Kyllä on palstan taso laskenut tosi paljon näiden kuluneiden vuosien aikana.Eikö asialle voi tehdä mitään? Kenenkä kannattaa lukea vihakirjoituksia ja toisten haukkumisia?Alan ainakin itse lopen kyllästynyt lukemaan.Voiko näitä tosiaan kirjoittaa aikuiset?Kirjoitukset ovat kuin häiriintyneiden.Miettikää minkälaisen kuvan annatte tuleville polville aikuisten mallista.Sivistykseen ei kuulu moinen tapa!Olen sitä mieltä että kyseisille väärin toimiville laitettaisiin esto päälle!
Mitä tuli kirjoitettua.Nyt kadun vai kadunko?
K-jokinen
2
231
Vastaukset
- myllis pyllistää puon
mikä on mielestäsi ´´aikuinen ´´ ? Mitä tarkoittaa vanha viisaus, me emme lakkaa leikkimästä siksi että me vanhenemme, vaan me vanhenemme siksi että me lakkaamme leikkimästä´´
Luovuus , taide on elämän suola, poroporvariston hillitty charmi on tappava tauti Nämä kirjoitukset ovat sairaiden aivojen tuotoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666184Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583063- 312223
- 131837
- 201808
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91473