Ilmainen vihje.tutkin vuoden2013 JALKAPALLOVAKIO RIVEJÄ.
Lähes 75-80% vakion VIIMEINEN KOHDE päättyi joko 1 tai X
Eli merkin 2-käyttö on ,rahan tuhlausta.Ellei sitten ole,satavarma.Merkki 2:sta.!!!!!
VAKIOSSA ON 81 RIVIÄ 4-MERKIN YHDISTELMIÄ.
jokainen osaa,tehdä paperilla kaikki 4-merkin yhdistelmät ( 1-JA-2).
näin SAAT ILMAISET 4-OIKEIN AINAKIN yhteen lappuun/riviin.Alhaalta ylöspäin.
Uskon jos tutkitte ,muikin vuosia taaksepäin.Että näin on myös.Muinavuosina
tapahtunut.Joku voisi laittaa,tänne kommentia jos,on asiaa tutkinut???
Itsen en viitsi kun en ,vakiota haluukkaasti pelaa...Tuon osuman saat perusmerkkirivillä ilman vaihtomerkkejä...Voit käyttää ne ylemmäs rivillä...
PELIONNEA VUODELLE 2014 JA KOMMENTTEJA!!!!!! KIITOS!!!!!!
säästä jalkapallovakio merkeissä.
salolainen1
2
266
Vastaukset
- salolainen1
piti olla (1 ja X)....
- Ettäsellanetappaus.
Satutko tietämään missä olisi nähtävillä vakioveikkausrivit siististi päällekkäin pinottuna kuten vanhaan aikaan Veikkaaja-lehdessä.
Uteliaisuuttani katsoisin kuinka monta kutakin merkkiä on toteutunut missäkin ottelussa, eli kotivoittojen, tasapelien ja vierasvoittojen määrä kohteissa 1-13.
Sen verran laiska kun olen etten kehtaa käydä selaamaan ja raapustelemaan tuolta veikkaustuloksista niitä paperille ja vielä vähemmän naputtelemaan tietokoneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647