Minusta ainakin Eeva-Leena menee yli kaikkien... Hänestä suorastaa huokuu sitä jotain ihanaa ja suloista =)
Kaikista suloisin/komein?
14
3668
Vastaukset
- ihan seko
joo Eeva-Leena on nätti mutta Joonas on komea :P
- Minttu
Joo!!! Joons on söötti!!!!!!!!!!!!! :) :b
Eeva-Leena on kyllä nätti.....!
- Mies
Hitto, vois E-L vähä treenata vatsalihaksiansa, nimittäin kauheet läskit roikkuu. Yök. Ei mikään nätti.
- Minä taas...
Olihan se Eeva-Leena se 21-vuotias mamma? =)
- ihan seko
en kyllä huomannut että olis mitkään läskit roikkuneet. Ja miks kaikkien pitäis olla jotain pyykkilautoja?
- -b-
ihan seko kirjoitti:
en kyllä huomannut että olis mitkään läskit roikkuneet. Ja miks kaikkien pitäis olla jotain pyykkilautoja?
en kyll mäkään oo nähny mnkään laisia läskejä...
must se on ihan ok typy... - cool
ihan seko kirjoitti:
Se eeva-leena oli ihan sika nätti... hyvä vartalo ja kaikki asiat kohdallaan... mahtava esiintyjä... positiivista energiaa ku muille jakaa mutta ei silti sellane "tää on niin kivaa" ku jessica oli... Ja sä joka sanoit eeva-leenaa läskiks tarkotit varmaan jessicaa(ei sinänsä et sekään ois läski ollu))... saman näköset typyt mutta asenteissa isot erot....
Eeva-leena onPOP - mikko_hki
Eeva-Leenahan on aivan ihanan nätti. Ehdottomasti söpöin kaikista ja hyvä äänikin. Ei nyt ole mikään laiha, mutta ei kaikkien tarvikaan olla. On juuri sopusuhtainen ja tosi nätti hymy. Mä ainakin äänestän Eeva-Leenaa finaaliin !!!
- Sexymothafucka
Ei mielestäni voi käydä keskustelua kenet tunkisin perunakellariin. JEssican tiety :)))
- J-Lo Boski
Aika epäasiallista puhua jostin perunakellarijutuista -mene itseesi ja häpeä!
Mun mielestä parhaita emäntiä on ollut Jessican lisäks ehkä ne Anna ja Katri, jotka valitettavasti tippu jo alkukarsinnoissa. Muistaako kukaan muu noita helmiä Helsingin koelauluista...?
- Applejack
Joonas...
- Empsu
Ronnie ja Jackson on ihan söpöjä, mut Rene on ehdottomasti kaikista söpöin!
Toivottavasti nämä kolme pääsee pitkälle.- J-Lo Boski
Jos lisätään kisaajien joukkkoon tuomarit ym. kameran edessä hääräävät niin kyl se Risto komein miehistä on. Aito suomalainen kypsä mies, eikä mikään saatanan tenukeppi. Risto on Suomen georgeclooney!
ari ja ronnie on ihan v**** sulosia,mut rene on noita kumpaakin toivottavasti tämä kolmikko on siinä lopullisessa bändis :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091