Shalom!
Vuoden 2010 alussa Aasi lähetti sähkopostia otsikolla ”Kundalinivaroitus.” Se oli itseasiassa eteenpäin lähetetty Andrew Strom'in viesti, jonka nyt aivan pienin lisäyksin kopioin liitteeksi tähän postiin.
Toinen liite on seitsemän minuutin katkelma Marko Selkomaan puheesta Seinäjoen Keskellä Elämää.tapahtumassa 20.7.2013. Siinä hän kertoo ”lähestulkoon viikottain” saavansa kirjansa ”Askeleet yliluonnolliseen” lukijoilta, tällaista palautetta :
”Luin kirjaasi. Sama voimavaikutus, jonka kuvailit, tuli minun päälleni ja täytyin Pyhällä Hengellä. Ajan junalla täällä työpaikalleni ja Pyhän Hengen voima on täyttänyt minut niin, että minä olen kuin sähkökaapeliin kytketty. Käteni ovat puuduksissa, ihoni on kananlihalla, tuntuu kuin voimavirta virtaisi minussa päästä varpaisiin. Luen parasta aikaa kirjassasi tätä ja tätä lukua.
Eräs ystävä kertoo: ”Ystäväni kanssa olemme puhelimessa. Ystäväni puhelimen välityksellä lukee tuota kirjaa toiselle ja molemmat täyttyvät toinen toisella puolella Suomea, toinen toisella puolella Suomea, puhelimen välityksellä käsinkosketeltavalla Pyhän Hengen voimalla.”
On hyvin todennäköistä, että Selkomaa on ollut Todd Bentleyn käsien alla ja saanut häneltä tämän kundalini-ilmiöitä aiheuttavan siirrettävän voitelun.
Sitä todistaa sekin, että hän mainostaa okkulttisia ihmeitä, kuten öljy, kultapöly ja timantit muka Pyhän Hengen ilmiöinä. VAROKAA, VAROKAA, VAROKAA!! Ei totisesti kannata syttyä hänen kirjoistaan!
On toivottavaa, että mahdollisimman moni lähettäisi näitä posteja eteenpäin totuuden edistämiseksi, koska suuri eksytys, apokalypsin ensimmäinen ratsumies, on jo suuressa määrin vallannut Suomenkin Siionin. Näitä posteja saa myös vapaasti julkaista missä tahansa.
VAROKAA KUNDALIINI VOIMAA !
37
1605
Vastaukset
- Kannattaa lukea
Andrew Stromin kirja löytyy Kristityn foorumilta:
http://www.kristitynfoorumi.fi/kundalini-varoitus.pdf - ml213.
-Varokaa, Pohjois- Korea räjäyttää ydinlatauksia pitkin maapalloa.
- Varokaa, Venäjä hyökkää Suomeen ja miehittää maamme.
- Varokaa, bakteerimaailma vahvistuu ja sairastut uuteen sairauteen
- Varokaa, lamasta ei näytä loppua tulevan ja verottaja iskee voimakkaammin talouteenne.
-Varokaa, ette tiedä mitä huomenna on uutta varottavaa.
-Varokaa, ahdistuksia, koska ne lisäävät menehtymistä omiin pelkotiloihin.
Kannattaako sinun yleensä elää tässä murheen maassa?
Kilpailkaa murheiden ja pelkotilojen keksimisessä ja valitkaa voittajalle jokin erityinen palkinto. Mutta, MINÄ nautin elämästä ja JUMALAN aivoituksista ja varjeluksesta ja kiitoksen kera.* Minua ei pelota, luettelosi, se antaa vain enemmän toivoa siitä, että Jeesus tulee PIAN, lupauksensa mukaan.
* Olen miettinyt ja rukoillut Jumalaa, että avaisi tuon Sanan, PIAN, koska Jeesus niin sanoo ? Sain rukoukseeni vastauksen, ja Pyhän Hengen avaamana se on sitä, että aikaan nähden, kun kaikki merkit on ilmenneet, että aika on Jeesuksen tulla, niin Hän tulee todella PIAN, eikä sitten enää viivyttele. Vuosikymmenet, eikä aika Jeesuksen taivaaseen astumisesta merkitse mitään, kun Jeesus sanoo tulevansa PIAN, vaan missä ajassa elämme, ja nyt elämme esgatologisen ajan loppuhetkiä, kun Jeesus todella tulee, sillä Hänen tulostaan alkaa lopunajan tapahtumat vyörymään voimalla ja rutosti, niin kuin Jesaja ja Jeremia ennustavat !
* Kun seurakunta otetaan ylös, ja temmataan Jeesusta vastaan, yläilmoihin, poistuu maanpäältä se, joka vielä tänään pidättää antikristuksen ilmestymisen ja miljoonien uskovien rukoukset lakkaa, samoin Pyhä Henki poistuu seurakunnan myötä tästä ajasta, ja silloin on pahan valta vapaa astumaan rooliinsa, ja alkaa täyttämään Jumalan tuomioita.
* Ei siis kannata pelätä, ml213 listaa pelonaiheuttajana, vaan varmistua, että on saatu synnit anteeksi Jeesusken Jumalan Pojan nimessä ja veressä, siinä on meidän Jeesuskeen uskovien turva ja luottamus , että toivomme aika on täyttymässä, Jeesus tulee ! PIAN !
* Kannatta siis vaömistautua , sillä kohta kuuluu huuto, Ylkä tulee ! Ja se kuuluu valvoville Häneen uskoville !Mohikaani_27 kirjoitti:
* Minua ei pelota, luettelosi, se antaa vain enemmän toivoa siitä, että Jeesus tulee PIAN, lupauksensa mukaan.
* Olen miettinyt ja rukoillut Jumalaa, että avaisi tuon Sanan, PIAN, koska Jeesus niin sanoo ? Sain rukoukseeni vastauksen, ja Pyhän Hengen avaamana se on sitä, että aikaan nähden, kun kaikki merkit on ilmenneet, että aika on Jeesuksen tulla, niin Hän tulee todella PIAN, eikä sitten enää viivyttele. Vuosikymmenet, eikä aika Jeesuksen taivaaseen astumisesta merkitse mitään, kun Jeesus sanoo tulevansa PIAN, vaan missä ajassa elämme, ja nyt elämme esgatologisen ajan loppuhetkiä, kun Jeesus todella tulee, sillä Hänen tulostaan alkaa lopunajan tapahtumat vyörymään voimalla ja rutosti, niin kuin Jesaja ja Jeremia ennustavat !
* Kun seurakunta otetaan ylös, ja temmataan Jeesusta vastaan, yläilmoihin, poistuu maanpäältä se, joka vielä tänään pidättää antikristuksen ilmestymisen ja miljoonien uskovien rukoukset lakkaa, samoin Pyhä Henki poistuu seurakunnan myötä tästä ajasta, ja silloin on pahan valta vapaa astumaan rooliinsa, ja alkaa täyttämään Jumalan tuomioita.
* Ei siis kannata pelätä, ml213 listaa pelonaiheuttajana, vaan varmistua, että on saatu synnit anteeksi Jeesusken Jumalan Pojan nimessä ja veressä, siinä on meidän Jeesuskeen uskovien turva ja luottamus , että toivomme aika on täyttymässä, Jeesus tulee ! PIAN !
