Onko Facebok kaatunut?
Facebok
16
212
Vastaukset
- konkassa kai
enpä ole sinne päässyt koko aamuna?
- Turussakaan
ei futaa.
- Harmitus
Ei toimi.
- jammu129
Ei toimi ei
- carapia
ei toimi ei
- Ersu
en ole päässyt koko aamuna facebookiin :(
- juuri äsken...
Kännyllä pääsin.
- Kunnonkänni
Joo, kännissä pääsee. Hik....
En tiedä - enkä halua tietääkään.
- Buuuhaa
TOIVOTTOVASTI!! Twitterit ja kaikki muu someilu,niin olis ihmisillä enemmän aikaa tehdä töitä
- Mistä moinen kohu
jonkun naamakirjan takia? Eikö ole muuta elämää kun panikoida jos ei yhtenä päivänä pääse siihen "elämää ylläpitävään" ohjekirjaan kiinni?
Luulis että ihmisellä on muutakin mietittävää kun jonkun netissä olevan yhteydenpidon väliaikaisen "iluussio" yhteyden toimimattomuuteen.- ei eksy tieltä
kysytään sitä paljon tyhmempiäkin asioita, hyvä kysyä kun koskaan ei tiedä onko vika omassa "päässä"
- Mistä moinen kohu
ei eksy tieltä kirjoitti:
kysytään sitä paljon tyhmempiäkin asioita, hyvä kysyä kun koskaan ei tiedä onko vika omassa "päässä"
Myönnän että minukin "päässä" on vikaa, kenties paljonkin, mutta eikö mikään muu voi olla tärkeämpää kuin joku netin yhteisöpalsta missä päivät vietetään?
- 35.
Mistä moinen kohu kirjoitti:
Myönnän että minukin "päässä" on vikaa, kenties paljonkin, mutta eikö mikään muu voi olla tärkeämpää kuin joku netin yhteisöpalsta missä päivät vietetään?
En minä ainakaa tunne yhtään jolle olisi face kaikista tärkeintä, itselle se on jossain sijalla 35, silti oli ihan mukava tietää ettei vika ollut omalla koneella. Tärkeimpiä asioita ei tule tänne nettiin kirjoiteltua.
- Hungry
Nom nom nom
- V.... FAC BOOK!!!!
HYVÄ JOS LOPPUS! :)) TUNNE VAMMASTEN LEIKKIPAIKKA!!!!!!!!! ei osata kuin kuittailla( ruudun) takaa toisille!!!!! JA (NIIN PEUKUTUSTA ETTÄ......!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238