Sukelttaja kuoli taas. Sukellus kiellettävä välittömästi
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014032918167557_uu.shtml
Ja taas kuoli sukeltaja
9
113
Vastaukset
- hölmöläisiä
Ihmisellä olisi kidukset, jos se olisi tarkoitettu veden alle.
- zirkus
Nyt sitten vedestä-ilmaan ammuttava kanuunankuula-ihminen on enää turvallinen ?
- itkevä merimies
Suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! :O
- toinen merimies
Nyt mua uhkaa kohtalo hirmuisin, kun ammuin nuolen ilmoihin, ja albatrossia haavoitin!
- Kolehmainen
Sukellus on ihan ok. Siihen kuolee vuosittain 2-6 ihmistä, liikenteessä 200-300 ihmistä, syöpään 20 000, viinaan noin 1000 jne.
Entisenä harrastajana olen huomannut, että suurin osa kuolemaan johtavista tapaturmista tapahtuu kaivoksissa(luolissa), ulkomailla - tai talvella. Turvaohjeita voisi täydentää.- pulp-pulp
Joo, mutta nyt teet sen virheen, ettet ota huomioon pohjaa, josta tapaturmat lasketaan; ei ole oikein verrata suoraan lukuja, vaan tulee verrata kokonaismäärään.:
Autoilijoita on miljoonia, jatkuvasti liikenteEssä monet. Syöpään voi periaattessa sairastua koko kansa.
Paljonko on urheilusukeltajia ? Prosentuaalinen kuolemanriski on korkea.
- saa mitä tilaa
Typerä laji koko sukellus. Ihmistä ei ole luotu veden alle. Jos joku kuolee sukeltaessaan, niin eipä jaksa meikä pajon myötätuntoa tuntea. Sama koskee laskuvarjohyppääjiä.
- Luonto korjaa
Tyhmimpiä viisaampien jaloista pois.
- snorklaaja---
Laitesukelluksessa, ja laskuvarjohypyssä piilee aina riski. Välineisiin, ja laitteisiin voi tulla vika. Jos joku harrastaa kyseisiä lajeja, täytyy hänen tietää riskit.
Ihmistä ei ole luotu kuin muutamiksi minuuteiksi veden alle. Laitesukelluksessa olet varakeuhkojen eli happilaitteiden "armoilla" . tärkeintä on rauhallisuus. Jos panikoit, ja vedät samanlailla happea kuin normaalisti saattaa annostus-venttiileihin (regulaattori) tulla vika, ja se voi olla kohtalokas virhe..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232