MUISTAKAA TARKISTAA PUHELINLASKU

DNA-asiakas

Muistakaa tarkistaa puhelinlasku,nyt menee helposti virheet läpi.
E-laskun aikana

14

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e-hujaus.

e-laskutus luotiin sen takija, että hujauslaskut menevät helpommin läpi maksatuksessa.

• Laskunsa hoitava.

E-pilleri luotiin sen vuoksi ettei syntyisi teidän kaltaisia pöhköjä.

• Late Lapista.

E-laskut pystyy tarkistamaan, mutta sähköpostiin tulleet laskut ovat jo vähän vaikeampia !

Late Lapista. SSSS Ry!

• miten onnistuu?
        Late Lapista. kirjoitti:

E-laskut pystyy tarkistamaan, mutta sähköpostiin tulleet laskut ovat jo vähän vaikeampia !

Late Lapista. SSSS Ry!

en ole kyllä ikinä maksanut sähköpostilla laskuja.

• Kulutuksensa maksaja
        miten onnistuu? kirjoitti:

en ole kyllä ikinä maksanut sähköpostilla laskuja.

Minun lähes kaikki laskut tulevat sähköpostiin ja kun on koneella toimiva pdf ohjelma ne saa auki hetkessä ja se on siinä näytöllä kuin oikea lasku erittelyineen.
        Mikä siinä on vaikeaa.
        Ja luulisihan jokaisen valveutuneen ihmisen tietävän, mitä tekee elämässään. Vai onko hänen kaikki toimintansa holtittomia, koskee se puhelimen käyttöä, sähkönkulutusta, kulutusta ylipäätään.
        Itse tiedän kuinka paljon olen käyttänyt puhelinta, nettiä ym ja en kyllä polta tarpeettomasti valojakaan, että kämpän (4 h keittiö) on oltava kuin sirkusteltta pelkkänä valomerenä, vaikka pihi en olekaan.

• epävarma.
        Kulutuksensa maksaja kirjoitti:

Minun lähes kaikki laskut tulevat sähköpostiin ja kun on koneella toimiva pdf ohjelma ne saa auki hetkessä ja se on siinä näytöllä kuin oikea lasku erittelyineen.
        Mikä siinä on vaikeaa.
        Ja luulisihan jokaisen valveutuneen ihmisen tietävän, mitä tekee elämässään. Vai onko hänen kaikki toimintansa holtittomia, koskee se puhelimen käyttöä, sähkönkulutusta, kulutusta ylipäätään.
        Itse tiedän kuinka paljon olen käyttänyt puhelinta, nettiä ym ja en kyllä polta tarpeettomasti valojakaan, että kämpän (4 h keittiö) on oltava kuin sirkusteltta pelkkänä valomerenä, vaikka pihi en olekaan.

Mihin naputtelet pdf pankkitunnukset?

• Käyttäjätunnus

prepaid ei laskuja - OK

• Se on.

Se on hyvä olla vara yhteytenä.

• helppo juttu

Prepaidia käytän koko ajan. On tosin sim-kortti myös tavalliseen kännykkäliittymään, mutta lasku on aina vain kuukausimaksun verran, joten on helppo tarkistaa. Tuota liittymää pidän vain varaliittymänä.

• Tyytyväinen asiakas

Prepaidia olen minäkin käyttänyt viimeiset 10 vuotta ja puhelinlaskut ovat pysyneet kurissa. Tietty jossa puhelin äänestyksissä ei ole voinnut äänestää, mutta ei se haitaa, säästyipä sekin raha. Tosin GoMobile antaa pyydettäessä luvan, jos sieltä pyytää.

• paperi pelaa

Hiiteen e-laskut.

• Jyrki Käteinen

Itse olen käynyt laskut maksamassa pääkonttorin infotiskille käteisenä, hyvin on toiminut.

• tarkista viite

Ihan ihme viitteitä on ollut e-laskuissa. Sähkölaskunkin viitteenä oli kaksi viitenumeroa, joista kumpikaan ei vastannut omassa laskussani olevaa. Kenenkähän laskuja pyrkivät minulta laskuttamaan?

• Ei E laskuja

Minulle tai perheellemme tulee vielä kaikki laskut paperina, eivätkä ole pyytäneet siitä maksua. Verkkopankin kautta hoidan kaikki, mutta siitä tulee kuukausimaksu.Espoo on mielestäni järjestänyt vuokranmaksun järkevästi, kerran vuodessa tulee lasku, jossa kerrotaan mitä pitää maksaa kuukaudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      252
      2947
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27