Steikkaajalle 2% päivätuotto

Stake_me

Moi!

Olen 30-vuotias semiprofessional pokerin pelaaja (tarkemmin heads up Omaha on leipälajini.Etsin steikkaajaa (vain yhtä, ei useampaa) joka haluaa ansaita kohtuullisen hyvän tuoton sijoittamalleen pääomalle, jota tarvitaan 500-3000e.

Steikkaaja saa päivittäin sähköpostiinsa tilastot päivän peleistä, sekä maksan päivittäin kyseisen päivätuoton 2% (esim. 1000e pääoma siis tuottaa 20e/päivä)
joko tilisiirtona tai nettilompakkoon Skrill/Neteller.

Elämäntilanteen muutosten pyörteissä piti oma pelikassani käyttää yllättäviin kustannuksiin yms, nyt tekisi mieli palata takaisin hommiin mutta ei taas huvittaisi säästää ensin paria-kolmea kuukautta uutta peikassaa varten.

Aiemmin olen elämästäni elättänyt itseni pokerilla jo vajaat 4vuotta yhteensä,
eli en ole ensimmäistä kertaa näissä hommissa eikä minulla myöskään ole mitään epärealistisia uhkapelikuvitelmia tämän suhteen, vaan selvä homma kyseessä.

Lähtökohtaisesti päivätuotto 7 päivältä viikossa, mutta varaan itselleni oikeuden pitää tarvittaessa 1-2 vapaapäivää viikossa (ilmoitan etukäteen).

Molemminpuolinen kuukauden irtisanomisaika mikäli steikkausdiili halutaan lopettaa. Päivätuotto maksetaan loppuun asti, ja diilin päätteeksi pääoma palautuu steikkaajalle.

Ota yhteyttä jos haluat keskustella asiasta tarkemmin, ei feikeille tai trollaajille, kiitos!

[email protected]

2

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stake_me

Lisään vielä sen verran että kyseessä tosiaan on verovapaa tulo, koska pelit tapahtuvat EU:n sisällä.

• Rahat siis meni

Suomeksi sanoen olet siis hävinnyt rahasi ja nyt kinuat epätoivoisesti vakuudetonta luottoa. Mene tuonne lainapalstalle, siellä on kaltaisiasi lisää. Ja uusi luotsi, joka poistaa tällaisia innokkaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5390
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1382
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      104
      921
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      792
    7. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    9. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      769
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    Aihe