Auton maalipinnan kestopinnoite?

Seinäjoella

18

2959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seinajoppe
    • Seinäjoella

Varikko tekee pelkkiä teippauksia ja pitäisi olla firma joka tekee sellaisen erikoiskäsittelyn maalipinnalle että kestää vuosia.

• collinitewax

Tuolta voisi kysyä -> http://www.shineld.fi/page/2/yhteystiedot

Itse olen autovahaa tuolta hakenut ja noilla ainella saa jo ihan itsekkin hyvän aikaiseksi. Toki ihan eri sitten kun ammattimies sen tekee.

• Anonyymi

Tänne mä ainakin auton veisin pinnoitukseen jossei olisi rahasta kiinni.

• oooooooooooooooooooo

Nyt kuule itte vaan vahapurkki omaan käteen ja hihat heilumaan !

• Anonyymi

Ootko vähän noloo

• Anonyymi

Vahaa sinä keskenäsi. Nyt puhutaan kestopunnoitteesta.

• oooooooooooooooo:lle

Et kyllä tiedä mistään mitään. Ihan eri asia vahata kuin kestopinnoittaa.

• pöö

käyppä tuulilasikorjaus/autofiksaus Vesa kujala tuottajantie 12

• Anonyymi

Vesa on kova mies kehumaan itteensä olispa työn jälkikin vielä yhtä hyvää.

• ammatilailen olen..

Ei ole olemassa 3 vuotta kestäviä vahauksia,ihan huuhaa puhetta vaikka jotkut mainostavat.!!Alan ammatilaisen tiedän että ihan maksimi on n.puolisen vuotta ja se on siinä sitten.!!Tietty jos auto seisoo tallissa perssujen alla niin se kestää sen 3 vuotta mutta ei muuten.!!

• Anonyymi

Ei oo vahoja mutta pinnoitteita on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo vahoja mutta pinnoitteita on

Ei ole olemassa 3 vuotta kestäviä pinnoitteita.
        Mitenkä todistat. Jos valitat, sanovat että on pesty harjakoneella eikä käsin. ym. Pinnoitteissa on hyvin paljon ohjeita ja vaatimuksia hoidosta.

Mitäpä auton maalipinnalle tulee, jos ei vahaa vaan pesee kun on likainen, harjapesussa sateisella säällä, 2 kk välein.

Ei yhtään mitään pahaa. Se on koettu, vm 1985 alkaen olen pitänyt uutena ostamiani autoja 11-18 vuotta. Hyvin ovat menneet kaupaksi. kukaan ei ole katsellut maalipintoja, tekniikka, ajettavuus, äänet on kiinnostanut.
        Ennenkin 1985 en vahannut, mutta muistin että silloin en pitänyt kaikkia niin kauan.

Itse laiton vahaussäästöt yms. matkakassaan ja on sitä melkoisesti matkusteltukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä todistat. Jos valitat, sanovat että on pesty harjakoneella eikä käsin. ym. Pinnoitteissa on hyvin paljon ohjeita ja vaatimuksia hoidosta.

Mitäpä auton maalipinnalle tulee, jos ei vahaa vaan pesee kun on likainen, harjapesussa sateisella säällä, 2 kk välein.

Ei yhtään mitään pahaa. Se on koettu, vm 1985 alkaen olen pitänyt uutena ostamiani autoja 11-18 vuotta. Hyvin ovat menneet kaupaksi. kukaan ei ole katsellut maalipintoja, tekniikka, ajettavuus, äänet on kiinnostanut.
        Ennenkin 1985 en vahannut, mutta muistin että silloin en pitänyt kaikkia niin kauan.

Itse laiton vahaussäästöt yms. matkakassaan ja on sitä melkoisesti matkusteltukin.

Kyllä mun autossa on ainakin vahat hyvin pysynyt käsin pesen auton vaha ystävällisellä esipesuaineella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän kirjoittanut ei erota ruostetta paskasta kyllähän molemmat ruskeeta on.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mutta ku piti mainostaa omaa firmaa ku ei oo töitä

• Anonyymi

Haapalan suku on hyviä tässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe