Joskus, kun käyn pissalla, lopetan pissaamisen ja laitan pöksyt jalkaan, niin siinä vaiheessa ikäänkuin huomaamatta/tuntematta ikäänkuin lirahtaa muutamat tipat vielä housuihin.
Toinen on se, kun menen istumaan saunaan, niin tuntuu, kuin yhtäkkiä voisi lirahtaa ja havahdun siihen ja pystyn juuri ja juuri pidättämään.
Muutoin ei ole mitään virtsankarkailua.
Olen kärsinyt jo pidemmän aikaa valtavasta paineesta rakon seutuvilla, joka tekee olosta hyvin epämiellyttävän.
Myös alaselkääni särkee usein, joskaan ei makuulla.
Virtsatulehdus on monet kerrat poissuljettu.
Mahtaako alaselän kivulla ja rakon inhottavalla paineella olla yhteys toisiinsa?
Lääkäri ei oikein osannut auttaa rakon asiassa. Sanoi, ettei tiedä mikä aiheuttaa tunteen rakkoon, kuin olisi aina valtavan täysi, vaikkei olekaan.
Olen nainen.
Mistähän tällainen voisi johtua?
2
217
Vastaukset
- Rakkovaivainen
...vielä lisäyksenä...
Yöllä ei tarvitse käydä pissalla ja päivälläkin pystyn olla pissaamatta useita tunteja.
Tuntuu kuin rakkoa painaisi joku ja alaselkää särkee. - mä vaan arvaan
oisko mahdollista että olisi laskeumaa lantion seudulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1123413Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801261GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys501235- 831202
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351102- 601047
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn28963- 53897
- 67888
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39882