Facebok

Onko Facebok kaatunut?

17

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konkassa kai

      enpä ole sinne päässyt koko aamuna?

      • Turussakaan

        ei futaa.


    • Harmitus

      Ei toimi.

      • jammu129

        Ei toimi ei


    • carapia

      ei toimi ei

    • Ersu

      en ole päässyt koko aamuna facebookiin :(

    • juuri äsken...

      Kännyllä pääsin.

      • Kunnonkänni

        Joo, kännissä pääsee. Hik....


    • En tiedä - enkä halua tietääkään.

      • Anonyymi00016

        Ällöttävää, kun jotkut laittaa kuvansa ja sieraimet vain näkyy isona?
        Luuletteko. että kaveri pyyntö toimii?
        Mieluummin keskustelen puhelimessa, kun kerron asioitani kaikille.


    • Buuuhaa

      TOIVOTTOVASTI!! Twitterit ja kaikki muu someilu,niin olis ihmisillä enemmän aikaa tehdä töitä

    • Mistä moinen kohu

      jonkun naamakirjan takia? Eikö ole muuta elämää kun panikoida jos ei yhtenä päivänä pääse siihen "elämää ylläpitävään" ohjekirjaan kiinni?
      Luulis että ihmisellä on muutakin mietittävää kun jonkun netissä olevan yhteydenpidon väliaikaisen "iluussio" yhteyden toimimattomuuteen.

      • ei eksy tieltä

        kysytään sitä paljon tyhmempiäkin asioita, hyvä kysyä kun koskaan ei tiedä onko vika omassa "päässä"


      • Mistä moinen kohu
        ei eksy tieltä kirjoitti:

        kysytään sitä paljon tyhmempiäkin asioita, hyvä kysyä kun koskaan ei tiedä onko vika omassa "päässä"

        Myönnän että minukin "päässä" on vikaa, kenties paljonkin, mutta eikö mikään muu voi olla tärkeämpää kuin joku netin yhteisöpalsta missä päivät vietetään?


      • 35.
        Mistä moinen kohu kirjoitti:

        Myönnän että minukin "päässä" on vikaa, kenties paljonkin, mutta eikö mikään muu voi olla tärkeämpää kuin joku netin yhteisöpalsta missä päivät vietetään?

        En minä ainakaa tunne yhtään jolle olisi face kaikista tärkeintä, itselle se on jossain sijalla 35, silti oli ihan mukava tietää ettei vika ollut omalla koneella. Tärkeimpiä asioita ei tule tänne nettiin kirjoiteltua.


    • Hungry

      Nom nom nom

    • V.... FAC BOOK!!!!

      HYVÄ JOS LOPPUS! :)) TUNNE VAMMASTEN LEIKKIPAIKKA!!!!!!!!! ei osata kuin kuittailla( ruudun) takaa toisille!!!!! JA (NIIN PEUKUTUSTA ETTÄ......!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      605
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe