http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/mita-yhdysvalloissa-tapahtuu--lasten-autismi-yleistyy-vauhdilla/3128392
Kyllä huomaa, että idiootit kokoontuu kommenttipalstalle.
Autistmi kulkee usein suvussa ja on perinnöilistä, esim. lievemmän autismin muota asperger ja tai tourette. On tosin hyvä muistaa, että rokotteilla ja muulla ympäristö vaikutuksilla saattaa olla osuutta.
Tosin en ole lääkäri, vaan omakohtainen tuntemus asialle. Joku ehdotti, että kun lapset katsovat teeveetä jo lapsesta. :)) ns. autismiin, kun ei sairastuta vaan se on synnynäinen poikkeavuus/erilaisuus. Huomatkaa monet nerot ja muusikot ovat lievästi autisteja. Heillä riittää ajatusmaailmaa, joskus jopa liikaa.
Autismista maikkarilla
7
185
Vastaukset 7
- Idiot savant
Noin suureen autismin lisääntymiseen on oltava joku ulkopuolinen syy. Ruoka, kraanaveden lisät tai mikä lienee, mutta joku sitä autismia on lisännyt.
Selitys että "nyt vaan sattuu syntymään autistisia" ei riitä. Se ei ole mahdollista, koska autismin lisääntymisprosentit ovat käsittämättömän suuria.
Mutta en ihmettelisi sitäkään, että vesijohto veteen tarkoituksella lisättäisiin ihmisiä tyhmentäviä aineita, jotka suuremmissa määrin aiheuttaisivat pysyviä vikoja aivotoimintaan, esim. autismia.
Tyhmää kansaa on helpompi johtaa. Sen tiesi jo Stalin tapattaessaan kaikki vähänkin pitemmälle opiskelleet.- oppinut itse
Albert Einstein oli todennäköisesti Asperger joten eihän kovin tyhmä ollut, ehkä ei sosiaalisin. Monia monia muita....... Tuohon viimeiseen fraasiin sellainen pointti, että juuri assit ovat usein niitä kapinallisia ja vähemmän johdateltavissa, ehkä iän tuoman kokemuksen myötä.
Se on totta, että kaikkea ylimääräistä syömme ja juomme, joka altistaa varmasti kaikenlaiselle ns. huonolle.
- Toisenlainen totuus
Jos autismi kiinnostaa, kannattaa lukea Iris Johanssonin omaelämänkerrallinen kirja Toinen maailma jonka tunnen - autistin tarina.
Itse olin yht'aikaa sekä pökertynyt että ihastunut sen avaamaan toisenlaiseen maailmaan ja katsomukseen olevasta sekä ihmisen kykyyn selvittää tiensä mahdottomalta tuntuvasta asiasta tähän ns. järkevien maailmaan. - pasteur no ei kai
Asperger itse oli Asperger kun tuollaisen kehitti.
tutkijat ovat monesti - Terveeksi autismista
Autismin kirjon oireet voi myös kadota koulutuksen avulla.
http://www.puoltaja.fi/auttaminen/voiko-autismin-kirjon-oireet-kadota- .......
Ei muuten voi se ei ole sairaus vaan ominaisuus joka on ja pysyy. Sen kanssa oppii elää. mutta tuskin koskaan tulee kokemaan sosiaalisia tilanteita mukaviksi. Esim "small talk"
- Autismi sulaa pois
Tuo oli mielenkiintoista: Autismi lisääntyy, mutta myös katoaa kuin menneen talven lumet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1961827Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2681246Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom671014Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.187946- 63904
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah252822- 61808
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen64788- 48769
- 177754
- 93752
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul76692- 42676
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72672Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal203654Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50643- 31598
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24596Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki26583Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26558