Viikatemies

Loppu tuli

Huomasitteko tässä viimeisessä jaksossa sellaisen kummallisen tummiin pukeutuneen viikatetta kantavan miehen? Se käveli Scripsin huoltamolla silloin kun Oscar oli tullut autolla sieltä nummitalolta ja jutteli pc Joen kanssa.
Oliko ohjaaja laittanut viikatemiehen tarkoituksella sinne taustalle?

16

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansaitulle eläkkeelle,

      En nähnyt. Kuoleeko se Blaketon? En muista miten tuossa kävi. Mutta ikä kyllä blaketonilla painaa jo selvästi eikä ole edes ollut joka jaksossa mukana.

      • oskari6

        Kuoleeko Blaketon?
        Se jäi arvoitukseksi koska tämä oli viimeinen jakso mitä on tehty.


    • viikatemies
      • Blaketon

        Voih! Täysin puun takaa tuli viimeinen jakso. Mitä mä nyt sitten seuraan iltaisin,,,,


      • Ormerod
        Blaketon kirjoitti:

        Voih! Täysin puun takaa tuli viimeinen jakso. Mitä mä nyt sitten seuraan iltaisin,,,,

        Kyläsairaalaa.


    • LilliZ

      Joo, mä honasin. Oli aika jännä ilmestys! Ohjaajan jotain huumoria? Vai vinkki siitä, että blaketon kuolee sittenkin?
      Oli kyllä tosi inhottavan ärsyttävä loppu sarjalle! Miksi tuollainen lopetus?

      • Nuffield

        Oikeastaan hieno loppu, Kohtaaminen kuoleman kanssa Oskar siirtyi henkimaailmaan kaikkien rakastamana rauhallisesti. Ei tarvinnut kitua vaipoissa missään senioritalossa.


      • Heart Beat

        Todennäköisesti siksi, että siinä vaiheessa, kun jaksoa tehtiin, ei vielä tiedetty, loppuisiko sarja siihen. Sehän oli tyypillinen "cliffhanger", jonka jälkeen katsojat on helppo houkutella sarjan pariin uudestaan.

        Blaketon: jos omistat tallentavan digiboksin, voit edelleen katsella Sydämen asiaa iltaisin. Sehän alkaa maanantaina alusta päiväsarjana.


    • oöiööoööliuuuuu

      Kuka pölvästi tuota nyt kyttää ruudusta vielä uudestaan?

      Hyvä kun loppui. Parempaa ohjelmaa tv.hen tuollaisen pas.kan tilalle.

    • jospa ei lopukaan

      Otti kyllä silmään, kun mies kanteli viikatetta. Minun oletus on, että se on tarkoituksella laitettu kuvastamaan sarjan loppumista. Onkohan tuokin jätetty tarkoituksella katsojan päätettäväksi, kuoliko Blaketon, jos vaikka sattuvatkin tekemään joskus vielä uusia jaksoja?

      • Ole Tuk Seni

        Jakso oli 18. tuotantokauden viimeinen jakso, jonka kuvausvaiheessa ei ilmeisesti tiedetty sarjan lopettamisesta. Tarkoitus oli koukuttaa katsojat seuraavalle tuotantojaksolle. Mutta sarjan tekeminen päätettiinkin lopettaa, kustannussyistä.


      • puukonpisto

        Varmaan kuoli mutta jätettiin arvoitukseksi. Kun katsoi puukonpiston paikkaa, niin ei siitä voi selvitä. Ihme ettei kuollut kertalaakista.


      • talikkoko
        puukonpisto kirjoitti:

        Varmaan kuoli mutta jätettiin arvoitukseksi. Kun katsoi puukonpiston paikkaa, niin ei siitä voi selvitä. Ihme ettei kuollut kertalaakista.

        Missä kohdassa pistettiin puukolla?


    • iuuy

      joo huomasin saman...

      • tarkkanapitääolla

        Hyvä. Huojentava tieto. Tätä me kaivattiin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe