Kerrasta poikki! Tekeekö JYP "Bluesit"?

Synergia A3-katsomo

Jääkiekossa on tuiki harvinaista, että playoffeissa oltuaan 0-3 tappiolla voisi nousta voittajaksi. NHL:ssä on tietämäni mukaan kerran tämä onnistunut ja Blueshan teki saman tempun täällä pari vuotta sitten.
Joten ei ole ollenkaan sanottu, että JYP pystyisi tekemään tuon tempun tänä vuonna. No lähelle on joka tapauksessa päästy ja varmaan joukkue ei vielä ole tähän tilanteeseen tyytyväinen.
JYP on nyt parantanut peliä kierros kierrokselta ja ratkaisijoitakin alkaa jo löytyä. Apinat on heitetty pois selästä ja nyt loppupelejä ajatellen meno on oikein mukavaa ja suunta on oikea. Jäähyjä vaan täytyy välttää, niin hyvä tulee.
Uskon kyllä JYPin vievän tämän Saipa-sarjan voitokseen. Kaikki merkit viittaavat siihen, joten ei tarvitse olla kummoinen veikkaaja, niin kakkonen osuu oikeaan. Toki peli täytyy pelata ensi, kakkosta ei muuten tule sarakkeeseen.

10

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapparan miäs

      Täytyy varmaan laittaa ykköstä kuponkiin. :)

    • Synergia A3-katsomo

      Pelkäätkö, että Jyp pudottaa seuraavaksi Tapparan! No pelko on aiheellinen!

    • Tapparan miäs

      En.

      • Tapparan miäs

        Kyllä Saipa on tänä vuonna ollut Tapparalle pahempi vastus kuin Jyp mutta ei pidä pelätä mitään.


      • Tapparan miäs
        Tapparan miäs kirjoitti:

        Kyllä Saipa on tänä vuonna ollut Tapparalle pahempi vastus kuin Jyp mutta ei pidä pelätä mitään.

        Lukkohan sieltä kuitenkin taitaa taas vastaan tulla jos tänään hoitaa kotiottelunsa Raumalla.


    • 222ss

      Toivottavasti Jyppi ei tee Blueseja.

      Se Jypin toinen voitto oli oikeusmurha. Jyppi ei ansaitse mennä jatkoon. Piste.
      PS. Ja en ole edes lappeenrantalainen.

      • JYP77

        Saipan eka voitto oli oikeusmurha. Tuomarit järjesti 5/3 tilanteen lopussa todella heppoisin perustein. PS. Olen muuten rehellisesti Keskisuomalainen ja JYP-fani.


      • Tapparan miäs

        Pahalta näyttää juuri nyt kun Jyp johtaa 0-1 ja sai juuri ylivoiman. Kyllä sitä niin toivois että Saipakin joskus menestyis.


      • Tapparan miäs
        Tapparan miäs kirjoitti:

        Pahalta näyttää juuri nyt kun Jyp johtaa 0-1 ja sai juuri ylivoiman. Kyllä sitä niin toivois että Saipakin joskus menestyis.

        Jes! 1-1 juuri kun pääsin sanomasta.


    • pk-seutulainen

      Oikeus voitti.
      Jyppi sai viimeisessäkin ottelussa apua tuomareilta kun vaihtovirhe jäi viheltämättä.

      SaiPa osoitti että ilman rahaakin voidaan pärjätä! Upeaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe