OFFI 1000 tuli uskoon ja pyytää anteeksi uskovilta.
Uutinen
12
89
Vastaukset
- ---
Tuo ei ilmeisesti sinusta ole trollailua, vaan palstan aiheen mukaista asiallista keskustelua.
- ...
...
- Pisteitä offille
Niin, totta on, että uskoton ei ymmärrä uskovaisen nöyryyttä ja katuvaisuutta. Hattua nosta kun joku näin julkisesti pyytää anteeksi pahoja tekoja uskovia kohtaan.
- harhaoppisia karta:
Mitenkäs OFFI tuli uskoon, kun Raamatun mukaan Jeesus, uskon kautta tulee ihmiseen, tämänkin helluntailaiset opettavat ihmisteoksi. Peru nopeasti luuloteltu uskoontulosi ja salli Jeesuksen Kristuksen Pyhän Henkensä kautta tulla sinuun asumaan.
Jeesus sanoo: "Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät". Helluntailaiset opettavat päinvastoin: "valitse Jeesus!" Tämähän on tietenkin gnostilaista jumalanpilkkaa, vapaanratkaisuvallan harhaoppia, jota helluntaiuskonto levittää. Tämä kuullostaa kovin hurskaalta, mutta ei ole Jumalan omaa sanaa. - Offi10000
Offi otti Jeesuksen Kristuksen pelastajakseen. Niin yksinkertaista.
- Oikein hyvä
Hyvä Ohofi
- OFFI1000
Illuusio ja uskonharha ei istu ei.
- OFFI1000
OFFI1000 kirjoitti:
Illuusio ja uskonharha ei istu ei.
vahingossa kirjoitin näin: Illuusio ja uskonharha ei istu ei.
Sitä en tarkoittanut tietenkään.
- Varmasti niin.
Elä huijo etelänmies, ota ohvi.
- Offi1000
En oo etelän mies. Olen Kainuun mies.
- OFFI1000
Näyttää olevan niitä OFFI1000 ympäri Suomenniemeä.
- Hieno juttu
Joo. Kato. Uskovalla on ystäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458