Eli nyt tuli syötyä seuraavat jutut:
12popparii
2 palaa suklaata
2 Susupalaa
3 tuttia
2 pantteria
Royal mini semmone konvehti
Paljonkoha kaloreita ?!!!! Apua !:(
Apua, mokasin !!!
2
307
Vastaukset
- ryhdistäydy
No voi eikä! Ihan älyttömät överit! Lihot ainakin kymmenen kiloa, jos et nyt heti oksenna, ota kunnon peräruisketta ja mene neljän tunnin juoksulenkille....
...Not.
Hei oikeesti nainen (vai mies?) toi sun "mättömääräsi" on ihan naurettavan pieni. Ei se keikauta sun puntarinlukemaa suuntaan tai toiseen, ei edes vaikka olisit syönyt noi tuplana. Mitä väliä jollain kaloreilla, jos et kuitenkaan joka päivä vedä tollasta satsia? - Karkkihinkuja
Ei hätää mä syön varmaan 10000 kertaa enemmän :) ite söin eilen 2 karkkipussii :) ja ei se niin kamalaa ollu :) saa karkkia syödä niin paljon kun jaksaa kunhan jaksaa sitten liikkua yhtä paljon ja pestä hampaat ja hoitaa hampaita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731