Kerro minulle

vanha, viisas sananl

kenen ystävä olet, niin minä kerron millainen olet.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sananlasku

Raamatusta löytyy viisauden kyllästämiä sananlaskuja. Ovat tosi opettavaisia.
      Sananlaskut 10

17 Kuritusta noudattava on elämän tiellä, mutta nuhteet hylkäävä eksyy.
      18 Joka salavihaa pitää, sen huulilla on valhe, ja joka parjausta levittää, on tyhmä.
      19 Missä on paljon sanoja, siinä ei syntiä puutu; mutta joka huulensa hillitsee, se on taitava.
      20 Vanhurskaan kieli on valituin hopea, jumalattomien äly on tyhjän veroinen.
      21 Vanhurskaan huulet kaitsevat monia, mutta hullut kuolevat mielettömyyteensä.
      22 Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.
      23 Tyhmälle on iloksi ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
      24 Mitä jumalaton pelkää, se häntä kohtaa; mutta mitä vanhurskaat halajavat, se annetaan.
      25 Tuulispään käytyä ei jumalatonta enää ole, mutta vanhurskaan perustus pysyy iäti.
      26 Mitä hapan hampaille ja savu silmille, sitä laiska lähettäjillensä.
      27 Herran pelko elinpäiviä jatkaa, mutta jumalattomien vuodet lyhenevät.
      28 Vanhurskasten odotus koituu iloksi, mutta jumalattomien toivo hukkuu.
      29 Herran johdatus on nuhteettoman turva, mutta väärintekijäin turmio.
      30 Vanhurskas ei ikinä horju, mutta jumalattomat eivät saa asua maassa.
      31 Vanhurskaan suu kasvaa viisauden hedelmän, mutta kavala kieli hävitetään.
      32 Vanhurskaan huulet tietävät, mikä otollista on, mutta jumalattomien suu on sulaa kavaluutta.

• AMEN. !! JEESUS SANOI OPETUSLAPSILLE HUOM OPETUSLAPSILLE --->
      Joh. 15:14

Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.

MIX HÄN EI SANONUT OLETTE MINUN YSTÄVÄNI JOS USKOTTE MINUA?? JUU KOSKA percele USKOO MYÖSKIN JA VAPISEE.... MUTTA EI percele ole HÄNEN YSTÄVÄ !!

• OIKEASSA OLET

Oikeassa olet. Usko, jossa ei tehdä mitä Jumala käskee, johdattaa ihmiset ennen aikaiseen vanhemiseen, suruun ja masennukseen. Sellainen usko on nimittäin Jumalan pilkkaamista.
        Sananlaskut 3

1 Poikani, älä unhota minun opetustani, vaan sinun sydämesi säilyttäköön minun käskyni;
        2 sillä pitkää ikää, elinvuosia ja rauhaa ne sinulle kartuttavat.
        3 Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,
        4 niin saat armon ja hyvän ymmärryksen Jumalan ja ihmisten silmien edessä.
        5 Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi.
        6 Tunne hänet kaikilla teilläsi, niin hän sinun polkusi tasoittaa.
        7 Älä ole viisas omissa silmissäsi. Pelkää Herraa ja karta pahaa.
        8 Se on terveellistä sinun ruumiillesi ja virkistävää sinun luillesi.

• nykyään
        OIKEASSA OLET kirjoitti:

Oikeassa olet. Usko, jossa ei tehdä mitä Jumala käskee, johdattaa ihmiset ennen aikaiseen vanhemiseen, suruun ja masennukseen. Sellainen usko on nimittäin Jumalan pilkkaamista.
        Sananlaskut 3

1 Poikani, älä unhota minun opetustani, vaan sinun sydämesi säilyttäköön minun käskyni;
        2 sillä pitkää ikää, elinvuosia ja rauhaa ne sinulle kartuttavat.
        3 Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,
        4 niin saat armon ja hyvän ymmärryksen Jumalan ja ihmisten silmien edessä.
        5 Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi.
        6 Tunne hänet kaikilla teilläsi, niin hän sinun polkusi tasoittaa.
        7 Älä ole viisas omissa silmissäsi. Pelkää Herraa ja karta pahaa.
        8 Se on terveellistä sinun ruumiillesi ja virkistävää sinun luillesi.

Nyky ihmiset eivät usko tuota, että Jumalan vastustaminen johtaa ennen aikaiseen vanhemiseen ja vaikka mihin. Totta se kuitenkin on. Ihmiskunta on niin sairasta, että lääkemenot ovat raskas taakka yhteiskunalle. Monet syyttävät Jumalaa sairauksistaan, köyhyydestä ja kaikesta pahasta, kun eivät usko siihen, että Jumala siunaa vain niitä, jotka tottelevat häntä.

• sinapin siemen
        nykyään kirjoitti:

Nyky ihmiset eivät usko tuota, että Jumalan vastustaminen johtaa ennen aikaiseen vanhemiseen ja vaikka mihin. Totta se kuitenkin on. Ihmiskunta on niin sairasta, että lääkemenot ovat raskas taakka yhteiskunalle. Monet syyttävät Jumalaa sairauksistaan, köyhyydestä ja kaikesta pahasta, kun eivät usko siihen, että Jumala siunaa vain niitä, jotka tottelevat häntä.

>> Nyky ihmiset eivät usko tuota, että Jumalan vastustaminen johtaa ennen aikaiseen vanhemiseen ja vaikka mihin. > Monet syyttävät Jumalaa sairauksistaan, köyhyydestä ja kaikesta pahasta, kun eivät usko siihen, että Jumala siunaa vain niitä, jotka tottelevat häntä.

• ottakaa tietoa

Sananlaskut 1

20 Viisaus huutaa kadulla, antaa äänensä kuulua toreilla;
      21 meluisten katujen kulmissa se kutsuu, porttien ovilta kaupungissa sanansa sanoo:
      22 Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?
      23 Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.
      24 Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut,
      25 vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini,
      26 niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte;
      27 kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
      28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.
      29 Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa
      30 eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi,
      31 saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
      32 Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.
      33 Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.

• Minulla on ystävänä mm. yksi Matti, joka asuu Vaasassa.

Millainen olen?

• 3+10

Ahmatti, jolla on matti kukkarossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe