Rampe oikeassakin elämässä rikollinen?

Huolestunut84

Salkkareissa vilahtanut roistohahmo Rampe omaa ilmeisesti oikeastikin yhteyksiä alamaailmaan. Onkohan tuotantoyhtiö nähnyt mm. näitä facebook -kuvia joissa näyttelijä poseeraa liivimiesten kanssa fanisivuillaan? Ilmeisesi Suomesta ovat oikeat näyttelijät loppuneet kesken, kun sarjaan pitää alkaa värväämään tälläisiä vaihtoehtoja. Olen tuohtunut!

31

4202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loordi Heiskanen

      ei sitä ois ees päästetty näyttelemään jos se ois rikollinen, jos on salkkareissa joku niin ei tarkoita että ois oikeestikkin. Esim. Eliaksen näyttelijä ei oo homo taikka noin alakuloinen mutta näyttelee surullista homoa.

      • Kulli suussa Oy

        Mistäs sinä luulet tietäväs mitään.. Eliaksen näyttelijä voi hyvinkin olla homo ja Rampen näyttelijä voi olla mikä vaan.


    • ejueu

      Sen ainakin tiedän, että Kalle eli Pete Lattu ei oikeasti ole homo

    • MaarittiOlen

      Kyllähän Kalle on aivan oikeasti homo-neiti ,näin sen Kampissa imevän yhtä mamua

    • ystävä80

      Ei se mikään roisto oo, vaan ihan mukava mies jolla on ystäviä laidasta laitaa

    • johku6

      Rampe ei ole rikollinen vaan perheellinen mies ja töitä tekevä .... nim. tuntenut Rampen jo vuodesta 2001

      • Anonyymi

        töitä ne on rikoksetkin


      • Anonyymi

        töitä ne on rikoksetkin


    • BÖÖ

      Ja tekee varmasti enemmän töitä kun yksikään teistä!

      • Tietävä

        Todellakin tekee enemmän töitä kuin yksikään lähipiirissäni. Rakastettu Rampe nukkuu max. 6 tuntia yössä. Kiertää Suomea töitä tekien ja omaa oman yrityksen. Tämä kertoo jo paljon työnteosta. Lisäksi aikaa kuluu perhettä huomioiden. Näyttelijät on näyttelijöitä ja fakta faktaa. Näyttelijät omaa fiktionaalisen persoonan!


    • bruja1

      :D ootte te vaan hassuja! Samille pointsit kotiin :)

    • Pakurikundi

      Onko Rampe homo? Kiinnostais...

      • Vastailija

        Ei todellakaan!


    • kristus

      Miten tämmöistä voi tapahtua Suomessa??? Nyt äkkiä Salkkarit kieltoon. Päivi Räsänen, herätys!

    • spv

      No joo. Itse tunnen erittäin hyvin kyseisen Rampen ja voin sanoa että Suomen rehellisimpiä ihmisiä, josta ei voisi kauempana olla rikollisuus. Kuten tuossa jo aiemmin joku mainitsikin, niin "Rampe" sattuu olemaan ihminen joka luonteensa takia on erittäin pidetty ihminen ja tästä syystä ystäviä ja tuttuja vähän joka suunnalla, ei siksi että olisi rikollinen tai että edes tukisi liivijengejä, vaan koska on ihminen joka suhtautuu ihmisiin avoimesti ja siksikin saa paljon ystäviä joka suunnalta. Ahkerasti rehellistä työtä tekevä ihminen, jolla ei ole yhtään rikollista atomiakaan koko kropassaan, sen myös tietävät jokainen joka "Rampen" tuntee. Nyt jotain järkeä näihin juttuihin :D

      • ei tarvii selittää

        Joo vittu lässyn lässyn lää !!!! Ketään ei kiinnosta sun selitykses Rampesta ja siitä kuinka hyvä ja rehellinen ihminen hän on !!!!!!!!!!!!!


    • kuka tietää

      Ime sinä spv parsaa.

      Mä tunnen Rampen eli Samin, mutta en mä siitä pidä.
      Toiset pitää, toiset ei. Mikä sen luonteessa muka on niin hienoa? Sellainen puolinatsihan se on. Mut ei sekään itseeni haittaa.
      Ja mistä kukaan kenenkään rikoksista tietää? ihan turhaa hypettää että joku olis "maailman rehellisin".
      Fiksu rikollinenhan ei omista rikoksistaan edes ikinä kelleen kertoisi, joten sinä et tiedä jollet satu oleen Sami itse.
      Aika moni työssäkävijä tekee rehellistä työtä?
      Jos salakkareihin menee turpansa näyttään nii kai siitä nyt joutuu saippuasalapoliisien uhriksi ja spekulaatiot on kovat.

    • Bright side mies

      On se Rampe aika roiston näköinen. Onneksi kävi silmäkurkkuhoidoissa, ehkä hän sillä eheytyy ja parantaa tapansa.

      • löröpöksy

        Ja seppokin on oikeassa elämässä lihapulla ja tale hipsteri


    • Ei voi olla totta

      Hankkikaa elämä ja lakatkaa seuraamasta ihmisiä jotka ei oo edes oikeasti julkkiksia

    • fsfsafafs

      Joo, hankitaan elämä ja aletaan seuraamaan julkkiksia. Sitten on omalla elämällä paljon enemmän sisältöä! Ketä julkkista kannattaa seurata?

      • fuQ

        Johanna Tukiainen


      • futck
        fuQ kirjoitti:

        Johanna Tukiainen

        Sami "Rampe" Tukiainen. Yhtä fiksu ja kaunis.


      • Anonyymi
        fuQ kirjoitti:

        Johanna Tukiainen

        Tuksu Saliksiin!
        Siinä olis tosi hyvä vahvistus loistavaan
        näyttelijäkaartiin!


    • adsdasds

      No höh, onko pakko seurata noita jos ei haluu? Onko jotain muita vaihtoehtoja?

    • NYcity91

      Minä uskon, että ap tuntee "Rampen" paremmin kuin kukaan muu.
      Huomioh**raus on taitolaji!

    • Anonyymi

      Lol on tää kyl hauskaa, tunnen rampen ja aika vitun kaukana rikoksista. Mut miten vaan lol

    • Anonyymi

      Se esittäjä on nun eno

      • Anonyymi

        Hiljaa!


    • Anonyymi

      No ei ole mikään rikollinen. Eiks se oo elokuva tuottaja. Ja varmaan joutuu poseeraa kaikenlaisten elokuva hahmojen kanssa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe