Mahtaako kenelläkään olla tietoa kauppakeskuksen "Kuvataideyhdistyksen tilojen" tulevaisuudesta. Samoin tuntuivat olevan vajaakäytössä IKATA:n tilat ja Kylpyläkaupunki Oy:n tilat.
Onko käynnissä mitään neuvotteluja?
Kauppakeskuksen tilojen vajaakäyttö
16
411
Vastaukset
- Onnellinen Ikaalisis
Rouva Hoikkalan kannattaa tutkia netistä: VOIKO KATEUTEEN KUOLLA ? Väyrynen joskus kirjoitti, että voiko vitutukseen kuolla.
Sinulla näyttää olevan molemmat taudit pahasti päällä !- jarmo taas
Rouvani on taas asian ytimessä koska hän on huolissaan
siitä että veronmaksajamme maksavat huippuvuokraa
Kompille eivätkä asiasta vastaavat virkamiehet ole
laittanet vuokrattuja tiloja käyttöön.
Kompin rakennusprojektin ajan sen johto loisi
kaupungin tiloissa ilmeisesti maksamatta mitään
tiloista tai infran käytöstä, oliko Kompilla edes antaa
toimarilleen luuria ? - Rouva Hoikkala
En ole kateellinen kenellekään eikä minua vituta - ei edes Jarmo! Haluan vain, että Ikaalinen kehittyisi ja kaikki toimisi tehokkaasti!
- ei ohikäveltäväksi
Rouva Hoikkala kirjoitti:
En ole kateellinen kenellekään eikä minua vituta - ei edes Jarmo! Haluan vain, että Ikaalinen kehittyisi ja kaikki toimisi tehokkaasti!
Mitä firmoja Rouva toivoisi niihin viiteen tyhjänä olevaan
pimeään loossiin ja vastaukset toivoisin sillä olettamalla
että nuo firmat eläisivät siellä muutaman vuoden ??? - Rouva Hoikkala
ei ohikäveltäväksi kirjoitti:
Mitä firmoja Rouva toivoisi niihin viiteen tyhjänä olevaan
pimeään loossiin ja vastaukset toivoisin sillä olettamalla
että nuo firmat eläisivät siellä muutaman vuoden ???Jarmo-pieni, miltä kuulostaisi vaikkapa kodinkoneliike?
- PeppuJarmo
Rouva Hoikkala kirjoitti:
Jarmo-pieni, miltä kuulostaisi vaikkapa kodinkoneliike?
Onhan siellä Tekniset, saa jääkaappeja, helloja yms.
- komppikirppis
tai laadukas kirpputori..
- Simo Kindermann
Koko peltihallista tulee kirpputori viimeistään vuonna 2016. Paljostako vetoa?
- kuntokeskus
Simo Kindermann kirjoitti:
Koko peltihallista tulee kirpputori viimeistään vuonna 2016. Paljostako vetoa?
Kompin keskikäytävälle mahtuu hyvin curlingrata.
- Lisääkirpputoreja
Hämeenkyrössä haetaan haetaan yrittäjää jatkamaan toimivaa itsepalvelukirpputoria&kahviota. Toimisko tämä Kompissakin.
Sijaitsee hyvällä ja vilkkaalla kauppapaikalla samassa rakennuksessa mm. KKK-supermarket ja Tokmanni. Pihassa iso parkkipaikka, Vaasantielle muutama sata metriä. Liiketila on siisti, avara ja valoista vuokratila 286m2. Kauppahintaan kuuluu kaikki mitä tarvitset itsesi lisäksi yrityksen pyörittämiseen, eli myyntipaikat, nykyaikainen kassajärjestelmä, hälytinportit, kahvion kalusteet ja laitteet ym ym! Samat ulko-ovet K-supermarketin kanssa, helppo siis kaikkien poiketa kauppareissun yhteydessä!- lopettiko
Paikan pitäjä lopetti vastikään kahvilan H:kyrössä ja nyt on vuorossa kirppis. Kumpikaan ei kannattanut sen aikana.
- positiivi3
Jos kauppa käy kuten on luvattu, kyllä tiloihin on tulijoita. Joku tietävä voisi kertoa meille, onko mitään neuvotteluja käynnissä. Vaarallisen hiljaiselta Komppi näyttää iltaisin, mutta kesällä vilkastunee.
- 113
Lähitapiola muutta komppiin. En vain tiedä miksi. Kait ne ajattelee, että ihmisiä liikku siellä enemmän, kuin nykyisellä paikalla.
- kasko70
No, siinä taas yksi tila Kompista täyteen. Eihän tällaiset muuttajat mitään vetureita ole, sellainen tarvittaisiin nopeasti. Olis tietysti hyvä, jos tulisi uusia yrityksiä eikä näitä paikkaa vaihtavia.
- Tappiola
Tapiolassa hoidan kaikki asiani netin kautta, kuka tarvitsee Tapiolan konttoria. No onpa yksi vuokranmaksaja lisää. Apteekki olisi saanut muutaa Kompiin, vuokran olisi voinu vaikka antaa puoli-ilmaiseksi, se olisi ollut hyvä veturi liikepaikalle. Lähitapiolaa ei enää enää ole olemassakaan, muutoin kuin nimenä S-kauppahan sen osti itselleen.
- liian hyvä bisnes
Miksi ihmeessä ne vakuuttajat jättävät sen hyvässä kunnossa
olevan entisen lähivakuutuksen talon käyttämättä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083