Mitä tapahtuikaan viimesodassa, kun ruotsi mielisteli Dalinille ja Hitlerille.
Ruotsi on aina pettänyt Suomen ja talvisodan aikana Ruotsi kieltäytyi auttamasta Suomea. Ruotsi varasti Suomen sormuskullat, joilla oli tarkoitus ostaa aseita.
Miksi tuokin asia on piiloteltu suomalaisilta ja asialla on nämä RKP:n svedarit täällä maassamme jotka toimivat ruotsin kauppaloppareina meidän hallituksessa.
Miksi meidän pitäisi puolustaa Ruotsia kun siellä ei enää ole kunnollista armeijaakaan.
Ruotsi on aina ollut pelkkä kukkoilija ja pyrkii vain sotkemaan toisten asioita ja kerää sitten rusinat pullasta kuin mikäkin ylimielinen maailmanvalloittaja.
Suomen ei kuulu mennä liittoon ruotsin kanssa sitä mieltä minä olen.
Me seniorit emme ole maanpettureita eikä haluta liittoa ruotsiin
Ei ruotsalaisuutta
3
119
Vastaukset
- Perskeles
Mikäs Tiltu sinä oikein olet? Aina olemma hyvissä väleissä Ruotsin kanssa olleet ja olemma jatkossakin, se on jämpti!
- Näin on meillä
Sinähän oletkin hurri senkin luimisko pidä nyt se ruotsisi vain ominasi eläkä täällä intoile senkin hurriliero!
- Epäilen kovasti
Mitä sitten suut menee näillä ruotsikiihkoisilla kun Putin lopettaa kauppasuhteet maittemme väliltä, onko ruotsi silloin se avunantajana ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283386- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702938"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862658- 352470
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432195- 321953