kattokaa mikä äsken löytyi.....
www.erickjon.com
www.erickjon.com
15
2191
Vastaukset
- nohuh
eiks toi nyt oo taas vähän väärin saalistaa menestystä tollasen kilpailun kautta,jos tyyppi jo on noinkin "iso stara" =)
- Angel
Saikos popstarsiin muka osallistua jos on jo levytyssopimus... ei ainakaan mun mielestä!
- Hanna
Kuulin radiosta että hänellä on vain DEMO
- alain
Hanna kirjoitti:
Kuulin radiosta että hänellä on vain DEMO
Loistava!!
- jessie
miks ihmeessä meni popstarsiin, jos jätkällä on omat sivut ja MUSA!
- jessie
ja aika hyviä biisejä, kyllä...
Anyone agrees? - jess
jessie kirjoitti:
ja aika hyviä biisejä, kyllä...
Anyone agrees?jess
- star
itse asiassa on täysin normaalia oottaa osaa popstarsiin muusta musiikkiurasta huolimatta. esim. saksassa/itävallassa/sveitsissä on menossa jo muistaakseni 5 tai 6 popstars, joista olen nähnyt 3 viimeisintä. ja joikaisessa on ollut mukana sekä ennen musiikin parissa työskennelleitä sekä sitten ihan muuten vaan popstarseiksi haluavia. viime keskiviikon jaksossakin (saksan siis) karsinnoista läpi selvisi 3 bändinsä kanssa musiikkia tekevää poikaa. ja jatkoon pääsi tässä kyseenalaisessa karsinnassa 7 yli 2000 yrittäjästä.
- Aphrodite
Yllättävän hyviä biisejä. Erick Jonilla on hyvä ääni ja karismaa.. Ehkä popstarsiin tulo oli vain keino saada huomiota ja käynnistää soolo-ura kunnolla. Toivon miehelle onnea ja menestystä!
- Daniela
olen sama mieltä
- Moi
minkä maalainen erick on
- hei
kuubalainen
- Joandri
hei kirjoitti:
kuubalainen
Kuubasta.... jahas...
- Vau = )
Vau.... = ))
- Tapio
Hei, popstars Erick Jon Vanhalla
WWW.ERICKJON.COM
Joulukuu 31, 2004
Vanha Ylioppilastalo
Uudenvuoden juhla
Mannerheimintie 3
Helsinki
22:00PM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091