Ateistinen vallankumous! Pakanat mukaan!
http://pakana.150m.com/syntiinlankeemus.htm
Pitkien "turhien", rasittavien keskustelujen ja loppumattomien viestiketjujen jälkeen tuon teille linkin joka tuo kaikki väittelyt nolla pisteeseen uskontojen tilillä!
Yksijumalaiset Uskonnot-Ateismi.
Score: o pointis - 100 points.
Nimenomaan kaikkien uskovaisten tappioksi, oli keskustelun aihe mikä tahansa.
Ateismin peruuttamaton voittokulku
6
88
Vastaukset
Jumala istuu Taivaassa valtaistuimellaan, eikä ateismi ole pystynyt Häntä sieltä syöksemään pois, eikä koskaan pystykään.
Sen sijaan Jumala tulee kerran tuomitsemaan kaikki ihmiset. Uskovat menevät iankaikkiseen elämään Taivaassa, mutta ateistit iankaikkiseen kadotukseen helvetissä. Siinä se ateistin "peruuttamaton voittokulku" saa sinettinsä.- JumaIa
Jaakob-bebis, ainakin kolmannen kerran joudun komentamaan sinua: älä ota itsellesi minun valtuuksiani. Sinulla ei edelleenkään ole osaa eikä arpaa siihen kuka kadotukseen käsketään, eikä sinulla totisesti ole lupaa leikkiä Jumalaa. Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.
Olen tässä ajatellut että sinulle saattaisi tehdä hyvää piipahtaa kadotuksessa. Saattaisit yllättyä. JumaIa kirjoitti:
Jaakob-bebis, ainakin kolmannen kerran joudun komentamaan sinua: älä ota itsellesi minun valtuuksiani. Sinulla ei edelleenkään ole osaa eikä arpaa siihen kuka kadotukseen käsketään, eikä sinulla totisesti ole lupaa leikkiä Jumalaa. Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.
Olen tässä ajatellut että sinulle saattaisi tehdä hyvää piipahtaa kadotuksessa. Saattaisit yllättyä.Jaakob syyllistyy ylpeyden ja itsensä ylentämisen synteihin, ja mikä pahinta, hän on hyljännyt Jumalan ja tehnyt Raamatusta itselleen epäjumalan. Lähetäpä tosiaan hänet tänne Suur-HeIvettiin tutustumiskäynnille, minä järjestän hänelle juuri sitä mitä hänen sielunsa halajaa sekä annan hänelle videokameran ja huolehdin siitä että hänen päiväkirjansa saa maksimaalisen levityksen pitkin kristittyä maailmaa. Katsotaan sitten kuka viimeksi ja makeimmin nauraa - lopputulos voi olla melkoinen yllätys yhdelle jos toisellekin. :-]>
- Alkuper toteaa
Taikasanat, joilla luot tyhjäöstä itsellesi mielikuvitusmaailman perustat.
Lopputulos on nolla, oikeassa elämässä. - ...
Olisko sinulla Jaakob näyttää väitteestäsi vaikkapa valokuvan?
- Atte todistaa jehovaa
... kirjoitti:
Olisko sinulla Jaakob näyttää väitteestäsi vaikkapa valokuvan?
5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti matkaan annettuaan heille ohjeet:
"Älkää menkö vierasheimoisten keskuuteen älkääkä mihinkään Samarian kaupunkiin. 6 Sen sijaan menkää Israelin kansan eksyneiden lampaiden luo 7 ja julistakaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.' 8 Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa spitaalisia ja ajakaa pois pahoja henkiä. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa
Monessa kohtaa raamattua puhuu alkuperäinen Jeesus.
On laskettu, että itse Jeesuksen sanomista on alle 5%, raamatussa, ja se ei ole myönteistä ei-juutalaisille.
Loput ovat tarinoiden sepittäjiä, muokkaajia sekä omana itsenään esiintyvää loisintaa, kuten esim. kaikki Paavalin kirjoitukset!
Juutalaisten Jumala ei ns. pelasta pakana-kristittyjäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062