Kyllä on palstan taso laskenut tosi paljon näiden kuluneiden vuosien aikana.Eikö asialle voi tehdä mitään? Kenenkä kannattaa lukea vihakirjoituksia ja toisten haukkumisia?Alan ainakin itse lopen kyllästynyt lukemaan.Voiko näitä tosiaan kirjoittaa aikuiset?Kirjoitukset ovat kuin häiriintyneiden.Miettikää minkälaisen kuvan annatte tuleville polville aikuisten mallista.Sivistykseen ei kuulu moinen tapa!Olen sitä mieltä että kyseisille väärin toimiville laitettaisiin esto päälle!
Mitä tuli kirjoitettua.Nyt kadun vai kadunko?
K-jokinen
2
374
Vastaukset
- myllis pyllistää puon
mikä on mielestäsi ´´aikuinen ´´ ? Mitä tarkoittaa vanha viisaus, me emme lakkaa leikkimästä siksi että me vanhenemme, vaan me vanhenemme siksi että me lakkaamme leikkimästä´´
Luovuus , taide on elämän suola, poroporvariston hillitty charmi on tappava tauti Nämä kirjoitukset ovat sairaiden aivojen tuotoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm82784J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498