Moro, milloin aukeaa? tuleeko liha- ja kalatiski?
uusi s-market lempäälän keskusta
28
1563
Vastaukset
- Bonus pellet uskoo
Samaa suojakaasu tavaraa varmasti vaan enemmän. Itse ostan lihani luomuna tuottajalta ja kalani kalastan itse tai ostan kalakauppiaalta. Lidil varmasti tulee menestymään vieläkin paremmin,kun kolhoosikauppa saapuu naapuriin.
- yksimuvit
aukeaa nyt torstaina....en tiedä tuleeko noi tiskit sinne,mutta joku oma keittiö tulee joten varmaan salaatteja ja muuta sellista sieltä saa....pitää mennä katsomaan mitä siellä on.....yksi hyvä asia ainakin tulee eli otto automaatti josta saa rahaa nostettua ja hyvä kun apteekki on sitten samassa kiinteistössä....
- Eläkeläispari
Miksi tupa tyhjennettiin heti avajaispäivänä?. Harmittaa kun 35km päästä tultiin vartavasten ja avajaiset loppui lyhyeen.
- palohälytys
Hei...kyllä sinne olisi päässyt kun olisi hetken odotellut...siellä oli palo hälytys joka oli aiheeton...olin kanssa siellä sivulla oottelemassa että pääsin sisälle...
- puntti1
Moi, S-Marketissa on isompi Lihatiski kuin ideaparkissa ja tuotteet näytti tosi hyviltä että sinne vaan.
- fasfdasdf
On kyllä mainio kauppa vanhaan verrattuna. Oikein hyvä parannus.
- En osta ässästä
Kolhoosikauppa silti,kyllä yrittäjävetoiset kaupat on oikeita kauppoja.
- ekusoivyiual
Sinä taidat käydä sitten siinä naapurissa kaupassa...
- My way
Smarket 30% kallimpaa kun lidl sanoisin näin.
- onnea vaan
lidl on hyvä kauppa köyhälle, sieltä paljon suolapitoista säilykettä.
lattialta kerättyä lihanroipetta myös löytyy.
markalla saa markan tavaran!!!!!!!!
- Isoveli vielä valvoo
Tyhmät maksaa sen 30% enemmän,kun ne luulee että markan X-tra lenkistä saa saman verran bonulsta. Ja mitä köyhyyteen tulee,niin hintatietoisilla ihmisillä on varallisuutta enemmän,kuin tyhmillä jotka sinisilmäisesti uskoo s-huuhaahan. Eikä Lidil vakoile asiakkaitansa ja heidän kulutustottumuksiaan.
- ¨ ¨ ¨ ¨
Ninpä niin. Pitää käydä ensin hakemassa halpistavarat saksalaisesta kaupasta ja sitten oikeat ruoat s-marketista. Ei niitä Euroopasta rahdattuja säilykkeitä ainakaan viitsi ostaa.
- boonuksia s-marketis
¨ ¨ ¨ ¨ kirjoitti:
Ninpä niin. Pitää käydä ensin hakemassa halpistavarat saksalaisesta kaupasta ja sitten oikeat ruoat s-marketista. Ei niitä Euroopasta rahdattuja säilykkeitä ainakaan viitsi ostaa.
S-kauppa on kommarien putiikki, a-y aktiivien suosikki, jossa köyhää koijataan bonuksia keräämään. Tukevat ämmät ja äijät ostaa perkeistä tehtyä makkaraa, siitähän saa jumankauta pisteitä!
- jokke.pappa 4
Jos nyt totta puhutaan, niin kaikkien pitäis laittaa K ja S ketjun kaupat boikottiin, niillä on hallussa 80% markkinoista Suomessa, Vertaa Lidl 6% markkina osuus. eli S ja K ketjua voidaan suoraan syyttää Suomalaista euroopan kalleimmasta ruuasta.
Eli turha urputtaa, käykää Tarmo lähikaupoissa Lidlissä ja yksityis omisteisissa, niin varmaan alkaa ruuan hinta tippuun, mutta Suomalaiset on tolloja kun ei tajua yhtään mitään, avajaisissa ilmainen muoviämpäri jonotetaan tunti, ja viimeisestä tapellaan.
