kontula....

opiskelijatar...

Uutena asukkaana,olisi kiva tietää paikallisia kampaamoja,missä on opiskelijan pussiin sopiva hinta ja sijainti?? voi toki olla myös muualta...ehottakaa,kiitos :)

16

4030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyet

      Paulan hiusstudio.. Kysy paulaa,hyvä ja halpa. Pitserian ja kukkakaupan välissä. Meillä koko perhe käy :-)

    • opiskelijatar

      kiitos,sen teen :) paljonko maksaa hiusten leikkaus,ite olen yleensä värjännyt letin itse!

      • lyhyet

        Tiedä noista värjäämis hinnoista, ei vaimo sano :-)


    • Kali0_nugget

      Marin Parturi-kampaamo on hyvä paikka siellä päin. S-Marketin ja Nordean välisestä ovesta sisään.

    • Jenna38

      Paulan Hiusstudio on edullinen ja hyvä, Mari on myös hyvä mutta kalliimpi

    • Pettetty

      Marin kampaamo kontulassa ihan hirvee paikka, kova hinta ja tukka leikattiin piloille ihan kuin kanan perse,onneksi uusiutuva luonnonvara kun jaksaa vain odottaa.EI IKINÄ ENÄÄ SINNE!!!!

      • Anonyymi

        Mä tykkäsin. Ihana uusi leikkaus, hyvä päänahan hieronta pesun jälkeen, tosi rentouttava kokemus.


      • Anonyymi

        OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ! KEHUU ITSEÄÄN KOKO AJAN JA SAMOJA JUTTUJA JOKAISENA KOLMENA KERTANA, KUN OLEN KÄYNYT! JOS/KUN MAINITSET MM. AIVAN LIIAN TUMMASTA HIUSTESI VÄRISTÄ, LOUKKAANTUU JA HUUTAA MIELIPUOLEN LAILLA....


    • Anonyymi

      En suosittele.

    • Anonyymi

      En suosittele Marin parturi-kampaamoa.

      • Anonyymi

        Mä en suosittele Kontulaa ei kertakaikkiaan voi.


    • Anonyymi

      En muutais itähesaan vaikka maksettais.

    • Anonyymi

      Älä vaan erehdy menemään Marin kampaamoon! Siellä on Satu -niminen kampaaja, joka kehuu itseään koko ajan ja lopuksi hiuksiasi, "Kuinka ihana tuli! Oh! Tämä valo vähän vaikuttaa, ettei väri näy oikein..". jne. Kun huomaat, ettei ottanut kuullakseen, ettei niin tummaa väriä ja soitat, hän loukkaantuu, sillä hän on "niin kauan ollut alalla" ja kuinka hyvin osaa aina kaiken! Virheitään ei tunnusta, kun on niin ammattitaitoinen ja koulutettu! Missä koulutetaan kampaajaa tekemän sellaista asiakkaalle, jonka asiakas on kieltänyt....???

    • Anonyymi

      Chicom towndown.

    • Anonyymi

      Tällä mainostettinkin kontula Helsinki 94 kampamoja .Ihan ovat ok. CYksi ei tykää ,kymenen tykää. Kokeilemalla seviää.Vähän väreistä,joillain niin huono oma hiusten pikmetti,syy värijätty paljon ja uusi väri tartuu voimakaana kuin piki vaatteeesen. Jos haluat halmpaa kampaamoa ikään katomatta.Ota haku helsinki kampaamo koulut.Varaa aika sieltä. Saa opilastyönä valvotusti primmaa hius hoitoa,leikausta,värjäystä ymm.Jalka hoitojakin saa opilastyönä alan kout.ymm.On myös Kontulan ostari halvalla parturi/ kampaaja pisteitä ilman ajan varausta vähemmistö kuturin paikat.Rohkeasti miehet,naiset .nuoret laset sisään.Tyytyväisenä lähdette ulos sieltä.

    • Anonyymi

      Minulle on tehty aiemmin, vuodesta 1993 monessakin eri kampaamoissa permanentti ja kevytväri, eikä missään milloinkaan ole tällaista tapahtunut kuin Kontulan, Marin kampaamossa, Satu -niminen on tehnyt!!! Kevytväri lähtee aina jnkv. pois ensimmäisissä pesuissa ja hänen laittamansa ei kyllä lähde, kuten muiden kampaajien laittamat!! En itse ole värjännyt hiuksiani, vaan hän on värin laittanut kolme kertas puolen vuoden välein!!!! Olen ensimmäisen kerran jälkeen pyytänyt kummallakin kerralla vaaleampaa sävyä, eikä ole edes näyttänyt värikarttaa, millaista väriä tarkoitan! EN MENE ENÄÄ KOSKAAN SINNE! EN SUOSITTELE!! HÄN EI OLE EHKÄ ENÄÄ TYÖKYKYINEN, SILLÄ TEKEE MITÄ PÄÄHÄN PÄLKÄHTÄÄ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1692
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1322
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1206
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1094
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      893
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      390
      837
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      805
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      776
    Aihe