* Kannatta siis vaömistautua , sillä kohta kuuluu huuto, Ylkä tulee ! Ja se kuuluu valvoville Häneen uskoville !* Jos jotakin tulee pelätä, niin avauksen kaltaisia harhaoppeja, jotka pukkaa suomenkin siioniin voimalla, näiden lava susien kautta. Raamattu ei koskaan eikä missään ole luvannut näitä okulttisia ilmenemisiä, eikä apostolit koskaan sellaista opettanut, eivätkä itse kokeneet, jos olisvat, se olisi kirjoitteu Raamattuun. Nyt lisätän valhetta Raamattuun, aivan vaan omavaltaiisesti, ja houkutellaan suuria määriä uskovaisia mukaan tähän vaaralliseen kundaliini voimakentän alaisuuteen, joiden tarkoitus on viedä uskovat fyysiselle tunteiden pettävälle suolle pinnallisine nautintoineen , täysin Raamatulle vieraaseen tunnekokemiseen tunne aistien harhauttevaksi !
*" Jeesus , Autuaitta olette te, jotka uskotte, vaikka ette näe. " Marko Selkomaa vie näkemiseen ja tunteiden hyllyvälle rämeikölle !- Neh. 8:10
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Jos jotakin tulee pelätä, niin avauksen kaltaisia harhaoppeja, jotka pukkaa suomenkin siioniin voimalla, näiden lava susien kautta. Raamattu ei koskaan eikä missään ole luvannut näitä okulttisia ilmenemisiä, eikä apostolit koskaan sellaista opettanut, eivätkä itse kokeneet, jos olisvat, se olisi kirjoitteu Raamattuun. Nyt lisätän valhetta Raamattuun, aivan vaan omavaltaiisesti, ja houkutellaan suuria määriä uskovaisia mukaan tähän vaaralliseen kundaliini voimakentän alaisuuteen, joiden tarkoitus on viedä uskovat fyysiselle tunteiden pettävälle suolle pinnallisine nautintoineen , täysin Raamatulle vieraaseen tunnekokemiseen tunne aistien harhauttevaksi !
*" Jeesus , Autuaitta olette te, jotka uskotte, vaikka ette näe. " Marko Selkomaa vie näkemiseen ja tunteiden hyllyvälle rämeikölle !Neh. 8:10 Ja älkää olko murheelliset, sillä ilo Herrassa on teidän väkevyytenne."
- mikä mikä...
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Minua ei pelota, luettelosi, se antaa vain enemmän toivoa siitä, että Jeesus tulee PIAN, lupauksensa mukaan.
* Kannatta siis vaömistautua , sillä kohta kuuluu huuto, Ylkä tulee ! Ja se kuuluu valvoville Häneen uskoville !* Minua ei pelota, luettelosi, se antaa vain enemmän toivoa siitä, että Jeesus tulee PIAN, lupauksensa mukaan.
Et siis taaskaan ymmärtänyt koko asiaa ja kommentoida vaan piti.Mikä sinua vaivaa?
- Mark 16:17-20
"Nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat:
Minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
nostavat käsin käärmeitä.
Jos he juovat jotakin kuolettavaa, se ei vahingoita heitä.
He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä tulevat terveiksi."
Kun Herra Jeesus oli puhunut heille,
hänet otettiin ylös taivaaseen ja hän istuutui Jumalan oikealle puolelle.
Opetuslapset lähtivät ja saarnasivat kaikkialla.
Ja Herra toimi yhdessä heidän kanssaan vahvistaen sanan
sitä seuraavien merkkien kautta. - 1 Kor 6:6
1.Korinttolaiskirje:
6:6 Vaan veli käy oikeutta veljen kanssa, vieläpä uskottomain edessä! - Fil. 1:18
Fil. 1:18. Mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai vilpittömästi! Siitä minä iloitsen ja olen vastakin iloitseva.
- Mohikaani_27 ei kirj
* Kyllä, Kristusta, totta, mutta ei tässä " kundaliini opissa ole kyse Kristuksen esiin tuomisesta, vaan olulttisten voimien aikaan saama , täysin Raamatun ulkopuolista mässää !
- 2. Moos. 20:16
"Sitä todistaa sekin, että hän mainostaa okkulttisia ihmeitä, kuten öljy, kultapöly ja timantit muka Pyhän Hengen ilmiöinä. VAROKAA, VAROKAA, VAROKAA!! Ei totisesti kannata syttyä hänen kirjoistaan!"
Annat väärän todistuksen Selkomaasta! " Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi."- leahimnn2
Väärää todistustako........
Mohiksella tuntuu olevan valta ja voima
tuomita toisia,ja pitää itseään synnittömänä!
Sekin on jo väärää todistusta ja syntiä,
ettei kunnioita toisten uskoa sanomalla:
Et ole oikea kristitty....
Vihastuminenkin on syntiä Mohis.
Ja kaunankantaminen.
Jo on kuule vaikeata elää katkerana ihmisenä,eikö vain. - Mohikaani_27 ei kirj
leahimnn2 kirjoitti:
Väärää todistustako........
Mohiksella tuntuu olevan valta ja voima
tuomita toisia,ja pitää itseään synnittömänä!
Sekin on jo väärää todistusta ja syntiä,
ettei kunnioita toisten uskoa sanomalla:
Et ole oikea kristitty....
Vihastuminenkin on syntiä Mohis.
Ja kaunankantaminen.
Jo on kuule vaikeata elää katkerana ihmisenä,eikö vain.* " Vihastukaa, mutta äkää syntiä tehkö", Paavalin opetus. Ja ei ole syntiä varoittaa harhoista, kullat ja öljyt ja kulta pölyt ja timantit, ei ole Raamatullista, vaan okulttisen hengen aikaan saamaa SUURTA eksytystä. miski Jumala antaisi maallista rikkautta, näissä muodoissa, kun Hän itse sanoo, älkää olko mammonana orjia. Häh ?
* Oletko itse katkera, olet, sehähän tietää kaikki, minä en ole, Jumalan armosta, voin rakastaa jopa sinua, joka olet kaikkitietävä ja kaikkia voipa ilmestys, milloin sitä, milloin tätä, hyvin tasapainoinen luonne sulla, mikä tai kuka olet tänään, ortodoksi, hellari, ateisti, angnostkko, vaiko jehova, tai mikä lienetkään ? ! Tasapainoiselta kyllä vaikutat ? - Mohikaani_27 ei kirj
* En anna hänestä mitään todistusta, mutta hän väärästä evankliumin julistamisesta kyllä haluan varoittaa, sinuakin, älä mene halpaan, täysin okulttisia henkiä joiden väärää tulta levittää mm. farkkutaillaan, ja epäraamatullisella tavalla muutenkin . Mieshän muuten voi olla vaikka kuinka hyvä ja rikas ja rakaskin, mutta humpuukia julistaa, ja houkuttelee suuria ihmismääriä katsomaan ihmeitään, jotka ei ole Pyhästä Hengetä !
Mohikaani_27 ei kirj kirjoitti:
* En anna hänestä mitään todistusta, mutta hän väärästä evankliumin julistamisesta kyllä haluan varoittaa, sinuakin, älä mene halpaan, täysin okulttisia henkiä joiden väärää tulta levittää mm. farkkutaillaan, ja epäraamatullisella tavalla muutenkin . Mieshän muuten voi olla vaikka kuinka hyvä ja rikas ja rakaskin, mutta humpuukia julistaa, ja houkuttelee suuria ihmismääriä katsomaan ihmeitään, jotka ei ole Pyhästä Hengetä !
* Jos tuollaisia, Öljyä, timantteja, lutapöyä, niin sehän on terveydelle vaarallista raskametallia, ja voi turmella keuhkot, voiko siis olla Jumalasta. Ja muutenkin, tyytykää alahisiin oloihin, älkää korkeita mielitekö", ja nämä maailman kalleimmat ja halutuimmat materiaalitko sitten tulisivat Jumalalta, joka varoittaa kikkauden varoista muutenkin, ja mammonan palvonnasta, Hänkö siiten alkaakin jakamaan näitä ajallisia aarteita. Avatkaa ihmiset silmänne ja korvanne, kuulla mitä Henki seurakunnalle sanoo juuri tänään ja tässä ajassa, juuri ennen Jeesuksen tuloa !
