Jeesuksen veri pesee puhtaaksi

synneistä

Kääntäkää katseenne Herraan Jeesukseen. Ja tehkää parannus.

10

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~~tähkäpää~~

Katselen ristin uhria tuota,
      Verensä kallis haavoistaan vuotaa.
      Tähteni kärsi Golgatan tiensä,
      täyttäen lain Hän kallisti päänsä.
      Täytetty käskyt, Herran on lain,
      armosta synnit anteeksi sain.
      Siitä sua kiitän Herrani suur'
      autuuden annoit lahjaksi juur'

Kauaksi heitit velkani suuret,
      kiittäen käyn sun ristisi juureen.
      Siellä saan olla turvassa aina,
      tuntoa synti enää ei paina
      Täytetty käskyt Herran on lain,
      armosta synnit anteeksi sain.

Tänäänkin vielä verensä riittää,
      henkeni siitä Jeesusta kiittää
      Vapaa saan olla armonsa kautta,
      pelastus nostaa, kantaa ja auttaa
      Armosta synnit anteeksi sain.
      Autuuden annoit lahjaksi juur'

Kerran kun saan mä juhlihin tulla,
      siihen ei yhtään ansioo mulla.
      Armoaan kiitän luonansa aina
      matkani vaivat, mieltä ei paina.
      armosta synnit anteeksi sain,

http://www.youtube.com/watch?v=xJZHbXnZz9o

• ~~tp~~

Sanat: Pauli Heideman

• Jalovaarako?

Oletko sinä tähkäpää nimimerkki alias Pirkko Jalovaara?Jotenkin nämä sinun juttusi kuulostavat valitettavasti juuri sellaiselta hurmoshenkisyyttä uhkuvalta lahkolaiselta, joka tietää mielestään kaiken! Hyvin Sairasta!

• ~~tähkäpää~~
        Jalovaarako? kirjoitti:

Oletko sinä tähkäpää nimimerkki alias Pirkko Jalovaara?Jotenkin nämä sinun juttusi kuulostavat valitettavasti juuri sellaiselta hurmoshenkisyyttä uhkuvalta lahkolaiselta, joka tietää mielestään kaiken! Hyvin Sairasta!

Kiitos vain kovasti kunniasta!

Mutta olen paljon mitättömämpi ja vähäarvoisempi ihminen hengellisissä kuvioissa, kuin lähes kaikkien tuntema Jalovaara.

Älä päästä luulevaisuutta puserosi alle, sillä sekään ei ole ihan tervettä. :)

Valitettavasti minun täytyy tunnustaa sekin, että yhden
        kerran olen vuosia, vuosia sitten käynyt ystäväni pyynnöstä kuulemassa Jalovaaraa paikallisessa luterilaisessa kirkossa, joten minulle hyvin vieras puhuja, joten en voi enkä haluakaan yhtyä kanssasi hänen leimaamiseensa "hurmoshenkiksyyttä uhkuvaksi", kun en häntä edes
        tunne henkilökohtaisesti, enkä muutenkaan.

Hienoa toki on ja siitä nostan hänelle hattua, jos hän tietää kaiken, sillä silloin hänen on varmasti täytynyt paljon tutkia asioita ja olen onnellinen puolestaan.

Nimittäin se, mitä on jollain toisella, oli se sitten tietoa, taitoa tai jotain muuta, ei ole minulta pois ja siksi minun ei tarvitse tuntea, Taivaan Isälle kiitos, edes katetutta häntä kohtaan.

Kaikkea hyvää myös Sinulle!

• oksettava kultti

Ällöttävää verellä läträämistä.

• Tosiaan Totisesti Totisesti pesee Jeesuxen Veri Puhtaaxi.

Niin et kait sä sitten väität että tee syntiä enää. Ei fiktiossa ja näkymättömissä jaikalin opissa eikä näkyvillä ja käytännössä myöskään koska et ole puhtaaxi silloin pesty.. Muista nyt tämä !!

• jtervas

Hei

Kyllä tähkäpää on oikeassa, tunnen Pirkon ja voin sanoa, että Jumala käyttää häntä voimallisesti. Kyllä suomalainen kateus ja toisten parjaaminen ovat saatanan töitä.
        Olen ollut lukemattomat kerrat hänen avustajanaan rukoilemassa ja ihmeellistä on
        ollut. Mikä muutos on monissa monissa tapahtunut. Ihmiset ovat pelastuneet ja vapautuneet synneistä ja monet ovat parantuneet.
        Laulun katselen ristin uhria tuota sanoittaja on Heikki Nurro, saarnaaja, joka melko
        nuorena sairastui selkärankatuberkuloosiin ja makasi htäysin halvaantuneena ja
        makuuhaavoissa 2 vuotta. Olin aivan pieni poika ja kävin vanhempieni kanssa rukoilemassa hänen puolesta. Kerran kun katsoin häntä, hänen kasn vonsa loistivat kuin enkelin kasvot. Hän nousi vuoteesta, Jumalan ihme tapahtui ja jatkoi työtä entistä terveempänä. Paras kun luet sanat uudestaan ja mietit, mitä Jeesuksen Veren Voima merkitsee. Ristiltä vuoti verei meidän syntiemme puolesta ja myös sairauksiemme. Siinä Veressä on Voima.

• Eri pesuaineet.

Käytätkö sitä yleispesuaineena?

Ariel pesee vaatteet puhtaaksi.
      Nivea suihkusaippua pesee vartalon puhtaaksi.
      Linna shampoo pesee tukan puhtaaksi.
      Yes pesee astiat puhtaaksi.
      Bliw nestesaippua pesee kädet puhtaaksi.
      Mäntysuopa pesee matot puhtaaksi.

• jtervas

Niin, on helppopilkata ja yrittää paikata omaatuntoa jollakin vitsillä. Tiedän hyvin, että sisimpäsi huutaa varmaan tyhjyyttä. Sitä ei mulkoisella pesulla paikata.
        Meillä on maallinen ruumis ja meillä on hengellinen ruumis. Puhdistatutuminen tapahtuu sekä ulkoisesti että sisäisesti. Nämä ovat varmaan ulkoiseen ruumiiseen hyviä neuvoja, mutta sisäiseen puhdistukseen ne eivät käy.
        Siihen tarvitaan Kristuksen Pyhää Verta, Hän on jo tehnyt kaiken puolestamme, rukoilen, että löytäisit Herran ja oppisit tuntemaan Hänet. Joskus voi olla vitsit vähissä. Mutta älä pilkkaa Pyhää Henkeä ja Jeesuksen Veren Voimaa, se voi olla kohtalokasta. Siunauksin!

• profetta

Kerro aloittaja miltä se tuntuu kun veri pesee puhtaaksi synneistä? Ps.Itse olen saanut syntini anteeksi Herraltani Jeesukselta Kristukselta Jumalan Pojalta,hän suuressa armossaan ne anteeksi antoi. ARMOSTA USKON KAUTTA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe