uskontoon, pitää vain olla varma siitä ettei itse kuulu uhrilampaisiin. "

Toisin sanoen ihmisen tappamisella saa pääsyn Paratiisiin. Eikö ole omituista?

Jos haluaisin meuhkata, valitsisin paremmin asioita tuntevia "vihollisia" koska toisen käden sormetkin sidottuna voittaisin kaikki vastapuolet, jos riitaa etsisin.
        En etsi riitaa vaan keskustelua aiheesta joka täällä on esillä.

Totisesti nöyrimmin pyydän aneeks, Kissa kissa. Koraanissa on helvetti.

Totisesti on Zakkuum-puu
        44. syntisten ravintoa.
        45. Kuin öljysakka se kiehuu heidän vatsassaan,
        46. niinkuin kuuma vesi kiehuu.
        47. »Ottakaa hänet kiinni ja raahatkaa hänet keskelle helvettiä!
        48. Kaatakaa sitten hänen päänsä yli kiehuvaa vettä hänelle piinaksi!
        49. »Maista, sinä mahtava ja kunnianarvoisa!»
        50. Totisesti, tämä on se rangaistus, jota te epäilitte.

• kissa kissa

Totisesti nöyrimmin pyydän aneeks, Kissa kissa. Koraanissa on helvetti.

Totisesti on Zakkuum-puu
        44. syntisten ravintoa.
        45. Kuin öljysakka se kiehuu heidän vatsassaan,
        46. niinkuin kuuma vesi kiehuu.
        47. »Ottakaa hänet kiinni ja raahatkaa hänet keskelle helvettiä!
        48. Kaatakaa sitten hänen päänsä yli kiehuvaa vettä hänelle piinaksi!
        49. »Maista, sinä mahtava ja kunnianarvoisa!»
        50. Totisesti, tämä on se rangaistus, jota te epäilitte.

mette

ok. jatketaan tästä

• kissa kissa
        kissa kissa kirjoitti:

mette

ok. jatketaan tästä

ai niin, piti ihmetellä miksi rangaistuksen pelko on niin monesti rakennettu uskontoihin: jos et usko, helvetti aukeaa sinulle. (teen elämästäsi helvetin).

Pelolla hallitaan? Tekeekö se ihmiset vaarallisiksi toisilleen ja estää hyvän lisääntymisen maailmassa, vert keskiajan noitavainot ja miekkalähetys, ihmisten arvottaminen pakanoiksi....

Tietämättömät pakanat-asenne saa kansat hamuamaan maaperän arvometallit ja orjuuttamaan ihmisiä. Mitä tämä rasismiin liittyy? Sitä, että ihmiskuva on aina asenteiden syy.

• mette.soderman
        kissa kissa kirjoitti:

ai niin, piti ihmetellä miksi rangaistuksen pelko on niin monesti rakennettu uskontoihin: jos et usko, helvetti aukeaa sinulle. (teen elämästäsi helvetin).

Pelolla hallitaan? Tekeekö se ihmiset vaarallisiksi toisilleen ja estää hyvän lisääntymisen maailmassa, vert keskiajan noitavainot ja miekkalähetys, ihmisten arvottaminen pakanoiksi....

Tietämättömät pakanat-asenne saa kansat hamuamaan maaperän arvometallit ja orjuuttamaan ihmisiä. Mitä tämä rasismiin liittyy? Sitä, että ihmiskuva on aina asenteiden syy.

Pelolla nimenomaan hallitaan. Pelon määrä ja taso vaihtelevat. Suomen oikeuslaitos jakelee varsin lieviä rangaistuksia (monen mielestä), joten pelon taso pysyy vähäisenä. Toiset hallitukset käyttävät järeämpiä pelkoja - Egyptin sotilashallitus on juuri jakanut satoja kuolemanrangaistuksia.

Mutta uskonnot - koska niillä on vain mielikuvitus rajana, niin pistävät mielikuvituksensa ylitöihin. Ja nauttivat kuvitelmistaan. Valitettavasti joitakin näistä kuvitelmista halutaan toteuttaa jo maan päällä - Espanjan inkvisitio poltatti ihmisiä rovioilla (nimenomaan poltatti, koska inkvisitio luovutti tuomitsemansa maalliselle oikeudelle, joka sitten hoiti varsinaiset polttohommat).

Ihmisten orjuuttaminen - Belgian Kongo oli kuningas Leopoldin yksityisyritys, jossa paikalliset asukkaat pakotettiin viidakkoon kuminkeruuseen, ja jos kiintiö ei tullut täyteen, hakattiin laiskureilta kädet ranteista poikki. Lopulta tieto levisi Eurooppaan, hallitus valtiollisti Kongon ja ainakin pahin sadismi väheni.

Tämän päivän maallistuneissa länsimaissa mielikuvitus ilakoi julmuuksilla sarjamurhadekkareissa ja elokuvissa. Niiden taustalla näyttää useimmiten olevan naisvihaa - tarinoissa uhrit ovat pääsääntöisesti naisia.

• luota somaliin ky

Olen aina sanonut että somalit ovat maailman luotettavin rotu .

• vihjeitä

Eräässä toisessa maailman valtauskonnossa murhamiehet menee helvetiaan eli Sveitsiin. Arvaako kukaan mikä uskonto mahtaa olla kysymyksessä. Annan 3 pointsin vihjeen: suvivirsi tulee kieltää, koska se viittaa liikaa tähän uskontoon. 2 pontsin vihje: eräs heppu naulattiin ristiin. 1 pointsin vihje: se ei ole Islam

• ¢­­

eikös se ristiin naulittu heppu sovittanut kaikkien tekemät synnit? Vai onko minulle taas valehdeltu.

z
        z

minut on bannittu tänään jo kaksi kertaa, vaikka olen kirjoittanut pelkkää asiaa.

• ...
        ¢­­ kirjoitti:

eikös se ristiin naulittu heppu sovittanut kaikkien tekemät synnit? Vai onko minulle taas valehdeltu.

z
        z

minut on bannittu tänään jo kaksi kertaa, vaikka olen kirjoittanut pelkkää asiaa.

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      91
      1617
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      119
      1482
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      72
      1317
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1232
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1050
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      940
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      828
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      763
    Aihe