Kommunisti nuorentaa

Olenko väärässä ?

Katsokaa vaikka Putinia !

2

61

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjkl

      Jeesus nuorentaa! Kommunismi vanhemtaa! Vasemmistokunnisssa ikkeuksetta suurimmat suyöpäesiintymiset! Kommunistien keski-ikä tosi alhainen! Elikommunismi saattssa hautaan aiakisin eli vANHENTAA!
      JEESUS TARJOUS NUORENTAA
      Jeesus käski julistaa Evankeliumia maailman loppuun asti


      Apostolien teot 17.luku
      30. Nämät eksytyksen ajat on tosin Jumala sallinut*, ja ilmoittaa nyt kaikille ihmisille joka paikassa, että he parannuksen tekisivät!(Uskoisivat Evankeliumin)
      31. Sillä hän Jumala on päivän säätänyt, jona hän on maan piirin tuomitseva vanhurskaudessa, sen miehen(jeesuksen) kautta, jonka hän on säätänyt*, ja jokaiselle ilmoittaa uskon, siinä että hän hänen(Jeesuksen) kuolleista herätt!".
      1.Johanneksen kirje 2.luku
      I. Minun lapsukaiseni! näitä minä teille kirjoitan, ettette syntiä tekisi. Ja jos joku syntiä tekee, niin meillä on edesvastaaja Isän tykönä, Jesus Kristus, joka vanhurskas on,
      2. Ja hän on sovinto meidän synteimme edestä, ei ainoastaan meidän, vaan myös kaiken maailman edestä.
      12. Rakkaat poikaseni, minä kirjoitan teille, että teille synnit anteeksi annetaan hänen( Jeesuksen) nimensä tähden."

    • Putin on oikeistoa

      Aloittaja,
      Etkö tiedä että Putinin puolue ei ole kommunistinen, vaan se Venäjän kommunistinen puolue on oppositiossa. Siksi nauratti Heidi Hautalan ja muiden lällyröiden huolet Venäjän opposition painamisesta, kun Putinin "Meidän Venäjä" puolue on niin vahva.

      Ketäs siellä oppositiossa on ? Venäjän Kommunistinen Puolue ja Zirinovskin Liberaali puolue. Liberaali puolue on vaatinut suomen yhdistämistä Venäjään.

      Eli haluaisimmeko kommunistit ja suomen Venäjään liittäjät valtaan Putinin sijaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe