Ateismin peruuttamaton voittokulku

Pikku-huop Juhani

Ateistinen vallankumous! Pakanat mukaan!

http://pakana.150m.com/syntiinlankeemus.htm

Pitkien "turhien", rasittavien keskustelujen ja loppumattomien viestiketjujen jälkeen tuon teille linkin joka tuo kaikki väittelyt nolla pisteeseen uskontojen tilillä!
Yksijumalaiset Uskonnot-Ateismi.
Score: o pointis - 100 points.
Nimenomaan kaikkien uskovaisten tappioksi, oli keskustelun aihe mikä tahansa.

6

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala istuu Taivaassa valtaistuimellaan, eikä ateismi ole pystynyt Häntä sieltä syöksemään pois, eikä koskaan pystykään.

Sen sijaan Jumala tulee kerran tuomitsemaan kaikki ihmiset. Uskovat menevät iankaikkiseen elämään Taivaassa, mutta ateistit iankaikkiseen kadotukseen helvetissä. Siinä se ateistin "peruuttamaton voittokulku" saa sinettinsä.

• JumaIa

Jaakob-bebis, ainakin kolmannen kerran joudun komentamaan sinua: älä ota itsellesi minun valtuuksiani. Sinulla ei edelleenkään ole osaa eikä arpaa siihen kuka kadotukseen käsketään, eikä sinulla totisesti ole lupaa leikkiä Jumalaa. Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.

Olen tässä ajatellut että sinulle saattaisi tehdä hyvää piipahtaa kadotuksessa. Saattaisit yllättyä.

• JumaIa kirjoitti:

Jaakob-bebis, ainakin kolmannen kerran joudun komentamaan sinua: älä ota itsellesi minun valtuuksiani. Sinulla ei edelleenkään ole osaa eikä arpaa siihen kuka kadotukseen käsketään, eikä sinulla totisesti ole lupaa leikkiä Jumalaa. Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.

Olen tässä ajatellut että sinulle saattaisi tehdä hyvää piipahtaa kadotuksessa. Saattaisit yllättyä.

Jaakob syyllistyy ylpeyden ja itsensä ylentämisen synteihin, ja mikä pahinta, hän on hyljännyt Jumalan ja tehnyt Raamatusta itselleen epäjumalan. Lähetäpä tosiaan hänet tänne Suur-HeIvettiin tutustumiskäynnille, minä järjestän hänelle juuri sitä mitä hänen sielunsa halajaa sekä annan hänelle videokameran ja huolehdin siitä että hänen päiväkirjansa saa maksimaalisen levityksen pitkin kristittyä maailmaa. Katsotaan sitten kuka viimeksi ja makeimmin nauraa - lopputulos voi olla melkoinen yllätys yhdelle jos toisellekin. :-]>

• Alkuper toteaa

Taikasanat, joilla luot tyhjäöstä itsellesi mielikuvitusmaailman perustat.
        Lopputulos on nolla, oikeassa elämässä.

• ...

Olisko sinulla Jaakob näyttää väitteestäsi vaikkapa valokuvan?

• Atte todistaa jehovaa
        ... kirjoitti:

Olisko sinulla Jaakob näyttää väitteestäsi vaikkapa valokuvan?

5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti matkaan annettuaan heille ohjeet:
        "Älkää menkö vierasheimoisten keskuuteen älkääkä mihinkään Samarian kaupunkiin. 6 Sen sijaan menkää Israelin kansan eksyneiden lampaiden luo 7 ja julistakaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.' 8 Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa spitaalisia ja ajakaa pois pahoja henkiä. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa

Monessa kohtaa raamattua puhuu alkuperäinen Jeesus.
        On laskettu, että itse Jeesuksen sanomista on alle 5%, raamatussa, ja se ei ole myönteistä ei-juutalaisille.
        Loput ovat tarinoiden sepittäjiä, muokkaajia sekä omana itsenään esiintyvää loisintaa, kuten esim. kaikki Paavalin kirjoitukset!
        Juutalaisten Jumala ei ns. pelasta pakana-kristittyjäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      152
      4071
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1748
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1003
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      901
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      52
      872
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      859
    Aihe