Onko tässä Hiski-piski ja naapurin katti?
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014031818136064_fd.shtml
Onko tässä...
6
112
Vastaukset
Saattaa olla että olet trollia leikkivää trollia leikkivä trolli, mutta olet aika törppö ellet erota tiedelehtesi videon koiraa harjasudesta: http://www.jaguarsafari.com/Images/Maned Wolf_WEB.jpg
- vaippamiesjyr
Jyri nyt on vähän yksinkertainen kun ei ymmärrä perusteita evoluutiosta eikä kyllä ylipäätään biologiasta ja muistakaan luonnontieteistä. Toisaalta eihän äidin pikku vaippamihen täydykkään, ei siellä kellarissa tarvitse muutakuin ruokaa, juomaa ja tietokoneen.
- exevokki
vaippamiesjyr kirjoitti:
Jyri nyt on vähän yksinkertainen kun ei ymmärrä perusteita evoluutiosta eikä kyllä ylipäätään biologiasta ja muistakaan luonnontieteistä. Toisaalta eihän äidin pikku vaippamihen täydykkään, ei siellä kellarissa tarvitse muutakuin ruokaa, juomaa ja tietokoneen.
Evoluutio on jo ymmärretty, se on vanha satu josta on tehty uskonto.
Nykyisin se tunnetaan yliopistoissa uskontotieteen tutkimuksena. - Puolimuumipappa
exevokki kirjoitti:
Evoluutio on jo ymmärretty, se on vanha satu josta on tehty uskonto.
Nykyisin se tunnetaan yliopistoissa uskontotieteen tutkimuksena."Evoluutio on jo ymmärretty, se on vanha satu josta on tehty uskonto.
Nykyisin se tunnetaan yliopistoissa uskontotieteen tutkimuksena."
Hih hih. On nää kretut vaan niin lutusia kun ne vakavasta vajakkiuudestaan huolimatta yrittää heittää nokkelia kommentteja. Voi reppanoita. - hihihihihihihihi
Puolimuumipappa kirjoitti:
"Evoluutio on jo ymmärretty, se on vanha satu josta on tehty uskonto.
Nykyisin se tunnetaan yliopistoissa uskontotieteen tutkimuksena."
Hih hih. On nää kretut vaan niin lutusia kun ne vakavasta vajakkiuudestaan huolimatta yrittää heittää nokkelia kommentteja. Voi reppanoita.On nää puoliaivoiset evokit vaan niin lutusia kun niitä voi juoksuttaa kuin tyhmää pässiä narun päässä.
- Puolimutkateisti
hihihihihihihihi kirjoitti:
On nää puoliaivoiset evokit vaan niin lutusia kun niitä voi juoksuttaa kuin tyhmää pässiä narun päässä.
Sinäkin halusit siis näyttää meille miten nokkela oot. Oot sinäki ihan ihq-lutunen, älä huoli. Hih hih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514