en jaksa taistella tämän peliriippuvuuden kanssa enää! olen uskossa,kyllä kuulit oikein,uskon koko sydämestäni,sielustani ja mielestäni ja rakastan Jumalaa,MUTTA teen syntiä lähes jokapäivä pelaamalla rahapelejä. olen käynyt hoidossa siitä a-klinikalla yli 2vuotta mutta ei auttanut. asian puolesta on rukoiltu tuhannet kerrat. parhaimmillaan olen pystynyt olemaan pelaamatta noin kuukauden,enkä silloinkaan omin avuin vaan tunsin kuinka olin tuolloin ihan erilainen ja kuinka Pyhähenki oli kanssani 24h. sitten taas sorruin ja pelasin. olen kyllästynyt pyytämään joka päivä anteeksi Jumalalta,koska En edes Kehtaa palaamisen jäljiltä mennä Jumalan eteen pyytämään anteeksi,koska tiedän että heti seuraavan päivänä olen taas pelikoneella.
psykiatrit ja muut ovat sanoneet että olen masentunut ja haen jännitystä rahapeleistä. Auttakaa USKOVAISET,rukoilkaa joku mun puolesta. Olen myös 3lapsen äiti. Mikä mua vaivaa kun tarvii aina raahautua sinne pelikoneelle,jaloilla oikeen kiire juosta synnin tekoon! Joutuuko pelaamisesta helvettiin?
peliriippuvuus,joudunko kadotukseen?
4
83
Vastaukset
- jii777
Kadotukseen ? Epäilen. Ihmisillä tuntuu olevan ihmeellinen käsitys siitä, että Jumala / Jeesus Kristus ja raha eivät saa kuulua samaan lauseeseen. Miksi? Toki tiedän opetuksen, että " opiskelkaa ja etsikää Sanaani, niin kaikki muukin teille annetaan mitä te tarvitsette".
Itse raha itsessään ei mielestäni tee ihmisestä pahaa...Se mitä se suuri rahamäärä tuo monellekin tullessaan, voi olla monelle se polku pahaan.
Itse, kyllä pelaan vaikkapa lottoa. Ja, jos minulle sattuisi vaikkapa suuri voitto kohdalle, niin ei se minun ajatusmaailmaa tai sydäntäni muuttaisi mitenkään. Minun sydämmeni kuuluu Herralle tapahtui elämässäni mitä tahansa. Ja paljon on kyllä sattunutkin...
Se, mikä on se motivaatio siihen "rahanhimoon" on se mikä mielestäni on avain. Sinun pelaaminen on Sinulle ongelma ja tunnet pahaa oloa omasta riippuvuudestasi. Muista,että Sinä olet antanut asian Herralle ja Hän hoitaa asian omalla aikataulullaan. Pääasia on, että Sinä annoit taakkasi Hänelle.
Meidän on käsketty odottaa Herraa, pysymään hiljaa ja näkemään Hänen pelastuksensa, luottamaan Häneen kaikkina aikoina niin, että Hän saa ohjata polkumme.
Mutta yleensä, kun asettamamme aikaraja on mennyt, ja olemme vihaisia Jumalalle, emmekä voi odottaa...
Me sanomme, Jumala ei oikeasti välitä minusta.
Jumala on päästänyt minusta irti.
Rukous ja odotus ei toimi.
Asiat vain pahenevat.
Me emme todella luota Hänen Sanaansa.
Jumala sanoo, "Odota ainoastaan. Et tule katumaan, jos teet minun tavallani. Kärsivällisyys tekee sinussa työtään. Sinusta on tulossa vahva uskossa odottamisen kautta. Tehköön kärsivällisyys sinussa täydellisen työnsä!" katkaise peli riippuvuus,se saa poikki Jeesuksen kassa,kuitenkin syntien anteeksi saamisella ensin sen jälkee on tilanne aivantoinen,on rukouksen paikka siinä kohtaa,toisen kristityn kanssa. Vaimoltani katkesi peli riippuvuus,kun yhdessä polvistuimme Jeesusksen eteen,niin hän sai voiman katkasita,vaikka sairastaakin parkisonia,lääkeet tekivät peliriipuvuuden,nyt on poikki.
3lapsenäiti333- muistan sinua ....
Riippuvuuksita taistelu on monesti pitkäaikainen prosessi: Siinä on kysymys ihmisen psyykkisen, sielun alueen ongelmasta, jotka tietenkin hekivallatkin voivat vahvistaa. Kiita niistä hetkistä ja jaksoita, jolloin et ole sortunut.
Jos haluat pelastua ja päästä Jumalan taivaaseen, niin armo kuuluu sinulle. Älä anna taipumukselle periksi. Kyllä tulee hetki jolloin vapaudut.
Itselläni oli eräs juttu joka koukutti ja jouduin taistelemaan vuosia, mutta lopulla Herra vapautti. Pyydä jatkuasti voimaa Jeesukselta ja vältä tilanteita, jossa sorrut pelaamiseen.
Kun olet heikko ja tunnet kirjuutes, niin et joudu helvettiin. Jotenkin osaan samaístua tilanteeseesi kun itsellänikin on ollut sinnikäs kahle. Etsi käsiisi ja lue Petri Välimäen kirja: Elämän vapauteen, kustantaja Kuva ja sana. Näyttäisi olevan myynnissä netissä useammassakin kirjakaupassa.
Kirjassaan hän käsittelee erilaisia riippuvuuksia.
Älä jää tämän asian kanssa yksin. Yritä löytää joku luotettava uskova sisar, jonka kanssa voit puhua asiasta avoimesti, ilman pelkoa ja häpeaa ja jonka kanssa voitte rukoilla yhdessä. Avoin keskustelu asiasta ja rukous auttavat.
Ja vielä, jos sinulla on mahdollisuus katsella TV7:aa, niin Petri Välimäellä on oma Armon kalliolla -ohjelma TV7:lla. Ja ellei, niin netistä löydät TV7:n ohjelma-arkistosta näitä ohjelmia. Ohjelma-arkisto - TV7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741