Täytyy olla erittäin tyhmä, kun vippikierteeseen lähtee. Laina pankista on eri asia, se sovitaan tiukkojen ehtojen kanssa ja täytyy olla takeita takaisinmaksy kyvystä. Pankkilainaa ei luusereille myönnetäkään. Mikä ihme saa ihmisen velkaantumaan joka taholle ja sitten valittamaan 'kohtaloaan'. Vastays = tyhmyys ja yksinkertaisuus.
Vippaaja = tyhmä
7
129
Vastaukset
- korkeat korot
Ei mene aina ihan näinkään. Jouduin työttömäksi ja hakemaan tt-tukea vaan siellä tehtiin aivan väärät laskelmat ja tuki evättiin. Tein valituksen ja meni pitkä aika ennenkuin sain minulle kuuluvan tukeni. Jostain oli pakko saada ruokaa pöytään, Ainut keino oli ottaa pikavippejä joiden avulla selvisin. Lianaa en olisi pankista työttömänä saanut.
- stupidot
Okei. Olkoon tuollainen hätätilassa ainutkertainen, takaisin heti maksettu, vippi jotenkin hyväksyttävä. Siis jos sen hoitaa heti ajallaan. Lähinnä tarkoitin tuota vippikierrettä.
- Ei mikään hätätila
Työsuhteen loppumiseen on syytä varautua ja se tapahtuu säästämällä palkastaan sen verran rahaa, että pärjää jonkinlaisen ylimenoajan ilman tukeakin. Tyhmää jättäytyä onnensa varaan tässäkin asiassa.
Ja ennen kuin aletaan puhua kultalusikoista: lomautettuna tässä olen minäkin, mutta on sen verran rahaa syrjässä, ettei heti tule nälkä jos kassa viivyttelee hakemuksen kanssa. - korkeat korot
Ei mikään hätätila kirjoitti:
Työsuhteen loppumiseen on syytä varautua ja se tapahtuu säästämällä palkastaan sen verran rahaa, että pärjää jonkinlaisen ylimenoajan ilman tukeakin. Tyhmää jättäytyä onnensa varaan tässäkin asiassa.
Ja ennen kuin aletaan puhua kultalusikoista: lomautettuna tässä olen minäkin, mutta on sen verran rahaa syrjässä, ettei heti tule nälkä jos kassa viivyttelee hakemuksen kanssa.Kun olet jo pienipalkkainen eikä palkka riitä muutenkaan elämiseen on siitä mahdotonta säästää yhtään mitään työttömyyden varalle.
Minun kannaltani katsottuna puhutaan kultalusikoista jos palkastaan kykenee säästämään.
Mites noin fiksu ihminen tänne kommentoi? Eiks teille ole ihan omat foorumit?
- stupidot
On on. Mutta välillä haluan päivittää itseni alemman sosiaaliluokan elämästä. On melkoinen extreme käydä silloin tällöin kurkkaamassa, miten huono-osaiset porskuttavat ja uppoavat.
- One:))
Hoh hoijakkaa!
Kylläpä saat pienistä asioista "kiksejä" :((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966