A-Studiosta

Karisma pois

Väittely kulki aivan täysin Laajasalon hallinnassa ja Karismasta tehtiin syntipukki, joka haluaa rikkoa suomalaisia perinteitä. Surkeaa katsottavaa näin ateistin näkökulmasta. Karisma on erittäin huono edustaja, kun puhutaan suomalaisista uskonnottomista. Sivuhuomautuksena todettakoon, että Karisma lienee kohtuullinen väittelijä / argumentoija, mutta ei missään nimessä sitä tasoa, että hän pystyisi kunnialla edustamaan asiaansa.

Eroa oli kuin yöllä ja päivällä, kun islamilaisten edustaja Maryan Abdulkarim alkoi puhua sujuvasti, sympaattisesti, änkytättämättä ja hyvällä juonella. Aivan eri tasoinen esiintyjä kuin Karisma. Ihmettelen suuresti, miksi Karisman argumentointi oli niin huonoa. Hänellä oli vuosi aikaa saada argumentit kuntoon. Viime vuonnakin Laajasalo ripitti miestä oikein olan takaa.

Laajasalo vei 6-1 (olin armollinen eli rikotaan se kuparinen). Toivomukseni on, että ei Karismaa jatkossa ajamaan näitä asioita julkisesti. Edustajan pitää olla kokenut ja karismaattinen puhuja ja esiintyjä, mitä Karisma ei vaikuta olevan.

Saa katsoa todella "ateististen" lasien kautta, että pystyisi, jotenkin pitämään Karismaa voittajana. Ei julkinen väittely ole sitä, että kenen argumentit ovat oikein tai väärin vaan sitä, että kuka tekee parhaan vaikutelman. Karismasta tehtiin perinteiden rikkoja ja fundamentalistisen ajattelun edustaja, jota ei kiinnosta monimuotoisuus tai ihmisten erilaisuus.

Surkeeta katsottavaa kaikki tyynni. Laajasalo piikitteli Karismaa ja Karisma vikisi, eikä saanut pistettyä yhtään vastaa.

15

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollin metsästäjä

      Trolli on tunnistettu ja ilmoitettu palstalaisille.

    • FUCKIFUU

      Olet osin oikeassa alhaisen ÄO omaaville, kuten kristityille faktoilla ei ole koskaan merkitystä he seuraavat karismaattisinta johtajaa. Totuus ei silti muuttuisi vaikka Karisma olisikin hävinnyt väittelyn narsisti Laajasalolle. Laajasalo on katkera ja vihainen mies koska hänen seurakuntansa pienenee nopeimmin vaikka hän toisi mitä sirkushuveja seurakuntalaisille.

    • No, vapaa-ajattelijain liiton liittokokous on tulossa ja siellä on tilaisuus johto vaihtaa. Ehkäpä vastaehdokkaaksi ilmoittautunut Kim Sjöström kerää niin suuren kannatuksen että Karisma siirtyy syrjään. Ja ehkä Jeesus muutti veden viiniksi. :)

    • ???

      Miksi sinua vaivaa millainen puheenjohtaja vapaa-ajattelijoilla on? Ethän ole itse edes jäsen, vai kuinka?

      • terveydeksi

        Tietenkin vaivaa. Vapareissa mellastetaan veronmaksajien rahoilla. Tottakait se kiinnostaa millaiseen touhuun joudun maksumieheksi.

        Yleensäkin voisi miettiä, onko Vapaa-ajattelijat ja Prometheusleirit yleishyödyllisiä vai yleishaitallisia.
        Kyllä psykiatrinen avohoito on voitava järjestää hyvinvointiyhteiskussa jollakin muulla tavalla kuin että potilaat itse hoitavat itseään ja vainoharhaisimmat toisiaankin.
        Ei psykoosi parane sillä että toinen psykoottinen lähtee toisen harhoihin mukaan.


      • dyr685
        terveydeksi kirjoitti:

        Tietenkin vaivaa. Vapareissa mellastetaan veronmaksajien rahoilla. Tottakait se kiinnostaa millaiseen touhuun joudun maksumieheksi.

        Yleensäkin voisi miettiä, onko Vapaa-ajattelijat ja Prometheusleirit yleishyödyllisiä vai yleishaitallisia.
        Kyllä psykiatrinen avohoito on voitava järjestää hyvinvointiyhteiskussa jollakin muulla tavalla kuin että potilaat itse hoitavat itseään ja vainoharhaisimmat toisiaankin.
        Ei psykoosi parane sillä että toinen psykoottinen lähtee toisen harhoihin mukaan.

        Kirkko mellastaa veronmaksajien rahoilla, siis meidänkin, jotka emme kirkon jäseniä ole. Lopettaisit sösselströmmi jo tuon paskanpuhumisesi.


    • Iso-Akseli

      Ei ole suurta merkitystä sillä, kuka esiintyy hyvin ja kuka huonosti. Aina, kun kirkosta puhutaan, väkeä lähtee. Logiikka on aivan erinomaisen yksinkertainen.

      • paljastus ok

        Kiitos. Kauniisti tiivistit ateistisen toiminnan ydintä: kuka, millä tavalla tai millä argumenteilla esiintyy, on toissijaista, oleellista on kirkon vahingoittaminen (=oma vakaumus muiden edelle hinnalla millä hyvänsä). Harvoin tätä näin suoraan myönnetään...


      • FUCKIFUU
        paljastus ok kirjoitti:

        Kiitos. Kauniisti tiivistit ateistisen toiminnan ydintä: kuka, millä tavalla tai millä argumenteilla esiintyy, on toissijaista, oleellista on kirkon vahingoittaminen (=oma vakaumus muiden edelle hinnalla millä hyvänsä). Harvoin tätä näin suoraan myönnetään...

        Kirkko on rikollisjärjestö ja se että toivoo rikollisille pahaa ei voi olla tuomittavaa.


      • liity kirkkoon
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Kirkko on rikollisjärjestö ja se että toivoo rikollisille pahaa ei voi olla tuomittavaa.

        Hienosti tiivistetty.

        Kristityn neuvotaan kääntämään vihamiehelle toinenkin poski ja rikollista pitäisi rakastaa kuin itseään ja antaa anteeksi. Maallinen tuomioistuin tuomitsee, ei yksityinen kristitty.

        Vapari toivoo rikolliselle tai rikolliseksi kokemalleen pahaa.

        Siinä se ero lyhyesti on!


      • FUCKIFUU
        liity kirkkoon kirjoitti:

        Hienosti tiivistetty.

        Kristityn neuvotaan kääntämään vihamiehelle toinenkin poski ja rikollista pitäisi rakastaa kuin itseään ja antaa anteeksi. Maallinen tuomioistuin tuomitsee, ei yksityinen kristitty.

        Vapari toivoo rikolliselle tai rikolliseksi kokemalleen pahaa.

        Siinä se ero lyhyesti on!

        Kristitty toivoo kaikille eriuskoisille pahaa, ja tämä on todistettu kristityjen itsensä toimesta jatkuvasti. Kristitylle ei todellakaan ole merkitystä onko henkilö jolle he vihaa uhkuvat syyllinen vai syytön. Sanotaan että kristityt antavat anteeksi, jos näin todellakin olisi niin maailmassa ei sitten ole yhtään kristittyä, joten mitä te sitten olette?


      • liity kirkkoon
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Kristitty toivoo kaikille eriuskoisille pahaa, ja tämä on todistettu kristityjen itsensä toimesta jatkuvasti. Kristitylle ei todellakaan ole merkitystä onko henkilö jolle he vihaa uhkuvat syyllinen vai syytön. Sanotaan että kristityt antavat anteeksi, jos näin todellakin olisi niin maailmassa ei sitten ole yhtään kristittyä, joten mitä te sitten olette?

        Puna-armeijan kenttäohjesäännössä vuodelta 1943 käsketään vihaamaan viholista.
        Taisivat olla vapaa-ajatelijoiden hengen heimolaisia nuo ohjesäännön laatijat.


      • FUCKIFUU
        liity kirkkoon kirjoitti:

        Puna-armeijan kenttäohjesäännössä vuodelta 1943 käsketään vihaamaan viholista.
        Taisivat olla vapaa-ajatelijoiden hengen heimolaisia nuo ohjesäännön laatijat.

        Samoin luku Suomen armeijan ohjesäännöissä. Suomi mm. teloitti omiaan jos he eivät suostuneet murhaamaan viattomia sotavankeja.


      • Nasse.
        liity kirkkoon kirjoitti:

        Puna-armeijan kenttäohjesäännössä vuodelta 1943 käsketään vihaamaan viholista.
        Taisivat olla vapaa-ajatelijoiden hengen heimolaisia nuo ohjesäännön laatijat.

        Et ole Raamattua lukenut ja sitä mitä mieltä Raamatun Jumala on esim. sinun asemastasi ja kotalostasi?

        Kummasti nä vajakit käy keulaportti vaahdossa vaikkeivät edes tunne taikauskonsa oppeja.


      • liity kirkkoon
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Samoin luku Suomen armeijan ohjesäännöissä. Suomi mm. teloitti omiaan jos he eivät suostuneet murhaamaan viattomia sotavankeja.

        höö höpö.
        Ei Suomen armeijan kenttäohjesäännössä ole koskaan lukenut, että vihollista pitää vihata.
        Pelkoni toteutui, ei atteparoilla ole sanahelinän päälle osoittaa mitään faktaa, pelkkää tunnepitoista katkeruutta.
        Onttoa on teidän raukkojen elämä. Pelkkää nahkatakin repimistä. Kun faktat loppuvat niin alkavat nyrkit heilua.
        Liity kirkkoon niin verenpaineesikin laskee ja elät pitempän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe