Eli nyt tuli syötyä seuraavat jutut:
12popparii
2 palaa suklaata
2 Susupalaa
3 tuttia
2 pantteria
Royal mini semmone konvehti
Paljonkoha kaloreita ?!!!! Apua !:(
Apua, mokasin !!!
2
346
Vastaukset 2
- ryhdistäydy
No voi eikä! Ihan älyttömät överit! Lihot ainakin kymmenen kiloa, jos et nyt heti oksenna, ota kunnon peräruisketta ja mene neljän tunnin juoksulenkille....
...Not.
Hei oikeesti nainen (vai mies?) toi sun "mättömääräsi" on ihan naurettavan pieni. Ei se keikauta sun puntarinlukemaa suuntaan tai toiseen, ei edes vaikka olisit syönyt noi tuplana. Mitä väliä jollain kaloreilla, jos et kuitenkaan joka päivä vedä tollasta satsia? - Karkkihinkuja
Ei hätää mä syön varmaan 10000 kertaa enemmän :) ite söin eilen 2 karkkipussii :) ja ei se niin kamalaa ollu :) saa karkkia syödä niin paljon kun jaksaa kunhan jaksaa sitten liikkua yhtä paljon ja pestä hampaat ja hoitaa hampaita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67645
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45417- 38416
- 30414
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37377
- 41361