Tuulipuku kansa loistaa tyhmyydellään. - samaa mieltä
oikeassa olet jokke-pappa!!!
- Ämpäri päässäkö
Samoilla linjoilla jokke papan kanssa.
Ainoo mistä voi saada niin bonukset ettei paljoa k.useteta on auton tankkaus s-ryhmän abc asemilta,koska polttoaineiden hinnat on melkein samaa tasoa kaikilla asemilla. - Alkon/apteekin asiak
Parkkipaikat ei tule riittämään vilkkaana päivänä kun ei meinannut vanhassakaan paikassa aina riittää. Mutta voihan sen autonsa viedä vaikka vanhan ässän pihaan siksi aikaa kun hakee kossua tai käy apteekissa.
- jaakko_ele
Hyvä parannus tämä uusi kauppa Lempäälään. Paljon monipuolisempi ja lisäksi tosiaan nuo lihat ja kalat löytyvät. Ite en enää Prismaan saakka lähde ollenkaan. Iso plussa. Mitä vanhan S-marketin tilalle muuten tulee?
- suoinyiponmh
On todella hyvä kun tuon uuden kaupan tekivät.Paljon tuli valikoimaa lisää ja ne palvelutiskit on tosi hyvä juttu.Ensi viikon torstaina aukeaa sitten sääksjärvelle seuraa s.market....
Vanhat tilat vuokrataan oli ainakin lehdessä maininta kun oli avajaisista juttua.Yhtä tai useanpaa vuokralaista etsivät.
Siinä olis kierrätyskeskuksellekkin hienot tilata ainakin osa siitä tilasta....
- Se on auki.Tiskit on
Joo, se on auki. Liha- ja kalatiski on.
Kas tässäpä muut vastaukset. Kauan ovat muut keskustelijat välttäneet oikeata vastausta. Hyvinkin johdonmukaisesti.
25.3. - 4.4.2013
Samaa suojakaasu tavaraa varmasti vaan enemmän. Itse ostan lihani luomuna tuottajalta ja kalani kalastan itse tai ostan kalakauppiaalta. Lidil varmasti tulee menestymään vieläkin paremmin,kun kolhoosikauppa saapuu naapuriin. aukeaa nyt torstaina....en tiedä tuleeko noi tiskit sinne,mutta joku oma keittiö tulee joten varmaan salaatteja ja muuta sellista sieltä saa....pitää mennä katsomaan mitä siellä on.....yksi hyvä asia ainakin tulee eli otto automaatti josta saa rahaa nostettua ja hyvä kun apteekki on sitten samassa kiinteistössä.... Miksi tupa tyhjennettiin heti avajaispäivänä?. Harmittaa kun 35km päästä tultiin vartavasten ja avajaiset loppui lyhyeen. Hei...kyllä sinne olisi päässyt kun olisi hetken odotellut...siellä oli palo hälytys joka oli aiheeton...olin kanssa siellä sivulla oottelemassa että pääsin sisälle... Moi, S-Marketissa on isompi Lihatiski kuin ideaparkissa ja tuotteet näytti tosi hyviltä että sinne vaan. On kyllä mainio kauppa vanhaan verrattuna. Oikein hyvä parannus. Kolhoosikauppa silti,kyllä yrittäjävetoiset kaupat on oikeita kauppoja. Kolhoosikauppa silti,kyllä yrittäjävetoiset kaupat on oikeita kauppoja. Smarket 30% kallimpaa kun lidl sanoisin näin. lidl on hyvä kauppa köyhälle, sieltä paljon suolapitoista säilykettä.
lattialta kerättyä lihanroipetta myös löytyy.
markalla saa markan tavaran!!!!!!!! Tyhmät maksaa sen 30% enemmän,kun ne luulee että markan X-tra lenkistä saa saman verran bonulsta. Ja mitä köyhyyteen tulee,niin hintatietoisilla ihmisillä on varallisuutta enemmän,kuin tyhmillä jotka sinisilmäisesti uskoo s-huuhaahan. Eikä Lidil vakoile asiakkaitansa ja heidän kulutustottumuksiaan Ninpä niin. Pitää käydä ensin hakemassa halpistavarat saksalaisesta kaupasta ja sitten oikeat ruoat s-marketista. Ei niitä Euroopasta rahdattuja säilykkeitä ainakaan viitsi ostaa Jos nyt totta puhutaan, niin kaikkien pitäis laittaa K ja S ketjun kaupat boikottiin, niillä on hallussa 80% markkinoista Suomessa, Vertaa Lidl 6% markkina osuus. eli S ja K ketjua voidaan suoraan syyttää Suomalaista euroopan kalleimmasta ruuasta.
Eli turha urputtaa, käykää Tarmo lähikaupoissa Lidlissä ja yksityis omisteisissa, niin varmaan alkaa ruuan hinta tippuun, mutta Suomalaiset on tolloja kun ei tajua yhtään mitään, avajaisissa ilmainen muoviämpäri jonotetaan tunti, ja viimeisestä tapellaan.
Tuulipuku kansa loistaa tyhmyydellään. oikeassa olet jokke-pappa!!! Samoilla linjoilla jokke papan kanssa.
Ainoo mistä voi saada niin bonukset ettei paljoa k.useteta on auton tankkaus s-ryhmän abc asemilta,koska polttoaineiden hinnat on melkein samaa tasoa kaikilla asemilla. Parkkipaikat ei tule riittämään vilkkaana päivänä kun ei meinannut vanhassakaan paikassa aina riittää. Mutta voihan sen autonsa viedä vaikka vanhan ässän pihaan siksi aikaa kun hakee kossua tai käy apteekissa. Hyvä parannus tämä uusi kauppa Lempäälään. Paljon monipuolisempi ja lisäksi tosiaan nuo lihat ja kalat löytyvät. Ite en enää Prismaan saakka lähde ollenkaan. Iso plussa. Mitä vanhan S-marketin tilalle muuten tulee? On todella hyvä kun tuon uuden kaupan tekivät.Paljon tuli valikoimaa lisää ja ne palvelutiskit on tosi hyvä juttu.Ensi viikon torstaina aukeaa sitten sääksjärvelle seuraa s.market....
Vanhat tilat vuokrataan oli ainakin lehdessä maininta kun oli avajaisista juttua.Yhtä tai useanpaa vuokralaista etsivät.
Siinä olis kierrätyskeskuksellekkin hienot tilata ainakin osa siitä tilasta.... - Liikaa ÄSSIÄ
Ja Vesilahden s-market hukkuu vanhaan tavaraan,kun kaikki jotka ajaa uuden lempäälän Ässän ohi hakevat sieltä tuoreempaa.
- Sfun&fun
Kiitos S
- autoilijoille vai???
Kuka insinööri on suunnitellut kyseisen kaupan parkkipaikat??? On kyllä mennyt ruutupaperi väärinpäin. Älynväläys rakennella kauheita korokkeita kun on muutenkin pienempi piha kuin vanhalla kauppapaikalla.
- Joo, se on auki. Lih
Joo, se on auki. Liha- ja kalatiski on.
- Hölmöläisten hommaa
Autoilijoille vai???. Olet ihan oikeassa parkkipaikka on susi,kylla siella pientä peltiruttua alkaa syntyä,kun vekslataan ja peruutellaan. Vanhalla ässällä oli vara valita mihin autonsa parkkaa,eikä se tietenkään haittaa vaikkei saa ihan ovien eteen kun pystyy autoa pidemmän matkan vielä kävelemään. Mutta kun se piti siihen saada,niin eipä siinä paljoa tonttia pystytty venyttelemään suuntaa jos toiseen. Kait siihen nesteen kiusaksi vielä pystytetään kylmäasemakin johkin kulmaan.
- Kimir
Jos ei osaa ajaa, niin onhan se vaikeaa!
- Lidl silti edullinen
- minä ensin
Joo ei osata ajaa, se lempäälän s-marketin parkkipaikalla kyllä selviää.
Jokunenpäivä sitten näin naisen lastaavan autoaan kärrykatoksen vieressä ajoradalla. Seuraus tuosta oli liikenteen jumiintuminen ja hetkessä monen auton suma ja ruuhka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401