Mohikaani on aivan oikeassa varoittaessaan uskovia ja muitakin tuosta eksytyksestä, joka on meneillään koko maailmassa ja Suomenkin hengellisessä kentässä. Helluntaiherätys on lähtenyt mukaan suosimaan tuota eksytystä, kun on palkannut Marko Selkomaan levittämään Bentleyn ja muiden amerikkalaisten voiteluoppia.
Ei tuollaiset käsien puutumiset ja ihon kananlihalle menot ole Jumalan hengen voimasta syntyneitä. Miksi Jumala puuduttaisi jäseniä ja aiheuttaisi muita harha-aistimuksia? Ja mitä varten Pyhä Henki tarvitsee takinheilutuksia ilmestymiseensä? Nuo kaikki hullutukset Selkomaa on opetellut muilta "voitelijoilta". Uskon, että Selkomaan evankeliointityö tulee päättymään vielä huonosti.Mitäs tässä uskovaisena, Jumalan omana tarvitsee pelätä. Ei sieltä mikään voima tule ainakaan minuun, koska Jeesus asuu minun sydämessäni. Ihan turhaa pelottelua tällainen ja muutenkin, kun on kyse hengellisestä kirjallisuudesta, jonka uskovainen ihminen on kirjoittanut, niin eikö paremmin pitäisi olla vastaanottavaisella mielellä, kun torjua.
Marko on Jumalan oma ja hän julistaa Jumalan sanaa, niin kuin se on kirjoitettu. Hän rukoilee Jeesuksen nimessä sairaiden puolesta ja minun tiedossani ei ole, että hän vaeltaisi mitenkään epäpuhtaasti, tai väärin. On väärin levittää tällaista tietoa Markosta.
Kundaliniopin, tai hengen liittäminen Markoon, tai ylipäätään kehenkään Jumalan palvelijaan, on sitäkin kyseenalaisempaa ja täysin perusteetonta. Ihan parannuksen paikalle pitäisi mennä, kun tällaisia vääriä ja hedelmättömiä kirjoituksia levittää.Kyllä Selkomaan opetuksista on hyvä varoittaa uskovia, samoin muiden harhaopettajien touhuista. Se ei auta asiaa yhtään, miten henkilö toimii seurakunnissa, kun on oman oppinsa perusteet ja hullutukset luettavissa hänen omista kirjoituksistaan. Tällaiset henkilöt ovat monesti susia lammasten vaatteissa.
Selkomaa herättää jo Helluntaiherätyksen sisällä voimakkaita tunteita puolesta ja vastaan. Helluntailiikkeen pääuoman hajaannus ja opilliset erimielisyydet tulevat tässäkin asiassa hyvin esille.
Milloinkahan Helluntaiherätys saa yhteinäiset ohjeet suhtautumisessa tiettyihin asiohin ja ilmiöihin? Olisi hyvä, jos olisi selvä, johdonmukainen linja ja rajat sille, mikä on Helluntaiherätyksen opillinen linja. Ja kenelle se ei kelpaa, voi erota seurakunnasta ja kuka hyväksyy linjauksen, pysyy seurakunnassa. Selkeää linjaa ei saatane koskaan Helluntailiikkeen pääuomalle, koska seurakuntalaiset tuntuvat itsekin olevan kovin eripuraisia keskenään.- efox
Voi voi Mohikaania. Alkaa olla oman lajinsa Ekivaari.
- Älä mene kadotukseen
Niin sinä mohikaanikin menit parjaajien leiriin. Sieltä on vaikeaa palata raittiiseen uskoon.
Marko Selkomaa on Pyhän Hengen täyttämä veli. Monet ovat tulleet uskoon hänen toimintansa kautta. Tiedän Helsingistä muutaman, jotka täyttyivät Pyhällä Hengellä ja alkoivat puhua kielillä.
Jos nimität Pyhää Henkeä pahaksi hengeksi, olet Markus 3:29,30.
Pyydä, jos sinulle vielä annetaan anteeksi? - Pyhä Henki näkyy ja
Tiedätkö mohikaani, että Bileamin aasi on samantasoinen eksyttäjä niiden kanssa, jotka eivät hyväksy henkikastetta.
* En ole koskaan sanonut Pyhää Henkeä pahaksi hengeksi ! Mistä tuollasien keksit ? Pyhä Henki vaan ei tee niitä tekoja, joita tämä kyseinnen julista tekee, Raamattu ei niitä tunne eikä opeta sellaista, hän vaan olettaa ja puollustautuu, että Jumala tekee ihmeitä ilman määrää, mutta ei tee yli kirjoitusten. Miksiköhän mulla on ihan syvä rauha ja lepo Kristuskessa, vaikka tätä väärää evankeliumia vastustankin, ja teen sen Jeesuksen nimessä ja veren kautta, joka suojelee minua pahalta, etten itsekin joudu samaan ansaan, se on inhimillistä ja kiehtovaa, se hurmaa mielen, se on valhe hurmaa !
- Lopeta ajoissa.
Rakas mohikaani.
Sydämeesi on päässyt eksytys. Parjaaja ei voi olla Pyhän Hengen kanssa.- wilker
Mohikaaniko se spämmää sähköpostit täyteen tätä hapatusta. Lopettaisit jo.
wilker kirjoitti:
Mohikaaniko se spämmää sähköpostit täyteen tätä hapatusta. Lopettaisit jo.
* Väärä sana, en parjaa ketään. Varoitan väärästä valheelisesta julistuksesta, en tunne koko miestä, en siis voi häntä parjata ? Oppi vaan miehellä on okulttisminen, ja sen näkee merkeistä. Mies heiluttaa farkkutakkiaan, öljyä vuotaa, liekö shllin vaiko nsteen omaisuutta ? kultapöly lentää, ja on vaarallaista rakasmaetallia hengitettyä vaarallista, timanttejako tippuu taivaalta, missähän Raamatun kohdassa tälläistä luvataan, prpfeeyay eikä appostolit koskaan opettaneet tälläista, täysin vieraan henehgen voimavaikutuksia pinta sähköineen ja virtoineen. Olen itse kokenut "täydellisen" voiman tulon Pyhän Hengen kasteen saamisen yhteydessä, se oli kokemus, jossa jokainen soluni sai kosketuksen, kuitenkaan ei ihoni noussut kananlihalle, eikä mitään pintavirtauksia sähköineen vaikuttanut, vaan kokomus oli sisällä syvällä sisimmässäni, vaikka ei fyysinen olemuskaan siitä pois jäänyt, se vaan oli aivan erilaista, ei mitään siitä, mistä joku puhuu kirjassaan. Koin aidon Pyhän Hengen läsnäolon, joka vaikuttaa viläkin, enimmäskseen sisäistä rakkautta elämään yleensä, ja lähimmäiseen , todellista, eikä mitään imelää siirappi rakkautta, eikä muuta vastaavaa, rakkautta joka antaa voiman käydä syvien vesienkin kautta, hukkumatta, lihallinen minä ei aina siitä voi tykätä, eikä se aian miellytä muitakaan. Kuka ymmärtää, kuka ei ! Mutta farkkutakkien heilutukset menee muiden henkein piikkiin, mutta ei Pyhän Hengen ! Ajan henki on näemmä niin vallannut uskonnolliset, että heille kelpaa mikä vaan, kunhan saa ihmeitä ja omituisuuksia katella !
- v alvo ja rukoile
Näin valitutkin eksyvät.
- Seurakunnassa
Jos mohikaani kuuluisi meidän seurakuntaan, vanhimmisto erottaisi hänet.
Seurakunnassa kirjoitti:
* Se vanhemmisto ei olisi silloin Pyhän Hengen asettama , vaan inhimillinen ja vailla hengentuntemusta, ja hyödytön Kristuksen ruumiin hoitamiseen ! Kristuksen sisäinen tunteminen puuttuu, ja ollaan oman ymmärryksen varassa hoitamassa Jumalan seurakuntaa, joka on hengellinen, ja jumalallallinen, ainakin pitäsi olla !
- Et ole Tiellä
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Se vanhemmisto ei olisi silloin Pyhän Hengen asettama , vaan inhimillinen ja vailla hengentuntemusta, ja hyödytön Kristuksen ruumiin hoitamiseen ! Kristuksen sisäinen tunteminen puuttuu, ja ollaan oman ymmärryksen varassa hoitamassa Jumalan seurakuntaa, joka on hengellinen, ja jumalallallinen, ainakin pitäsi olla !
Uhoat ja nouset vanhimpiakin vastaan.
Seurakunnassa kirjoitti:
Helluntaikirkkoseurakunnissa varmaan näin tehdäänkin niille, jotka kyseenalaistavat Selkomaan harhaopetukset.
On hyvä, että Mohikaani tuo tällä palstalla esille niiden helluntaiseurakunnan jäsenten näkemyksen, jotka eivät hyväksy Selkomaan uuskarismaattista linjaa. Ihmettelen, kuinka nämä muutamat nähtävästi helluntaiseurakuntaan kuuluvat Selkomaa-fanit pyrkivät lyttäämään pitkän aikaa helluntaiseurakunnan jäsenenä olleen henkilön mielipiteet asiasta.
Tietenkin Selkomaa pitää sellaisia saarnoja ja kokouksia, mikä kullekin paikkakunnalle sopii. Hän oli joitakin aikoja sitten esimerkiksi Kainuun kiertueella, jossa uuskarismaattinen ja helluntaikirkollinen linja ei ole saanut kannatusta helluntaiseurakunnissa. Toki Selkomaa pitää kokouksensa tuollaisilla paikkakunnilla seurakuntakohtaista näkemystä kunnioittaen. Muutenhan hänet ajettaisiin tällaisista seurakunnista pihalle harhaoppeineen.
Selkomaa on susi lammasten vaatteissa, koska hän ei joka paikassa kerro todellista oppiaan ja saa näin uskovat vakuuttuneeksi, että toimii Jumalan asialla. Juuri tämän vuoksi on tärkeää, että Selkomaan todelliset harhaopetukset pidetään esillä.- Hengessä palava
Raittiissa helluntailaisuudessa ei vastusteta Pyhän Hengen toimintaa!
- Henget koetteluun
Mikä sitä Pyhän Hengen toimintaa on?
- Jähmmm
Hei! Olen tässä miettinyt että jos uskovaan on mennyt kundaliinivoima niin voiko siitä tehdä parannuksen niin että pelastuu?
Vai voiko yleensäkään pyhän hengen 'asuttamassan' uskovassa aktivoitua kundaliinivoima?
Ps. Ei oo kivaa nähdä intialaisen 'jumalan' kuvia kun tervehenkisesti puolesta rukoillaan.. - Hfkj
Ihan asiaa aloittaja on kirjoittanut!
Varokaa.
Nyt on moni menossa harhaan, että valvokaa omaa tilanne!
Jähmmm: voi tehdä parannuksen. Jeesus antaa anteeksi kun pyydämme syntejämme anteeksi.- VarokaaJaVarokaa
Myös tuota aasia tulee vähän varoa. Ei ne hänen juttunsakan aina kestä päivänvaloa.
- kjhjkjghkgjjh
Vanhana on vitsa väännettävä Mooses 2x32?jae 9 potenssiin 3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894120
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353201Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell861954Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511