kontula....

opiskelijatar...

Uutena asukkaana,olisi kiva tietää paikallisia kampaamoja,missä on opiskelijan pussiin sopiva hinta ja sijainti?? voi toki olla myös muualta...ehottakaa,kiitos :)

16

5516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyet

      Paulan hiusstudio.. Kysy paulaa,hyvä ja halpa. Pitserian ja kukkakaupan välissä. Meillä koko perhe käy :-)

    • opiskelijatar

      kiitos,sen teen :) paljonko maksaa hiusten leikkaus,ite olen yleensä värjännyt letin itse!

      • lyhyet

        Tiedä noista värjäämis hinnoista, ei vaimo sano :-)


    • Kali0_nugget

      Marin Parturi-kampaamo on hyvä paikka siellä päin. S-Marketin ja Nordean välisestä ovesta sisään.

    • Jenna38

      Paulan Hiusstudio on edullinen ja hyvä, Mari on myös hyvä mutta kalliimpi

    • Pettetty

      Marin kampaamo kontulassa ihan hirvee paikka, kova hinta ja tukka leikattiin piloille ihan kuin kanan perse,onneksi uusiutuva luonnonvara kun jaksaa vain odottaa.EI IKINÄ ENÄÄ SINNE!!!!

      • Anonyymi

        Mä tykkäsin. Ihana uusi leikkaus, hyvä päänahan hieronta pesun jälkeen, tosi rentouttava kokemus.


      • Anonyymi

        OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ! KEHUU ITSEÄÄN KOKO AJAN JA SAMOJA JUTTUJA JOKAISENA KOLMENA KERTANA, KUN OLEN KÄYNYT! JOS/KUN MAINITSET MM. AIVAN LIIAN TUMMASTA HIUSTESI VÄRISTÄ, LOUKKAANTUU JA HUUTAA MIELIPUOLEN LAILLA....


    • Anonyymi

      En suosittele.

    • Anonyymi

      En suosittele Marin parturi-kampaamoa.

      • Anonyymi

        Mä en suosittele Kontulaa ei kertakaikkiaan voi.


    • Anonyymi

      En muutais itähesaan vaikka maksettais.

    • Anonyymi

      Älä vaan erehdy menemään Marin kampaamoon! Siellä on Satu -niminen kampaaja, joka kehuu itseään koko ajan ja lopuksi hiuksiasi, "Kuinka ihana tuli! Oh! Tämä valo vähän vaikuttaa, ettei väri näy oikein..". jne. Kun huomaat, ettei ottanut kuullakseen, ettei niin tummaa väriä ja soitat, hän loukkaantuu, sillä hän on "niin kauan ollut alalla" ja kuinka hyvin osaa aina kaiken! Virheitään ei tunnusta, kun on niin ammattitaitoinen ja koulutettu! Missä koulutetaan kampaajaa tekemän sellaista asiakkaalle, jonka asiakas on kieltänyt....???

    • Anonyymi

      Chicom towndown.

    • Anonyymi

      Tällä mainostettinkin kontula Helsinki 94 kampamoja .Ihan ovat ok. CYksi ei tykää ,kymenen tykää. Kokeilemalla seviää.Vähän väreistä,joillain niin huono oma hiusten pikmetti,syy värijätty paljon ja uusi väri tartuu voimakaana kuin piki vaatteeesen. Jos haluat halmpaa kampaamoa ikään katomatta.Ota haku helsinki kampaamo koulut.Varaa aika sieltä. Saa opilastyönä valvotusti primmaa hius hoitoa,leikausta,värjäystä ymm.Jalka hoitojakin saa opilastyönä alan kout.ymm.On myös Kontulan ostari halvalla parturi/ kampaaja pisteitä ilman ajan varausta vähemmistö kuturin paikat.Rohkeasti miehet,naiset .nuoret laset sisään.Tyytyväisenä lähdette ulos sieltä.

    • Anonyymi

      Minulle on tehty aiemmin, vuodesta 1993 monessakin eri kampaamoissa permanentti ja kevytväri, eikä missään milloinkaan ole tällaista tapahtunut kuin Kontulan, Marin kampaamossa, Satu -niminen on tehnyt!!! Kevytväri lähtee aina jnkv. pois ensimmäisissä pesuissa ja hänen laittamansa ei kyllä lähde, kuten muiden kampaajien laittamat!! En itse ole värjännyt hiuksiani, vaan hän on värin laittanut kolme kertas puolen vuoden välein!!!! Olen ensimmäisen kerran jälkeen pyytänyt kummallakin kerralla vaaleampaa sävyä, eikä ole edes näyttänyt värikarttaa, millaista väriä tarkoitan! EN MENE ENÄÄ KOSKAAN SINNE! EN SUOSITTELE!! HÄN EI OLE EHKÄ ENÄÄ TYÖKYKYINEN, SILLÄ TEKEE MITÄ PÄÄHÄN PÄLKÄHTÄÄ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe