Millainen on ateistiparin / perheen elämä?

ateistipari

Kun täällä ollaan nyt puhuttu muutaman pv ajan "millaisuuksista", niin jatketaan samalla teemalla.
Pian hääpv jälkeen kehittyy ateistiparille kielteisiä tapoja.
Riitelystä ja kinastelusta tulee jokapv.
Kun syntyy lapsia, uusi ateistiisä ja ateistiäiti toteavat, ettei heillä ole taitoja vanhemmuuteen eikä myöskään avioliittoon.
Onko näin, on, koska erotitilastot ovat niin korkeat.
Mitä pitäisi ateistien tehdä toisin, koskien myös ateistisia avopareja

10

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskossa eteenpäin

Elinikäin kestävä suhde rakennetaan viisaudella ja ymmärryksellä, ei tyhmyydellä, juonittelulla ja minä keskeisyydellä.
      Siitä vaan ateistit suhteen "rakennuspuuhiin".

• miksi avioon ollenka

Tosi huolestuttavaa tuollainen perhe-elämä.

• ertyusdfghjk

ateistisuus on sitä, että millään ei oo mitään väliä, keskitytään vain siihen mikä pakko tehdä.
        Miten siihen voi soveltaa ymmärrystä ja viisautta, ei mitenkään

• ertyusdfghjk kirjoitti:

ateistisuus on sitä, että millään ei oo mitään väliä, keskitytään vain siihen mikä pakko tehdä.
        Miten siihen voi soveltaa ymmärrystä ja viisautta, ei mitenkään

"ateistisuus on sitä, että millään ei oo mitään väliä"

Todista.

• Uskonnoton 61 v

Ihmetyttää aloittajan lähtökohdat. Hän pitää oletuksena, että ateistiperheessä olisi jotenkin kielteisempää kuin uskovaisissa perheissä. Aivan perusteeton lähtökohta!

Olemme pain 40 vuotta naimsisisa ollut pari, meillä on aikuisia lapsia. Emme ole koskaan tarvinneet kirkkoja paitsi konserttipaikkoina ne ovat hyviä. Emme välitä uskonnosta. Lastenlapsilla on pidetty ihanat, koskettavat ja henkilökohtaiset nimijuhlat aikanaan.Elämämme on onnellista. Uskontoa ja jumalia emme ole kaivanneet.

• fdkjhu

Hmm. Kaksikymmentä vuotta ollaan avioliitossa oltu. Ei uskota jumaliin kumpikaan, että sillä lailla menee ihan hyvin ilman turhia hörhöilyjä. Lapsia meillä ei ole, mutta eipä ole muitakaan murheita, mitä nyt vahän jalkasärkyjä se semmoisia.

• >>>Onko näin, on, koska erotitilastot ovat niin korkeat.

• näin meillä

Elinikäinen suhde rakennetaan myös uskollisuuteen,siloin se on arvokasta ja turvallista..... ei pompita kukasta kukkaan.

• Aloittajan ei kannattaisi levitellä perhe-elämäänsä noin yksityiskohtaisesti. Hänet voidaan tunnistaa.

• Jos toinen avioparista paukahtaa kesken avioliiton uskoon ja alkaa käännyttämään toistakin, niin siitä ei avioero ole kaukana. Riippuu silloinkin tapauksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2226
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1664
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1333
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1078
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1054
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe